تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

از صرافی ها برای انجام واریز و پرداخت آنلاین توسط معامله گران استفاده می شود. صرافی تاپ چنج نیز توسط کاربران و کارگزاران فارکس مورد استفاده قرار می گیرد. در این میان برای انجام معاملات آنلاین، کاربران نیازمند کیف پول های الکترونیکی هستند. بنابراین کیف پول های الکترونیکی مخصوص صرافی ها ارائه می شوند.

 

کیف پول تاپ چنج یک کیف پول الکترونیکی است که توسط صرافی تاپ چنج ارائه می‌ شود. این کیف پول امکان ذخیره و مدیریت ارزهای مختلف، از جمله ریال، دلار، یورو، و ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. آنچه ما در اینجا به آن می پردازیم این است که شماره کیف پول تاپ چنج چیست ؟

 

از آنجایی که این کیف پول مجازی است باید یک نشانه ای در مورد آنها باشد تا اینکه نشان دهد این کیف پول متعلق به چه کسی است. در اینجا در واقع مشخص می شود شماره کیف پول تاپ چنج چیست. کاربران برای به کارگرفتن این موارد باید آموزش جامع صرافی تاپ چنج را دریافت کنند.

 

تعریف دقیق شماره کیف پول تاپ چنج چیست؟

شماره کیف پول تاپ چنج یک کد 10 رقمی (سه حرف انگلیسی و 7 عدد) است که برای شناسایی هر کیف پول تاپ چنج استفاده می‌شود. این کد برای انجام انواع تراکنش ‌ها در کیف پول تاپ چنج، مانند شارژ، برداشت، تبدیل ارز، و ارسال ارز به دیگران، مورد نیاز است. این شماره اختصاصی کیف پول تاپ چنج است و امکان اشتراک گذاری و ارسال شماره و مخفی کردن آن وجود دارد.
حرف هایی که در اول این شماره می آید نشان از نوع ارز است بطور مثال :IRR کیف پول ریالی است و USD کیف پول دلاری و TRY کیف پول لیر ترکیه، 7 تا عدد بعدی هم که به صورت سیستمی ساخته می شود. برای شارژ حساب بروکرهای فارکس یا انتقال پول از بروکر به حساب تاپ چنج یا واریز به حساب آلپاری از همین شماره کیف پول استفاده می شود. نکته بسیار مهم اینکه فعلاً امکان تغییر یا حذف کیف پول تاپ چنج وجود ندارد، فقط می توانید نام کیف پول را تغییر دهید و یا آن را غیر فعال کنید.

 

چطور از شماره کیف پول تاپ چنج مطلع شویم؟

این شماره را می‌توانید از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موبایل تاپ چنج مشاهده کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد حساب کاربری خود در تاپ چنج شوید.(برای ورود باید از وی پی ان استفاده کنید)
در صفحه اصلی، روی گزینه کیف پول ‌ها کلیک کنید.
کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شماره کیف پول در قسمت شماره کیف پول نمایش داده می‌ شود.

این شماره باید با دقت نگهداری شود و در اختیار شخص دیگری قرار نگیرد. در صورت گم شدن یا فراموشی شماره کیف پول، می‌توان با پشتیبانی تاپ چنج تماس گرفت تا شماره کیف پول جدیدی برای شما صادر شود. برای انجام معاملات با ارزهای متفاوت، کیف پول جدیدی ساخته می شود و برای هر کیف پول یک شماره متفاوت تعریف می شود.

 

نحوه ساخت کیف پول تاپ چنج

برای استفاده از کیف پول تاپ چنج همانطور که پیش تر نیز گفته شد باید در تاپ چنج ثبت نام کنید، برای اینکار لازم است دانلود برنامه تاپ چنج فارسی را به درستی انجام دهید. درست در زمانی که در تاپ چنج، ثبت نام انجام می شود، به شکل از پیش تعیین شده، دو کیف پول ریالی و دلاری برای مشتریان ساخته می شود.

سپس این کیف پول ها برای شارژ، برداشت و انتقال و حتی دریافت نقدی دلاری و ریالی و همچنین انتقال ارز و فیات بین کیف پول های تاپ چنج، ایجاد می گردند. ساخت کیف پول برای دیگر ارزها برای کاربران نا محدود است.

 

برای ساخت کیف پول وارد سایت تاپ چنج شوید

گزینه کیف پول و سپس کیف پول های من را انتخاب کنید. آنچه مشاهده می کنید، ساخت کیف پول جدید، شماره کیف پول تاپ چنج، مشاهده شماره کیف پول، ویرایش نام کیف پول و موجودی کیف پول می باشند.

 

نحوه شارژ کیف پول تاپ چنج

صرافی تاپ چنج به انتقال پول معامله گران به بازارهای مالی بین المللی در سریع ترین زمان ممکن کمک می کند. همچنین در مقابل کمیسیون بسیار کمی، سرمایه تریدرها را به بروکرهای فارکس منتقل می کند. یکی از نکات بسیار مهم در این مسیر یادگیری شارژ کیف پول تاپ چنج است.

برای شارژ کیف پول تاپ چنج باید یک حساب کاربری در تاپ چنج ایجاد شود. در مرحله بعد احراز هویت آن انجام می شود. یک بخشی به نام شارژ است با رفتن به آن قسمت، روش شارژ را نیز می توانید انتخاب کنید. روش های شارژ پرداخت محلی و پول الکترونیک است.

شارژ کیف پول تاپ چنج از طریق پرداخت های محلی به شکل نقدی یا به واسطه بانک و کارت های بانکی انجام می شود. در این حالت طبق موارد گفته شده، در وب سایت کیف پول و شارژ انتخاب می شود.

 

روش پرداخت، شارژ کیف پول از طریق پرداخت محلی انتخاب می گردد. در این مرحله مبلغ شارژ مشخص می شود و مبلغ تایید می گردد. در مرحله بعد زمانی که از طریق اعلان بانک ها به شما اطلاع داده شد پرداخت را انجام می دهید. برای پرداخت آنلاین یک حساب بانکی به تاپ چنج وصل می شود.

 

شارژ کیف پول تاپ چنج با استفاده از پول الکترونیک

در این حالت، تریدر باید تبدیل ریال و یا پول های دیگر را داشته باشد و از روش های پرفکت مانی، اودکش، PAYEER استفاده می شود. جالب است بدانید که خرید و انتقال تتر در تاپ چنج دیگر امکان پذیر نیست و برای وب مانی هم هنوز راه کاری اعلام نشده است. اما زمانی که گزینه شارژ تاپ چنج را انتخاب کنید می توانید از روش پرفکت مانی (به عنوان مثال) در پول الکترونیک، عملیات شارژ را پس از انتخاب کیف پول ( کیف پول فیات)، انجام دهید.

 

پس از آنکه اطلاعات و مبلغ مورد نظر را انتخاب کردید می توانید به پلتفرم پرفکت مانی مراجعه کنید و آن مبلغ را به حساب تاپ چنج منتقل کنید، وارد درخواست خود شوید و اطلاعات پرداخت را ثبت کنید و در نهایت کیف پول شما شارژ خواهد شد.

 

حداقل مبلغ شارژ تاپ چنج چقدر است؟

حداقل پرداخت محلی از طریق بانک 2.000.000.000 ریال، پرداخت محلی آنلاین 500.000 ریال، پول الکترونیک پرفکت مانی 1.54 دلار و پول الکترونیک ادوکش 1.54 دلار می باشد.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.