تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

انتقال کاربران براساس IP در ووکامرس

 در این مطلب می خواهیم افزونه ای را به شما معرفی کنیم که به شما امکان انتقال کاربران براساس IP در ووکامرس را می دهد. همانطور که می دانید امروزه کسب‌وکارهای سنتی و قدیمی جای خود را به کسب‌وکارهای جدید داده‌اند و این باعث شده تا فروشگاه‌های حقیقی زیادی به دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی بیابند. از طرفی اغلب کسب‌وکارها تلاش می‌کنند سایت خود را یک قدم به جهانی شدن نزدیک‌تر نمایند که اولین قدم برای رسیدن به یک وبسایت جهانی، دو یا چندزبانه کردن وبسایت می باشد. سایت‌های زیادی وجود دارند که سایت خود را چندزبانه می‌کنند و کاربر برای استفاده از زبان مورد نظر خود باید از طریق قابلیتی که توسط طراحی سایت افزوده شده است، به آن منتقل شود.

انتقال کاربران در ووکامرس

افزونه ای که قصد معرفی آن را داریم با نام YITH GeoIP Language Redirect for WooCommerce در مخزن وردپرس ثبت شده است و یک افزونه کاربردی و حرفه‌ای برای وردپرس می باشد که به شما کاربران وردپرسی در زمینه انتقال کاربران در ووکامرس براساس IP کشور آنها به صفحه‌ای که سایت با زبان متناسب با آنها طراحی شده است، می‌دهد. این افزونه کاربردی دارای دو نسخه رایگان و تجاری است که نسخه رایگان آن را از طریق انتهای همین مقاله می‌توانید دانلود نمایید.

تعدادی از قابلیت های افزونه

  • امکان انتقال کاربران در ووکامرس براساس کشور کاربر
  • امکان تنظیم انتقال به صورت یکبار
  • امکان بازگشت کاربران به صفحه قبل از انتقال
  • وجود همه‌ی کشورهای دنیا در افزونه
  • امکان تعیین نوع انتقال
  • امکان بکار بردن انتقال ۳۰۱ مناسب برای سئو
  • امکان تعیین آدرس دلخواه بر اساس IP کاربر
  • و…

نصب و راه‌اندازی افزونه

 

انتقال کاربران براساس IP در ووکامرس

اولین کار باید افزونه را از لینک موجود در پایان مطالب دانلود کنید و بعد آن را در سایت وردپرسی خود نصب و فعال‌ نمایید. بعد از نصب افزونه قسمتی به نام YITH Plugins در پیشخوان وردپرس نمایش داده می‌شود که در زیرمنوی آن از طریق بخش GeoIP Language Redirect می‌توانید به تنظیمات این افزونه دسترسی داشته باشید.

Rules

در این قسمت می‌توانید تنظیمات مربوط به کاربران هر کشور را اعمال کنید.

انتقال کاربران براساس IP در ووکامرس

Country: در این قسمت کشور موردنظر خود را وارد نمایید؛ مثلا می‌توانید کشور مربوط به زبان دوم سایت خود را برای انتقال تعیین کنید.
Destination: در این قسمت باید آدرس صفحه موردنظر خود را وارد نمایید؛ مثلا می‌توانید صفحه زبان دیگر مربوط به سایت خود را تعیین کنید تا کاربران به آن منتقل شوند.
HTTP Status Code: در این قسمت نوع انتقال خود را وارد نمایید؛ پیشنهاد می‌کنیم انتقال ۳۰۱ را بکار ببرید تا بر روی سئوی سایت شما هم تاثیر مثبت داشته باشد.
First time redirect: با بکار بردن این گزینه انتقال تنها برای بار اول صورت می‌گیرد و در صورت بازدید کاربران با IP خاص از صفحه‌اصلی سایت دیگر به صفحه موردنظر شما منتقل نخواهند شد.

در پایان بر روی گزینه Save Rule کلیک کنید تا تنظیمات اعمال شده ذخیره شوند.


لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.