تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

آپلود کردن خودکار تصاویر هنگام کپی کردن

آپلود کردن خودکار تصاویر هنگام کپی کردن در وردپرس

اگر اهل کپی‌برداری از مطالب سایت‌های دیگر هستید حتما تصاویر سایت‌ها را هم در نوشته‌های کپی شده قرار می‌دهید خب حتما این تصاویر رو باید یکبار روی سیستم خودتون ذخیره کنید و سپس توی سایتتون آپلود کنید. هر چند پیشنهاد نمی‌کنیم کپی برداری کنید و همیشه سعی داریمتولید محتوای اختصاصی رو به شما پیشنهاد کنیم اما باید نیازهای تمام کاربران رو پاسخ بدیم. ‌:D

در ابتدا بهتره بگم تصاویر خارجی چیه اصلن! تصاویر خارجی تصاویر درون محتوای شما هستند که از یک وبسایت یا آدرس دیگه گرفتید و درون سایت خود آپلود می‌کنید.

هنگامی که می خواهید یک پست را ذخیره کنید، این افزونه آدرس تصویر موجود در پست‌ها را جستجو می کند و به طور خودکار تصاویر خارجی را در پوشه رسانه وردپرس آپلود می کند. در نهایت تصاویر را به کتابخانه رسانه اضافه می کند. سپس URL های تصویر جدید را با آدرس های قدیمی جایگزین می کند.

به طور معمول، کاربران وردپرس پس از مهاجرت سایت خود از سایر سیستم عامل ها مانند Blogger، Weebly، Joomla یا WordPress.com با مشکل وارد کردن تصاویر خارجی مواجه می شوند. به طور پیش فرض در وردپرس در بخش رسانه> افزودن تصاویر مورد نظرتون آپلود می‌کنید.

حال، اگر می‌بینید که تمام تصاویر خارجی در سایت موچوده و بدون هیچ مشکلی وارد شده است، اما لینک تصاویر همان آدرس قبلی هست، فقط کافیه افزونه Velux Blues Update URLs را نصب و فعال و URL ها را به روز رسانی کنید.

وارد کردن تصاویر خارجی در وردپرس

برای شروع کار افزونه Auto Upload Images را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی افزونه، گزینه جدیدی به نام Auto Upload Images در منو تنظیمات پیشخوان وردپرس جای می‌گیرد.

وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید. و تنظیمات را بررسی و به دلخواه خود تغییر و ذخیره نمایید. در کل، این افزونه تصاویر را به پوشه آپلود رسانه پیش فرض وردپرس وارد خواهد کرد. شما می تونید آن را با ارائه یک URL متفاوت تغییر دهید. همچنین میتونید نام فایل، برچسب تصویر alt، اندازه تصویر را تنظیم کنید و پست تایپ ها را حذف کنید.

سپس، شما باید پست یا صفحات حاوی تصاویر خارجی را به روز رسانی کنید. اگر محتوای زیاد دارید این کار خسته کننده و زمان بر است. خوشبختانه، یک راه سریع برای به روز رسانی تمام پست‌ها با تصاویر خارجی وجود دارد. به بخش نوشته> همه نوشته ها برید و روی دکمه تنظیمات صفحه مانند تصویر زیر کلیک کنید.

در اینجا در کادر رو به رو گزینه Number of items per page field، مقدار 999 بنویسید و ذخیره کنید. در ادامه، از این پس در این صفحه تا سقف 999 پست در یک زمان نمایش داده می شود. بعد، شما تمام پست های خود را انتخاب کرده و گزینه وبرایش را انتخاب و اعمال کنید. سپس در پنجره مقابل دکمه به روز رسانی را بفشارید.

حال وردپرس خیلی سریع تمامی پستها را به روز رسانی میکند. بعد این افزونه تمام پست های انتخاب شده را بررسی و تصاویر خارجی را به صورت خودکار به روز رسانی میکند.

موفق و پیروز باشید.


لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.