تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

افزونه لاگین شدن با ایمیل در وردپرس

اغلب سایتهای معروف مانند فیسبوک و توییتر به کاربران اجازه ورود با ایمیل را میدهند. آیا میخواهید برای سایت خود این قابلیت را فعال کنید؟ در این مقاله ما به شما روش فعال کردن ورود با ایمیل در وردپرس را آموزش میدهیم. به طور پیش وردپرس از کاربران درخواست وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می کند. اولین کار نصب و راه اندازی افزونه  WP Email login می باشد. پس از فعال سازی این افزونه خارج از جعبه کار میکند.

شما میتوانید به سادگی با ورود به سایتتان آنرا تست کنید، سپس با استفاده از آدرس ایمیل مرتبط با حساب کاربری وارد سیستم شوید. توجه داشته باشید که این ورود به جای تنها نام کاربری،نام کاربری یا آدرس ایمیل را میپرسد. تمام کاربران سایت شما میتوانند با نام کاربری و همچنین آدرس ایمیل خود وارد شوند.

مزایای ورود با ایمیل نسبت به نام کاربری

در یک کلمه میتوان قابلیت استفاده آنرا بیان کرد. ایمیل از نام کاربری شخصی تر است. یک کاربر به طور متوسط دارای نام کاربری های مختلف روی سایت های مختلف است. با افزودن ورود از طریق ایمیل به جای نام کاربری کار را برای کاربران راحت میکنید چون کاربران نام کاربری خود را سریع فراموش میکنند. این افزونه مفید است اگر سایت شما سایت عضویت باشد و یا تعداد زیادی کاربر داشته باشد،چون اکثر مردم ایمیل خود را فراموش نمیکنند.

نسخه : 4.6.4 حجم : 28.58 کیلوبایت منبع : اسکريپت ها لينک : https://www.scriptha.ir/?p=2471

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.