تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

Pronto که توسط شرکتهای بزرگ طراحی قالب وردپرس تجاری wpexplorer که دارای چندصد پوسته با کدنویسی استاندارد و سئو بالا میباشند طراحی شده است. این قالب زیبا توسط ما فارسی سازی و راستچین شده , این تم وردپرس با توجه به ساختار زیبایی که دارد مناسب استفاده در سایت هایی با موضوعات متفاوت مانند: تفریحی , آگهی تبلیغاتی ستاره ای , سایت خبری فناوری , سایت دانلود نرم افزار و موسیقی و … می باشد. برای مشاهده امکانات و پیش نمایش پوسته و دانلود رایگان قالب وردپرس همراه اسکریپت ها باشید.

 

تمام وبمسترانی که از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت شان استفاده می کنند به خوبی میدانند که استفاده از قالب وردپرس استاندارد و بهینه می تواند روند پیشرفت سایت را سرعت ببخشد از طرفی باوجود افزایش پوسته های رایگان و تجاری امکان انتخاب قالب وردپرس مناسب با سلیقه مدیر سایت بسیار بیشتر از گذشته شده است.

از امکانات و ویژگی های پوسته پرونتو می توان به طراحی فلت و واکنش گرا، نمایش مطالب به صورت لایه بندی با چیدمان مرتب و پشت سرهم , کدنویسی استاندارد و سئو بالای قالب , امکان شخصی سازی از طریق پیشخوان و پنل سفارشی سازی (پنل تنظیمات قالب) , نمایش هشدار نصب و فعال کردن افزونه های مورد نیاز برای بالا بردن کارایی قالب وردپرس , پشتیبانی از ابزارک و … اشاره کرد.

نسخه : 1.11 حجم : 436 کیلوبایت منبع : اسکريپت ها لينک : https://www.scriptha.ir/?p=1187
دسته بندی : قالب و پوسته ، وردپرس

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.