تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

امروز برای شما عزیزان و همراهان همیشگی اسکریپت ها یک افزونه خبرنامه فارسی وردپرس که بسیار کاربردی و تقریبا نیاز هر سایتی است معرفی میکنیم. به جرات می توان گفت افزونه خبرنامه وردپرس mailpoet یکی از بهترین و محبوب ترین افزونه های خبرنامه در بین کاربران سرتاسر دنیا است به کمک این پلاگین می توانید براحتی و در عرض چند دقیقه قابلیت آگاهی از بروز شدن سایت با ارسال ایمیل برای کاربرانی که در خبرنامه عضو هستند را فراهم کنید از قابلیتهای افزونه خبرنامه فارسی وردپرس MailPoet Newsletters می توان به امکان ساخت چندین خبرنامه متفاوت , قابلیت اعتبارسنجی , شناسایی و تایید ایمیل کاربر , تایید ایمیل توسط کاربر و فعال شدن حساب کاربری در خبرنامه سایت , پشتیبانی از زبان فارسی , امکان قرار دادن بخش عضویت در خبرنامه توسط ابزارک , کد میانبر , کد php , ای فریم و … در هر قسمتی از قالب وردپرس , امکان قرار دادن عضویت در فیلدهای افزونه فرم تماس 7 وردپرس و هم گام سازی دو افزونه بایکدیگر , قابلیت ساخت فرم عضویت با تعداد فیلدهای دلخواه برای گرفتن اطلاعات بیشتر از کاربر مثلا می توانید فرمی طراحی کنید تا کاربر علاوه بر ایمیل نام و نام خانوادگی , آدرس سایت , آدرس محل سکونت و … را نیز جهت عضویت وارد کند و … اشاره کرد.

 

افزونه خبرنامه فارسی وردپرس + آموزش نصب و تنظیم

بعد از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به صفحه تنظیمات آن در پیشخوان وردپرس می توان خبرنامه مورد نظر را ایجاد کرد و برای هر خبرنامه فرم عضویت جداگانه ای طراحی کرد , کلیه مراحل طراحی فرم عضویت و یا ایمیلی که برای کاربر ارسال می شود در محیطی دیداری و با قابلیت کشیدن و رها کردن بخش ها و اجزای مختلف صفحه انجام می شود. در نگاه اول شاید زیاد بودن تنظیمات کمی گیج کننده باشد اما با وجود پشتیبانی از زبان فارسی انجام تنظیمات خبرنامه وردپرس MailPoet راحت است.

اگر نمی خواهید با استفاده از ابزارک خبرنامه را فعال کنید می توانید در هنگام طراحی قالب وردپرس تان استایلی را به خبرنامه اختصاص دهید و سپس کدهای فراخوانی فرم عضویت خبرنامه را در بخش مورد نظر قرار دهید. صفحه افزونه در مخزن وردپرس

نسخه : 2.7.5 حجم : 3.99 مگابایت منبع : اسکريپت ها لينک : https://www.scriptha.ir/?p=1950

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.