تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

دروپال یک مجموعه نرم افزار رایگان است که به شما این قابلیت را میدهد تا محتوای سایت خود را دسته بندی , مدیریت و منتشر کرده و براحتی آنها را بر اساس سلیقه خود شخصی سازی نمایید. از دروپال برای ساخت همه چیز از وبلاگ شخصی گرفته تا برنامه های بزرگ سازمانی استفاده کنید. هزاران افزونه و قالب دروپال به شما امکان میدهد هرگونه سایتی که تصور می کنید بسازید.

DrupalHa

دروپال کد باز ( اوپن سورس ) است

دروپال یک نرم افزار اوپن سورس است که توسط بیش از 630,000 برنامه نویس ایجاد گردیده است. دروپال از قوانین GNU General Public License یا GPL تابعیت می کند. این قانون به معنی آن است که هر شخصی میتواند بصورت رایگان نرم افزار را دانلود کرده و با دیگران به اشتراک بگذارد. این حالت برنامه نویسی آزاد به مردم این قابلیت را میدهد که در دروپال تغییراتی بوجود آورده و از جدیدترین تکنولوژی های وب در آن استفاده نمایند. اصول پروژه دروپال , انعطاف پذیر بودن , استاندارد بودن , همکاری , آسان بودن و … می باشد.

جامعه دروپال

جامعه دروپال بسیار پر شور و داوطلب از روش های مختلف آنلاین (انجمن ، چت و …) یکدیگر را برای اطلاعات بیشتر و حل مشکلات یاری می نمایند. همچنین مستنداتی برای دروپال ایجاد گردیده است که مباحث مختلف مربوط به کار با دروپال را پوشش می دهد. جامعه جهانی در صدد آن است که دروپال را بطوری هدایت کند که بهترین انتخاب برای برنامه نویسان وب و مدیران سایت ها باشد. هر شخصی میتواند عضو این جامعه بزرگ شده و تغییرات متعددی در دروپال ایجاد نماید.

تاریخچه دروپال

ایجاد نرم افزار دروپال در سایت 1999 آغاز شد. در عرض یک سال یا بیشتر ، افراد بیشتری برای استفاده و کمک به دروپال علاقه مند شدند. بنابراین پروژه بصورت اوپن سورس بوجود آمد. Drupal.org در سال 2001 راه اندازی شده و جامعه دروپال در سال 2005 بهمراه تعدادی کد و کنفرانس شروع به فعالیت نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تاریخچه دروپال , Druplicon را مشاهده نمایید.

خدمات بازرگانی

تعداد زیادی از شرکت های شخصی ، برای انجام پروژه های خود از دروپال استفاده میکنند و با قدرت های این سیستم , پروژه ها را به مشتریان خود ارائه می دهند. آنها سرویس هایی در زمینه طراحی , برنامه نویس , میزبانی وب , قالب , آموزش و غیره به مشتریان خود ارائه می کنند. این دلیلی است که پروژه ها بصورت کامل , ایمن , کار آمد , زیبا انجام می پذیرند.

نسخه : 7.41 حجم : 3.57 مگابایت منبع : اسکريپت ها لينک : https://www.scriptha.ir/?p=1098
دسته بندی : اسکریپت ها ، سایت ساز

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : یک دیدگاه به ثبت رسیده است.
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

admin
arvinparsi
چهارشنبه , 25 ژانویه 2017
پاسخ

خیلی ممنون از سایت خوبتان ممنون میشم به سایت ما هم سری بزنید