تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

همانطور که میدانید EDD یا همان Easy Digital Download افزونه ایی بسیار کاربردی در وردپرس است که از آن می‌توان به عنوان بهترین افزونه تخصصی برای فروش محصولات مجازی و دانلودی استفاده کرد که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا فایل‌ها و یا لایسنس محصولات خود را به فروش برسانید.
در این مقاله از آموزش وردپرس به معرفی و بررسی افزونه ایی خواهیم پرداخت که از افزونه های جانبی EDD بوده و میتواند برای شما قابلیت های جالب و کاربردی در وردپرس ایجاد کند.
با ما همراه باشید…

فروش ویژه محصولات در وردپرس

با استفاده از افزونه ی مکملی که در ادامه معرفی خواهیم کرد شما قادر خواهید بود تا برای محصولاتی که از طریق افزونه Edd وردپرس برای فروش قرار داده‌اید علاوه بر قیمت اصلی محصول یک قیمت ویژه برای آن درج کنید تا مشتریان شما برای خرید محصول ترغیب تر شوند.

افزونه EDD Sale Price وردپرس

این پلاگین وردپرس بیش از ۱٫۰۰۰ نصب موفق و فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است.
توجه: شما عزیزان میتوانید افزونه EDD Sale Price را بصورت رایگان در انتهای همین مقاله آموزشی دانلود کنید.

فروش ویژه محصولات در وردپرس

نکته: یکی از ویژگی های مهم این افزونه وردپرس این است که این افزونه پس از نصب نیاز به اعمال تنظیمات خاصی ندارد و براحتی قابل استفاده است.
پس از دانلود، نصب و فعالسازی این افزونه وردپرس، به بخش ویرایش یکی از محصولات خود مراجعه کرده و یا یک محصول جدید ایجاد کنید.
پس از ورود به این بخش شما میتوانید شاهد اضافه شدن آیتمی جدید در این بخش باشید، مانند تصویر زیر:

فروش ویژه محصولات بصورت چند قیمتی در EDD

بنا به هر دلیلی اگر میخواهید محصولات را با چند قیمت متفاوت ارائه دهید میتوانید برای تک‌تک آنها قیمت ویژه تعیین کنید تا در توضیحات محصول نمایش داده شود و به صورت فروش ویژه محصولات در وردپرس درآید.
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید ابتدا تیک گزینه فعال کردن قیمت‌گذاری متغیر رافعال کنید تا مشابه تصویر امکان درج محصول با ویژگی‌های مختلف وجود داشته باشد. سپس برای هر فایل مربوط به محصول یک نام انتخاب کرده و قیمت اصلی محصول را در فیلدد قیمت وارد کنید.

همینطور این نکته را فراموش نکنید که برای اینکه قیمت فروش ویژه را درج کنید در کادر مشخص شده می‌توانید قیمت محصولات دانلودی را با هزینه کمتری نسبت به قیمت اصلی محصول در فید مربوط به sale price وارد کنید.

به همین راحتی شما وردپرسی های عزیز میتوانید محصولات خود در EDD را با قیمت گذاری های متوع و ویژه و انحصاری ارائه دهید.
موفق و پاینده باشید…

اطلاعات افزونه EDD Sale Price

دانلود افزونه

دسته بندی : EDD ، افزونه و پلاگین

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.