تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

آپلود فایل‌های حجیم در وردپرس

رسانه یکی از مهم ترین آیتم های سایت است که باعث جلب توجه بازدید کنندگان می شود. به صورت عادی تصاویر را تک تک در قسمت رسانه پیشخوان آپلود و استفاده می‌کنیم. خب اگر یک فایل حجیم داشته باشید و بخواهید آن را در سایت خود آپلود و استفاده کنید، باید زمان زیادی صرف آپلود کردن تک تک آن فایل‌ها کنید.

آپلود فایل‌های حجیم در وردپرس

یک راهی که وجود دارد و کار شما را آسان تر می‌کند، این است که فایل ها را توسط FTP در هاست خود بارگذاری کرده و توسط افزونه Add From Server آن ها درون پوشه کتابخانه درون ریزی کنید.

این افزونه مناسب برای درون ریزی فایل های بزرگ یا حجیم است که نمیتوان آنها را به طور مستقیم در رسانه پیشخوان آپلود کرد! برخی از میزبان های وب سرور برای آپلود کردن فایل محدودیت گذاشتند و کاربران به راحتی قادر به آپلود فایل های بزرگ از طریق مرورگر خود نیستند. از این رو، با نصب این افزونه مشکل شما حل می شود و  به راحتی میتوانید فایل های حجیم را در کتابخانه خود ایمپورت کنید.

 

آموزش کار با افزونه Add From Server

برای شروع، افزونه را از پایین صفحه دانلود کنید، سپس آن را در پیشخوان سایت وردپرسی خود نصب و فعال نمایید. پس از فعال کردن افزونه، گزینه جدیدی به نام Add From Server به منو تنظیمات اضافه می شود.

وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید. در این صفحه، دو قسمت به نام های User Access Control و Root Directory وجود دارد،آنها را بررسی و به دلخواه خود علامت بزنید.

آپلود فایل‌های حجیم در وردپرس

در قسمت اول مشخص کنید چه اشخاصی میتوانند فایل های حجیم یا تصاویرهای مختلفی را آپلود کنند! همه کاربران! برخی از نقش های کاربری! یا برخی از کاربران خاص؟!

در ادامه، در قسمت بعدی میتوانید مسیر فایل های آپلود شده برای کاربران را در یک پوشه خاص محدود کنید! در آخر کار، تغییرات را ذخیره کنید. سپس برای آپلود فایل های انبوه از طریق ftp به هاست خود متصل شوید و تصاویر را در پوشه wp-contetnt/ upload آپلود کنید. بعد به قسمت رسانه> Add From Server در پیشخوان وردپرس بروید و فایل ها را انتخاب و روی دکمه import کلیک کنید.

با این کار  تمامی تصاویر به بخش رسانه منتقل خواهد شد! اکنون، به بخش رسانه> کتابخانه بروید و تصاویر جدید را مشاهده و در مطالب سایت خود به کار ببرید.

موقق و پیروز باشید.


لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.