تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

ساخت ابزارک چسبان در وردپرس

ساخت ابزارک چسبان در وردپرس

ابزارک ها نقش مهمی در سایت دارند آگهی های تبلیغاتی، مطالب جدید، فرم ورود به سیستم وردپرس و غیره در اینجا جای میگیرد. این امر باعث ترغیب کاربران و دسترسی سریع آنها به مطالب و اخبارهای مهم و دیدگاه ها می باشد. در افزونه های رایگان وردپرس افزونه ای موجود است که میتوان ابزارک های دلخواه خود را چسبان کرد و حتی با اسکرول شدن صفحه نیز آن‌ها را نشان داد. در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه کار با افزونه Q2W3 Fixed Widget

در ابتدا افزونه را در پایین صفحه دریافت و نصب کنید. پس از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه جدیدی به نام Fixed Widget options در بخش نمایش پیشخوان وردپرس قرار می گیرد. وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید. در این قسمت تنظیمات عمومی افزونه اعم از فاصله داخلی ابزارک از بالا و پایین، غیر فعال شدن افزونه در اندازه مشخص را تنظیم کنید.

بعد از پیکربندی تنظیمات به بخش نمایش> ابزارک ها برید و ابزارک دلخواه خود را به سایدبار سایت تان کشیده و رها کنید. ابزارک هایی که دوست دارید کاربران با اسکرول کردن صفحه آنها را مشاهده و همیشه آن ابزارک ها ثابت باشند را دراگ کنید. از این پس هر ابزارکی را باز کنید، خواهید دید گزینه جدیدی به نام Fixed Widget در پایین ابزارک ها اضافه شده است، فقط تیک گزینه Fixed Widget آنهایی که قصد دارید همیشه نمایش و ثابت باشند را برنید و ذخیره کنید.

ساخت ابزارک چسبان در وردپرس

حال سایت را اجرا کنید و صفحه را اسکرول کنید! بله درسته ابزارک انتخابی شما ثابت است و به طور مداوم نشان داده می شود. این مورد برای ابزارک های فرم ورود به سیستم، ارائه تخفیف، آگهی تبلیغاتی، مطالب جدید وردپرس و … مناسب هستند.

موفق و پیروز باشید.


لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.