تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

افزودن recaptcha برای جلوگیری از ارسال نظرات اسپم

هدف از این مقاله آموزش افزودن recaptcha برای جلوگیری از ارسال نظرات اسپم میباشد.

 

recaptcha چیست؟

برای مقابله با مقدار روز افزون اسپم خودکار در سراسر وب تیمی از کارشناسان توسعه فن آوری یک تکنولوژی به نام CAPTCHA روی کار آوردند. بسادگی به کاربران یک تصویر حاوی مقداری متن را نشان میدهند و از کاربران خواسته شده که متن را بدرستی تایپ کنند تا ثابت کنند که انسان هستند.

 

پس از آن پیشرفت قابل توجهی در زمینه تکنولوژی هوش مصنوعی صورت گرفت. امروزه برنامه های کامپیوتری روی کار آمدند که براحتی یک CAPTCHA را با دقت 99.8% حل میکنند. اینکار  CAPTCHA معمولی را کمتر موثر میکند. گوگل به تازگی یک API جدید برای تکنولوژی recaptcha اعلام کرد و نام آنرا NoCAPTCHA reCAPTCHA قرار داد. به جای نشان دادن متن کاربر تکنولوژی جدید از کاربران میخواهد که روی جعبه انسان بودن کلیک کنند. اگر موتور هوشمند NoCAPTCHA احساس کند که یک کاربر ممکن است ربات باشد،آنرا به چالش بیشتری میکشاند.

 

نحوه ی استفاده از NoCAPTCHA reCAPTCHA در وردپرس

اولین کار نصب وراه اندازی افزونه No CAPTCHA reCAPTCHA میباشد. پس از فعال سازی, افزونه یک آیتم منوی جدید در بخش مدیریت وردپرس ایجاد میکند. روی این منو برای مدیریت NoCAPTCHA reCAPTCHA  کلیک کنید و به صفحه تنظیمات افزونه بروید.

 

برای استفاده از NoCAPTCHA reCAPTCHA نیاز به کلید API خود دارید. دریافت آن آسان و رایگان میباشد. از وبسایت reCAPTCHA API برای تولید کلید API برای سایت خود دیدن کنید. از شما خواسته میشود برای ورود از حساب گوگل خود استفاده کنید و پس از ورود از شما خواسته میشود که اطلاعات را وارد کنید.

 

در قسمت label نام سایت خود را وارد کنید و نام domain سایت را نیز اضافه کنید. سپس تیک جعبه هشدار سایت را پر کرده و روی دکمه Register کلیک کنید.

 

در صفحه بعد  Secret keys و site key میبینید،باید آنها را در صفحه تنظیمات افزونه خود کپی کنید. گزینه بعدی در صفحه تنظیمات, انتخاب مکانی است که میخواهید NoCAPTCHA reCAPTCHA در آن نمایش داده شود.

 

این افزونه به شما اجازه انتخاب طرح رنگ،زبان و پیغام خطا را میدهد. تنظیمات پیش فرض روی اکثر سایتها کار میکند،اما اگر بخواهید میتوانید آنرا تغییر دهید. پس از انجام تنظیمات خود را ذخیره کنید. هم اکنون میتوانید از وب سایت خود برای دیدن عملکرد NoCAPTCHA reCAPTCHA دیدن کنید.

نسخه : 1.1.2 حجم : 19.95 کیلوبایت منبع : اسکريپت ها لينک : https://www.scriptha.ir/?p=2515

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.