تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

افزونه نمایش کاربران آنلاین در وردپرس

آیا می خواهید تعداد کاربران آنلاینی که در حال بازدید از سایت وردپرس شما هستند نمایش داده شود؟ ابزارک کاربران آنلاین برای سایت های جامعه و انجمن ها نسبتا شایع است. در این مقاله ما به شما خواهیم گفت که چطور ابزارک کاربران آنلاین در وردپرس را نمایش دهید؟

 

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعالسازی افزونه WP Useronline است. پس از فعالسازی، شما باید صفحه تنظیمات > کاربران آنلاین را برای پیکربندی تنظیمات افزونه بررسی کنید.

در این صفحه شما می توانید، تنظیمات پیش فرض افزونه را تغییر دهید. این تنظیمات شامل ، تنظیمات زمان، کاربران آنلاین صفحه URL و صحفه نمایش می شود. تنظیمات پیش فرض برای اکثر سایت های کار میکند.

 

بنابراین شما فقط باید بر روی دکمه ذخیره تنظیمات در پایین صحفه کلیک کنید. مرحله بعد ساختن صفحه ای است که شما می خواهید کاربران آنلاین در آنجا نمایش داده شوند. به برگه ها > افزودن رفته و صفحه وردپرس جدید را بسازید. شما می توانید هر عنوانی را برای این صفحه استفاده کنید. بر روی دکمه ویرایش بعدی کلیک کرده و آن را به کاربران آنلاین تغییر دهید.

 

بعد از آن نیاز به اضافه کردن میانبر [page_useronline] در منطقه محتوای خود دارید.هم اکنون می توانید این صفحه را منتشر کنید.

 

نمایش کاربران آنلاین در سایت وردپرس

این افزونه دو راه برای نمایش کاربران آنلاین در سایت وردپرس ارائه می دهد. روش اول به مبتدیان توصیه می شود. به صحفه نمایش> ابزارک ها رفته ، بعد useronline را با کشیدن به ابزارک های موجود در نوار کناری رها کنید.

 

روش دیگر استفاده از این کد در قالب فایل هایی است که می خواهید کاربران آنلاین در آنجا نمایش داده شوند.

<?php if (function_exists('users_online')): ?>
    <p>Users online: <div id="useronline-count"><?php users_online(); ?></div></p>
<?php endif; ?>

استفاده از روش دوم به شما اجازه استفاده از سفارشی کردن CSS به سبکی متفاوت را می دهد.

نسخه : 2.87.1 حجم : 39.41 کیلوبایت منبع : اسکريپت ها لينک : https://www.scriptha.ir/?p=2520

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.