تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

نمایش آخرین مطالب در وردپرس با عکس شاخص

نمایش آخرین مطالب در وردپرس با عکس شاخص

مهم ترین بخش اصلی سایت شما را محتوا تشکیل می‌دهد. سایتی بهینه سازیشده و بازدید کننده بیشتری دارد که هر روز مطالب جدید و کارآمدی منتشر کند. به طور کلی در تمامی سایتها مطالب جدید در صفحه اصلی یا خانه در معرض دید کاربران است. برای نشان دادن مطالب جدید چندین افزونه محبوب موجود است.

امروز یکی دیگر از بهترینها را به شما معرفی میکنم. با من همراه باشید تا نحوه کار با افزونه را توضیح دهم.

نحوه کار با افزونه Recent Posts Widget With Thumbnails

در اولین مرحله افزونه را دریافت و نصب کنید. پس از فعال سازی افزونه، به بخش نمایش> ابزارک ها برید، در اینجا یک ابزارک جدید به نام نوشته های اخیر با تصویر بند انگشتی می بینید. ابزارک را به ساید بار مورد نظرتون کشیده و رها کنید. گزینه ها را بررسی میکنیم.

در ابتدا عنوانی برای ابزارک درنظر بگیرید، سپس تعداد نوشته هایی که قصد دارید در سایدبار نشان داده شود را مشخص کنید. بعد در صورت دلخواه تیک چک باکس های “باز کردن لینک در پنجره جدید، نمایش پست به صورت تصادفی، نوشته فعلی نمایش داده نشود” را بزنید. بعد میتونید نوشته های چسبان را در بالای لیست نشان دهید.

نمایش آخرین مطالب در وردپرس با عکس شاخص

این افزونه گزینه های متفاوتی دارد و تغییرات زیادی میتونید در اینجا ارائه دهید و مطالب اخیر خود را به شکلی که دوست دارید نشان دهید. مثلا حداکثر طول عنوان، نمایش پست نویسنده، نمایش دسته بندی پست ها، نمایش تاریخ نوشته، نمایش خلاصه متن، حداکثر طول خلاصه متن و نشانه بعد از متن خلاصه را تنظیم کنید و به شکل دلخواه خود در آورید.

همچنین میتونید مشخص کنید که نوشته ها همراه با تصویر شاخص نمایش داده شوند یا خیر! حتی میتوان آدرس یک تصویر شاخص پیش فرض را قرار داده تا در صورتی که نوشته ای تصویر شاخص نداشته باشد به طور اتوماتیک این تصویر نمایش داده شود.

نمایش آخرین مطالب در وردپرس با عکس شاخص

موفق و پیروز  باشید.


لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.