تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

صرافی ارز دیجیتال از مهمترین قسمت بازار‌های آنلاین مالی به شمار می‌رود. برای خرید و فروش ارز دیجیتال شما می‌توانید از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال اقدام به معامله کنید. امروزه در سرتاسر دنیا صرافی‌های بسیار زیادی طراحی شده است و هر کدام از آن‌ها از مزایا و معایب خاص خود برخوردارند.
میزان قیمت ارز‌های دیجیتال در این صرافی‌ها بر اساس میزان عرضه و تقاضا بازار تعیین می‌شود. این صرافی‌ها می‌توانند علاوه بر داشتن سایت و انجام معاملات به صورت آنلاین و غیرحضوری، یک جایگاه ویژه برای خرید و فروش حضوری مشتریان خود نیز داشته باشند. یکی از این صرافی‌های ایرانی بسیار قدیمی و معتبر اوکی اکسچنج است. این صرافی تمام ویژگی‌های لازم برای انجام معاملات توسط کاربران را داراست.

 

چگونه از صرافی ارز دیجیتال شیبا بخریم؟

شیبا یکی از توکن‌های مبتنی بر اتریوم است که نام خود را از یک نژاد ژاپنی سگ به اسم شیبا گرفته است. در واقع این ارز جز خبر سازترین و موفق‌ترین ارز‌های دیجیتالی به شمار می‌رود که در سال گذشته به بازار ارز دیجیتال وارد شده است. در ابتدا ورود شیبا به صرافی ارز دیجیتال، آن را به عنوان رقیب دوج کوین معرفی کردند. اما این توکن توانست ماهیت مستقلی برای خود ایجاد کند و جزء رتبه‌های برتر لیست ارز‌های دیجیتال موجود حال حاضر باشد.

 

خرید شیبا می‌تواند به صورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال انجام شود و یا ابتدا ارز تتر یا بیت کوین خریداری شده و سپس در زمان مناسب تبدیل به شیبا شود‌. تحلیلگران درباره خرید و سرمایه ‌گذاری بر روی ارز شیبا در بلند مدت دید مثبتی ندارند و بر همین مبنا فرانید خرید و فروش شیبا بهتر است به صورت کوتاه مدت باشد.

 

 

آیا سرمایه‌ گذاری بر روی اولین ارز بازار‌های آنلاین کار عاقلانه‌ای است؟

فعالیت بازار ارز‌های دیجیتال ابتدا با وارد شدن بیت کوین به عرصه اقتصادی دنیا شروع شد در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ ارز گوناگون با ارزش و کارایی‌های مختلف در دنیا طراحی شده است. بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز شناخته می‌شود که برای معاملات ایمن و مطمئن کاربردی است و کارمزد تراکنش آن نیز بسیار پایین است. ارز دیجیتال بیت کوین برای ایمن شدن از رمزنگاری برخوردار است که بر اساس مفهوم بلاک چین عمل می‌کند.

 

بنابراین تمام تراکنش‌های انجام شده و معاملات بیت کوین توسط کاربران در شبکه بلاک چین ثبت می‌شود. علاوه بر این اولین بودن بیت کوین باعث شده آن را به عنوان پادشاه رمز ارز‌ها نام‌ گذاری کنند. ارزش بیت کوین در حال حاضر چند هزار دلار است و هر روزه بیشتر و بیشتر می‌شود. به همین دلیل یکی از ارز‌های شناخته شده و قابل سرمایه‌گذاری است که می‌توانید برای طولانی مدت بر روی آن حساب باز کنید. خرید بیت کوین به دلیل کارایی و مقبولیت زیاد آن در میان مردم رواج زیادی دارد.

 

 

خرید و فروش تتر در اوکی اکسچنج

تتر جز مهمترین استیبل کوین‌های بازار ارز دیجیتال است. قیمت هر تتر معادل یک دلار آمریکا است و در نتیجه قیمت ثابتی دارد. ارز‌های دیجیتالی که قیمت ثابت دارند به عنوان استیبل کوین یا ارز پایدار نیز معرفی می‌شوند. این ارز به صورت یک توکن بر روی شبکه اتریوم وارد بازار شد و در انجام مبادله با سایر ارز‌های دیجیتال قابل استفاده است. تتر قیمت ثابتی دارد اما ممکن است بر اساس نوسانات موجود در بازار دلار دچار تغییر شود.

 

برای خرید و فروش تتر ابتدا باید در سایت اوکی اکسچنج حساب کاربری داشته باشید تا بتوانید تتر را به صورت ریالی خریداری کنید. قبل از خرید تتر باید روند بازار را بررسی کنید و در زمینه قیمت آن اطلاعات کافی به دست بیاورید. در این سایت امکان خرید و فروش تتر در سطوح کاربری مختلف وجود دارد تا فرایند معامله به راحتی انجام شود.

تجربه انجام معاملات ارز دیجیتال در بهترین صرافی ایرانی

فرایند انجام خرید و فروش انواع مختلف ارز‌های دیجیتال در سایت اوکی اکسچنج به ساده‌ترین شکل و با کمترین قیمت انجام می‌شود. شما باید قبل از معامله به این سایت مراجعه کنید و اطلاعات کافی درباره روند انجام کار در سایت به دست‌آورید. تجربه داشتن معامله در قدیمی‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی به شما نشان می‌دهد که تفاوت خدمات ارائه شده در صرافی‌های گوناگون چقدر در روند معاملات شما تأثیر‌گذار است.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.