تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

تایید سن کاربر در وردپرس با افزونه AGE VERIFY

آیا می خواهید گزینه ای برای تایید سن به سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ ممکن است شما بخواهید سن بازدیدکنندگان را برای دسترسی به محتوا بدانید. در این مقاله ما به شما آموزش میدهیم که چگونه تایید سن را در سایت WordPress خود اضافه کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Age Gate را از پایان مطالب دانلود کرده و آن را نصب و فعال کنید.

تایید سن کاربر در وردپرس با افزونه AGE VERIFY

اولین کار باید حداقل سن قانونی را وارد کنید. بعد از آن، میتوانید انتخاب کنید که آیا میخواهید محدودیت تأیید سن برای همه باشد، یا برای محتوای انتخاب شده اعمال شود.

گزینه «سن متغیر» به شما اجازه می دهد که حداقل سن برای شرایط مختلف برای پست ها و صفحات مختلف را در وب سایت خود انتخاب کنید.

شما همچنین می توانید کاری کنید کاربران تأیید سن را فراموش نکنند، یا ادامه دهند و گزینه «به یاد داشته باشید» را غیرفعال کنند. این کار باعث می شود پیام تأیید سن در زمان بازدید از سایت هر بار برای کاربران نمایش داده نشود.

زمانی که تنظیمات را انجام دادید، دکمه Save Change را کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید. اکنون می توانید از وبسایت خود را مشاهده کنید تا صفحه تأیید سن را در آن مشاهده کنید.

تایید سن کاربر در وردپرس با افزونه AGE VERIFY

در ادامه به نحوه ی سفارشی سازی سن در صفحه تایید سن می پردازیم.

سفارشی سازی صفحه نمایش تأیید سن

پلاگین Age Gate به شما امکان می دهد تا ظاهر صفحه تایید سن را به راحتی سفارشی کنید و حتی پیام مورد نظر خود را هم وارد کنید.

ابتدا روی برگه «پیام» در صفحه تنظیمات پلاگین کلیک کنید. از اینجا می توانید پیام تایید سن را تغییر دهید. شما می توانید یک عنوان، شرح، شرایط و ضوابط، سیاست حفظ حریم خصوصی و هر گونه اطلاعات دیگر که می خواهید نمایش داده شود، را بیافزایید.

تایید سن کاربر در وردپرس با افزونه AGE VERIFY

فراموش نکنید که دکمه Save Change را کلیک کنید تا تنظیمات خود ذخیره شود. بعد شما باید به برگه Appearance در صفحه تنظیمات پلاگین مراجعه کنید. از اینجا میتوانید رنگ پس زمینه، رنگ پیش زمینه، تصویر پس زمینه، رنگ متن و غیره را تغییر دهید.

تایید سن کاربر در وردپرس با افزونه AGE VERIFY

بعد از تغییر تنظیمات ظاهر، فراموش نکنید که تغییرات خود را ذخیره کنید.

اکنون می توانید وب سایت خود را در یک پنجره مرورگر جدید با استفاده از حالت ناشناس مشاهده کنید تا صفحه تأیید سن را در عمل ببینید.

تایید سن کاربر در وردپرس با افزونه AGE VERIFY

تنظیمات پیشرفته صفحه تأیید سن

اگر با صفحه نمایش تأیید صحت سن خود مشکل دارید، به برگه پیشرفته در صفحه تنظیمات افزونه بروید. شما می توانید Age Gate  را همراه با یک نسخه جاوا اسکریپتی بکار ببرید که می توانید ازگزینه تنظیمات پیشرفته فعال کنید.

تایید سن کاربر در وردپرس با افزونه AGE VERIFY

 

شما همچنین می توانید سایر تنظیمات پیشرفته را از این صفحه فعال کنید مانند اضافه کردن قوانین CSS سفارشی و تأیید صحت سن نامعلوم.

تنظیم صفحه تایید سن برای پست های خاص

در صورتی که گزینه های ‘Varied Senses’ یا ‘Selected Content’ را در صفحه تنظیمات پلاگین انتخاب کرده اید، می توانید تأیید سن برای پست ها و صفحات خاص را فعال کنید.

نگران نباشید، پست یا صفحه را ویرایش کنید، تا گزینه های محدودیت سنی را مشاهده کنید.

تایید سن کاربر در وردپرس با افزونه AGE VERIFY

اگر شما فروشگاه آنلاین را اجرا می کنید، می توانید از این گزینه برای محصولات خاص در سایت خود هم استفاده کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.


لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.