تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

دریافت لینک کوتاه مطالب وردپرس

دریافت لینک کوتاه مطالب وردپرس

آیا شما می خواهید یک لینک کوتاه برای نوشته ها و صفحات وردپرس خود دریافت کنید؟ لینک کوتاه وردپرس برای اشتراک در ایمیل های شما، پیام های فیس بوک یا حتی پیام های متنی مفید و سودمند هستند. در گذشته این مورد یکی از ویژگی های پیش فرض وردپرس بود، اما در نسخه وردپرس 4.4 این ویژگی را حذف کرده اند. این دکمه در بخش ویرایشگر وردپرس در کنار دکمه ویرایش پیوند یکتا قرار گرفته بود.

اکنون با ما همراه باشید تا نحوه بازگردانی دکمه لینک کوتاه را در وردپرس توضیح دهیم. به دو روش میتوانید این ویژگی را در وردپرس بازگردانید. بهتر است کد قالب را تغییر ندهید و از روش اول استفاده نمایید.

روش 1. نصب افزونه WP Bitly

این روش آسان تر بوده و به همه کاربران توصیه می شود تا از این روش برای افزودن دکمه لینک کوتاه به سایت خود استفاده کنند. این روش به شما اجازه می دهد لینک کوتاه نوشته یا صفحه خود را به راحتی دریافت کنید.

حال افزونه را دریافت و نصب کنید. پس از فعال سازی افزونه، به طور اتوماتیک دکمه دریافت پیوندک(Get Shortlink) در صفحه و نوشته شما اضافه می شود. هنگامی که روی این دکمه کلیک میکنید، لینک کوتاه برای پستها و صفحات وردپرس شما نمایش داده میشود. این لینک کوتاه را می توانید در ایمیل ها و پیام های خود به اشتراک بگذارید، بنابراین مخاطبان شما می توانند به طور مستقیم به صفحه دسترسی پیدا کنند.

دریافت لینک کوتاه مطالب وردپرس

روش 2. افزودن دکمه Get Shortlink به صورت دستی در وردپرس

در این روش نیاز است کد زیر را به فایل functions.php قالب خود اضاف و ذخیره نمایید.

add_filter( 'get_shortlink', function( $shortlink ) {return $shortlink;} );

حال دکمه به بخش ویرایش نوشته و صفحات شما اضافه شده است. و شما می توانید با کلیک بر روی این دکمه لینک کوتاه برای نوشته یا صفحه خود  دریافت کنید. بدین صورت میتوان لینک های پیوند یکتا را کوتاه و سازماندهی کرد.

دریافت لینک کوتاه مطالب وردپرس

موفق و پیروز باشید.


لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.