تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

افزودن کدهای توابع به قالب وردپرس

توسعه هر سیستم مدیریت محتوایی، نیاز به  شناخت دقیق و کاربردهای توابع مربوط به آن CMS است. مدیریت  نیز اگر نیاز به توسعه این سیستم مدیریت محتوا داشته باشید، لازم است تا توابع آن را به صورت دقیق بشناسید تا بتوانید آن را متناسب با نیاز خود توسعه دهید و شخصی ‌سازی کنید.
یکی از فایل‌های اصلی قالب‌های وردپرسی، فایل توابع یا Function.php است که در این بخش توابع مورد نیاز شما قرار می‌گیرد تا بتوانید متناسب با نیاز خود، قالب را طراحی کنید و آن را توسعه دهید. یکی از مشکلاتی که افراد وردپرسی با آن روبه رومیشوند، از بین رفتن تغییرات اعمال‌ شده در قالب‌ها یا افزونه‌های وردپرسی پس از بروزرسانی‌های قالب و افزونه است.
برای حل این مشکل باید کدهای اضافه شده خود را ذخیره کنید و پس از بروزرسانی، آن را مجددا به قالب خود اضافه کنید. البته این امر کمی مشکلساز است واحتمال دارد برای یک قالب، بروزرسانی‌های زیادی دریافت کنید و زمان زیادی صرف کنید.

افزودن کدهای توابع به قالب وردپرس

افزونه My Custom Functions یک افزونه کاربردی و حرفه‌ای برای وردپرس است که با استفاده از آن قادر به ایجاد تغییرات مربوط به توابع (Function) و افزودن کدهای توابع به قالب وردپرس خواهید بود. این افزونه کاربردی در دو نسخه رایگان و تجاری ارائه ‌شده است، و در این مطلب نسخه رایگان آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. نسخه رایگان این افزونه در محتوای وردپرس ثبت شده است و توانسته از میان +۳۰,۰۰۰ نصب فعال، امتیاز ۵/۴ از ۵ را به خود اختصاص دهد.

افزودن کدهای توابع به قالب وردپرس

برای به کار بردن این افزونه ابتدا افزونه را در انتهای این مطلب دانلود و آن را در سایت وردپرسی خود فعال ‌سازی کنید… پس از فعال ‌سازی این افزونه روی سایت وردپرسی خود، بخشی به نام PHP Inserter نمایان می‌شود، که از طریق بخش تنظیمات در دسترس است. با ورود به این بخش، گزینه‌های گوناگونی را مشاهده می‌کنید، که یکی از بخش‌های آن مربوط به درج کدهای PHP است.

Main

در این بخش، تنظیمات اصلی افزونه در دسترس است، که با استفاده از آن می‌توانید امکان افزودن کدهای توابع به قالب وردپرس خود اضافه کنید.

(Functions (PHP code: با فعال‌ کردن این گزینه کدهای درج‌ شده در این بخش، روی قالب وردپرس شما اعمال می‌شود.

در صورتی که کدهای شما مشکل داشته باشند و سایت وردپرسی شما با خطای مرتبط با توابع نمایش داده شود، برای رفع این مشکل کافی است افزونه را غیر فعال کنید.

افزودن کدهای توابع به قالب وردپرس

نتیجه‌گیری

برای توسعه قالب‌های وردپرس، یکی از اصلی‌ترین فایل‌هایی که باید آن را تغییر دهید، فایل توابع قالب است. اعمال تغییرات به صورت مستقیم ممکن است مشکلاتی را برای شما بوجود آورد، که با خطاهای گوناگون روبرو شوید.


لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.