تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

انتقال مطالب از فرمت ورد به سایت وردپرسی

آموزش انتقال مطالب از فرمت ورد به سایت وردپرسی با افزونه

با یکی دیگر از آموزش های وردپرس در خدمت شما هستیم و امیدواریم بتوانیم یک مطلب ارزشمند را برای شما ارائه دهیم . در این مطلب میخوام در مورد افزونه ای صحبت کنم که با استفاده از این افزونه شما میتوانید مطالب خود را بدون نیاز به اینترنت در برنامه ی ورد خود بنویسید و به راحتی این مطلب را به سایت خود انتقال دهید . افرادی هستند که میخواهند ابتدا در برنامه ی ورد مطلب خود را بنویسند و سپس بدون درد سر و اتلاف وقت به سایت خود انتقال دهند ، برای این کار ، ما راه بسیار ساده ای را به شما معرفی میکنیم ; آن هم استفاده از افزونه ای به نام Mammoth .docx converter است .

انتقال پست یا مطلب خود از ورد به وردپرس

در ادمه ی مطلب میخوام چگونگی استفاده و کاربرد این افزونه را به شما توضیح و آموزش دهم . پس با ما همراه باشید تا از این مطلب استفاده ی کافی را ببرید . در ابتدا شما در ورد خود مطلبی را که میخواهید ، مینویسید و در یکی از قسمت های کامپیوتر خود ذخیره میکنید . البته دلیل این کار را در پایان این مطلب به شما خواهم گفت . همانطور که اطلاع دارید ابتدا باید افزونه را دانلود ، سپس نصب و پس از آن ، افزونه را فعال میکنید .

انتقال دادن پست های خود از برنامه ی ورد به سایت وردپرس

اکنون میخواهم افزونه را به طور کامل برای شما دوستان تشریح کنم . پس از انجام اقدامتی که خدمت شما عرض کردم ، در کادر سمت راست که مربوط به پنل مدیریت میشود ، در منوی نوشته ها شما باید روی گزینه ی افزودن نوشته کلیک کنید . پس از کلیک وارد صفحه ای میشوید که تصویر آن را برای شما در پایین گذاشتم .

انتقال مطالب از فرمت ورد به سایت وردپرسی

اکنون شما باید روی گزینه ی Choose File کلیک کنید و مطلبی را که در کامپیوتر خود ذخیره کرده اید را انتخاب کنید . امیدوارم از این مطلب ما لذت برده باشید


لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.