تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

همانطور که می دانید ایمیل مارکتینگ بهترین راه برای افزایش فروش و بازدید کنندگان سایت ها است . تحقیقات نشان داده که تاثیر بازاریابی ایمیلی ۲۰ برابر تبلیغ و فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد .بنابراین ایجاد یک خبرنامه برای این کار بسیار با صرفه خواهد بود.

افزونه خبرنامه Bloom  یکی از  افزونه های بی نظیر  در زمینه ساخت خبرنامه است . شما با کمک این افزونه می توانید در کمترین زمان و براحتی خبرنامه دلخواه خود را بسازید.

 

1427282573_bloom-hero

 

تنظیمات کامل و متعدد این افزونه از یک سو و ارائه بیش از 100 قالب آماده ، این افزونه را به یکی از بهترین افزونه ها در این زمینه تبدیل کرده است.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارتند از :

  • طراحی کاملا واکنش گرا(Responsive)

فرم های عضویت این افزونه به گونه ای طراحی شده اند که در دستگاه های هوشمند نظیر تبلت و گوشی تلفن همراه به خوبی نمایش داده شوند.

  • دارا بودن بیش از 100 قالب آماده

این افزونه دارای 100 قالب آماده بوده که شما می توانید براحتی و بدون حتی یک خط کد نویسی از آنها استفاده کنید.

  • امکان نمایش فیلد ها در سه مکان مختلف

با توجه به نوع فرم عضویت ، قادر خواهید بود که فیلد های مربوط به اطلاعات کاربر را در سه مکان مختلف شامل پایین ، راست و چپ نمایش دهید . کافی است مکان نمایش را انتخاب کنید ، بقیه کارها توسط افزونه Bloom انجام خواهد شد.

  • امکان شخصی سازی کادرها و لبه ها

می توانید به راحتی رنگ و استایل هر یک از لبه ها و کادرهای فرم خود را ویرایش کنید . همچنین قادر خواهید بود که حد فاصل توضیحات و فیلد ها را با اشکال مختلف و زیبا نمایش دهید .

  • امکان انتخاب بی نهایت رنگ بندی

علاوه بر رنگ کادر ها ، متن ها و متن فیلد ها شما قادر خواهید بود که رنگ تک تک بخش های هر فرم را بنا بر سلیقه و نیاز خود ویرایش کنید . این امکان باعث هماهنگی هر چه بیشتر فرم های عضویت با ظاهر فعلی سایت شما خواهد شد.

نسخه : 1.0.2 حجم : 1.53 مگابایت منبع : اسکريپت ها لينک : https://www.scriptha.ir/?p=352

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.