تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

افزودن دکمه بعدا بخوانید به پست وردپرس

افزودن ابزار به کاربران کمک میکند تا محتوا را به اشتراک بگذارند و ذخیره کنند و همچنین کاربران را تشویق میکند با محتوا در ارتباط باشند. در این مقاله ما به شما نحوه ی افزودن گزینه “بعدا بخوانید” به پست وردپرس را آموزش میدهیم که این گزینه برای کاربران راههای مناسبی برای خواندن محتوا در زمان دیگری با دستگاه دیگری را فراهم میکند و ما از این ابزار آنلاین که Pocket نامیده میشود استفاده میکنیم تا گزینه ی “بعدا بخوانید” را به وردپرس اضافه کنیم. پاکت برای تمام دستگاهها در دسترس است.

 

تنظیمات افزونه بعدا بخوانید

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه  Pocket Read it Later Links میباشد. پس از فعال سازی به بخش تنظیمات>Pocket Read it Later Links برای پیکربندی محل نمایش گزینه “بعدا بخوانید” بروید.

 

شما میتوانید انتخاب کنید که گزینه “بعدا بخوانید” را در تمام صفحات,تنها صفحه اصلی,فقط یک پست یا صفحه یا حتی خارج از قالب توسط تابع فراهم شده کنترل کنید. بطور پیش فرض این گزینه در سمت راست محتوا قرار دارد. اگر بخواهید آنرا شخصی سازی کنید میتوانید از CSS سفارشی استفاده کنید. مثالی از نمایش گزینه:

 

افزودن دکمه بعدا بخوانید در سایت بدون افزونه:

حتی اگر افزونه ای که در بالا ذکر شد بخوبی کار کند یک دکمه ی ساده ی بدون مارک تولید میشود که با نام تجاری پاکت مطابقت ندارد. اگر با نحوه ی عملکرد وردپرس آشنایی ندارید و با ایجاد تغییرات راحت هستید پس میتوانید از گزینه ی GetPocket رسمی استفاده کنید.

 

به صفحه ی Pocket for Publishers بروید و برای دکمه ی پاکت کد را دریافت کنید که در آنجا 3 گزینه طرح در دسترس است. ممکن است شما از دیگر گزینه های اشتراک گذاری اجتماعی استفاده کنید بنابراین طرح,دیگر دکمه های اجتماعی را در سایت شما منطبق میکند. کد را در فایل قالب جاییکه میخواهید آنرا نمایش دهید کپی کنید. اگر بخواهید این گزینه را فقط در پست تکی نمایش دهید باید این کد را در فایل single.php کپی کنید.و به همین راحتی دکمه بعدا بخوانید را در سایت خود اضافه می کنید.

 

موفق و پیروز باشید.

نسخه : 1.0 حجم : 75 کیلوبایت منبع : اسکريپت ها لينک : https://www.scriptha.ir/?p=2752

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.