تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

وردپرس نرم‌افزاری تحت وب است که می‌توانید از آن برای ساختن انواع وبسایت , سرویس وبلاگدهی , یا وبلاگ زیبا و قدرتمند استفاده کرد. وردپرس به جرأت میتوان گفت محبوبترین سیستم وبلاگ و سایت ساز موجود میباشد. البته این محبویت بی دلیل نیست سورس باز بود , امینت بالا , هسته قدرتمند , منابع بسیار پلاگین و افزونه , پشتیبانی قدرتمند , کشش و انعطاف بسیار بالا , سادگی و رایگان بودن اون از مهمترین خصوصیات این اسکریپت فوق العاده میباشد که موجب شده طراحان و توسعه دهنده ها هرچه بیشتر جذب آن شوند.

WordPressHa

وردپرس یک سکوی انتشار مبتنی بر وب یا به بیان ساده‌تر یک نرم‌افزار تحت وب است که در واقع ادامه موفقیت‌آمیز پروژه b2 می باشد و توسط مت مولوگ بنیان گذاری شده است.
مت و همکارانش با تاسیس شرکت Automattic هم‌اکنون در حال گسترش این نرم افزار و پروژه های موازی آن مانند Akismet می باشند.

عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود.

وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید.

بسته وردپرس فارسی شامل پرونده‌های اصلی وردپرس به‌همراه پرونده‌ی ترجمه‌ی آن‌ها به‌فارسی و افزونه‌ی وردپرس فارسی (افزونه جلالی) می‌باشد که در یک بسته و به‌صورت کامل ارائه شده است.

آخرین نگارش این بسته، نگارش “استاد فرهاد فخرالدینی” می‌باشد و برای وردپرس سری 4٫4 ارائه می شود.

نسخه : 4.4.2 حجم : 7.90 مگابایت منبع : اسکريپت ها لينک : https://www.scriptha.ir/?p=1090
دسته بندی : اسکریپت ها ، سایت ساز

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.