تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

افزودن برند به محصولات در ووکامرس

با سلام به همراهان همیشگی. در این مطلب می خواهیم افزونه ای را به شما معرفی کنیم که به شما امکان افزودن برند به محصولات در ووکامرس را میدهد. در صورتی که فروشگاه اینترنتی را برای فعالیت ها و فروش محصولات خود بکار می برید باید بدانید کار شما برای جذب مشتری بسیار مشکل تر از شخصی می باشد که فروشگاهی در بازار واقعی دارد. چون شما مشتریانی دارید که آن ها را نمی بینید و نمی توانید با آن ها ارتباط کلامی خوبی داشته باشید و مسلما کار بسیار مشکل تر می باشد.

از جمله مواردی که باید به آن دقت کنید محصولاتی می باشد که برای فروش قرار می دهید. بهتر است برای به دست آوردن اعتماد مشتری همه ی محصولات شما برند معروف باشند و فروش خوبی داشته باشید. حال تصور کنید محصول خود را معرفی می کنید و برند آن را هم ذکر می کنید این کار خوبی می باشد ولی حتما مشاهده کرده اید که بسیاری از فروشگاه های معروف لوگوی برند را در صفحه ی محصول اضافه می کنند.
این کار دقیقا نوعی اعتبار بخشی به فروشگاه می باشد و باعث می شود که مشتریان احساس خوبی به محصول داشته باشند و در نتیجه به مرور زمان فروشگاه شما دارای ارزش و اعتبار خواهد شد و از دید مشتری قابل اطمینان می باشد.

برای آموزش نحوه ی استفاده از این افزونه در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

افزونه YITH WooCommerce Brands Add-On

افزودن برند به محصولات در ووکامرس

این افزونه به شما کمک می کند تا برند هایی که در فروشگاه اینترنتی وجود دارد را بیافزایید و بعد در انتهای هر محصول آن را نمایش دهید.

اولین کار باید افزونه را دانلود کنید و بعد به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه ی YITH WooCommerce Brands Add-On را نصب نمایید. بعد از فعال سازی از زیر منوی yith plugins گزینه ای با عنوان Brands دیده می شود که متعلق به افزونه ی مذکور می باشد. با کلیک بر روی آن به قسمت تنظیمات هدایت خواهیم شد.

Settings

افزودن برند به محصولات در ووکامرس

در این بخش شما می توانید نوشته ی برچسب را برای برند ها در صفحه ی محصول وارد نمایید. به صورت پیش فرض به زبان انگلیسی می باشد اما شما می توانید آن را به فارسی تبدیل کنید.

حال نوبت به آن رسیده تا برندهای مورد نظر را بیافزاییم. برای این کار از منوی محصولات گزینه ای با عنوان Brands را می بینیم…

افزودن برند به محصولات در ووکامرس

با کلیک بر روی آن به صفحه ای برای اضافه کردن برند ها هدایت خواهیم شد.

Add new brand

افزودن برند به محصولات در ووکامرس

 

در تصویر مشاهده می کنید که، محیط افزودن برند ها مانند محیط افزودن دسته ها است. شما در اینجا به سادگی نام و نام برند را وارد می کنید و بعد در قسمت انتهایی تصویر برند یا همان لوگو را بارگذاری می کنید.

حال به بخش ویرایشگر محصول مورد نظر رفته و از آنجا برندهای مورد نظر برای محصول را می افزاییم…

Brands

افزودن برند به محصولات در ووکامرس

دقیقا مثل انتخاب دسته می باشد. با تیک زدن هر گزینه برندی را می توانید به محصول اختصاص دهید. حال ما برای نمونه همه ی آن ها را علامت زدیم تا نتیجه را ببینیم.

افزودن برند به محصولات در ووکامرس

می بینید که برند ها هم به صورت نام آن ها و هم تصویر آن ها در انتهای محصول نشان داده می شود.

برخی مواقع نیاز داریم برای اعتبار بخشی به فروشگاه اینترنتی خود فکر بهتری بکنیم و دست به اقدامات درستی بزنیم. یکی از این اقدامات قرار دادن نام و تصویر برند های مختص به محصولات میباشد. این کار باعث ارزش گذاری برای محصولات فروشگاه اینترنتی شده و اعتماد را برای مشتریان ایجاد می کند.


لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.