تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

ارزهای دیجیتال به طور مشخص یکی از پدیده‌های نوین در دنیای مالی هستند که در سال‌های اخیر با توجه به پذیرش گسترده‌تر و استفاده بیشتر افراد، به یکی از محبوب‌ترین موضوعات جهانی تبدیل شده‌اند.

 

از مزایای ارزهای دیجیتال می‌توان به سرعت بالا در انجام تراکنش‌ها، کاهش هزینه‌ها و امنیت بالاتر اشاره کرد. این ارزها بر خلاف ارز‌های سنتی، قابل تبدیل به هر ارز دیگر هستند و هیچ گونه محدودیتی در تراکنش‌های بین المللی وجود ندارد.

 

با این حال، ارزهای دیجیتال نیز با خطراتی همراه هستند. برای مثال، تنها با یک رمز عبور شخصی، می‌توان به کلیه ارز‌های دیجیتال یک شخص دسترسی داشته باشیم و این موضوع می‌تواند به سرقت اطلاعات کاربران منجر شود. همچنین، با توجه به رفتار نامنظم بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است قیمت این ارزها به صورت ناگهانی کاهش یابد و سبب ضرر مالی برای سرمایه‌گذاران شود.

 

در مورد معاملات ارزهای دیجیتال، باید گفت که این معاملات به صورت آنلاین انجام می‌شود و بسیاری از زیرساخت‌های لازم برای این کار در دسترس هستند. با این حال، به دلیل عدم پذیرش رسمی برخی از کشورها و عدم قوانین دقیق در این زمینه، ممکن است برخی از معاملات ارزهای دیجیتال از دست نظارت‌های دولتی خارج شده و به صورت غیرقانونی انجام شوند.

 

این بازار بستری برای فعالیت همه افراد و با هر میزان سرمایه‌ای است. اما کاربران ایرانی با یک مشکل جدی برای فعالیت در این بازار مواجه هستند. تحریم‌هایی که علیه ایرانیان وضع شده موضوعی است که باعث عدم خدمات‌دهی بسیاری از پلتفرم‌ها و صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال به ایرانیان می‌شود.

 

با این وجود، باز هم صرافی‌هایی هستند که به ایرانیان خدمات می‌دهند و از اعتبار نسبتا خوبی برخوردار هستند. صرافی ارز دیجیتال کوینکس یکی از این صرافی‌ها است. در این مطلب به بررسی اعتبار این صرافی خواهیم پرداخت تا کاربران بتوانند به سایت اصلی کوینکس ورود نمایند.

 

بررسی اعتبار صرافی کوینکس

اعتبار صرافی‌های ارز دیجیتال در حال حاضر یکی از مه‌مترین موضوعات در جهان مالی و فناوری است. با گسترش روزافزون ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها به عنوان محل تبادل این ارزها برای کاربران و سرمایه گذاران نقش مهمی ایفا می‌کنند. اما با توجه به عدم تنظیم قوانین مربوط به فعالیت صرافی‌های ارز دیجیتال در بسیاری از کشورها، مشکلاتی نظیر نقص در امنیت، عدم شفافیت و عدم پایداری در نرخ ارزها وجود دارد. به همین دلیل، اعتبار و امنیت صرافی‌های ارز دیجیتال باید با دقت و توجه به مسائل امنیتی و قانونی، بررسی شود.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس در سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرده است. این پلتفرم از ابتدای تاسیس خود، کوشیده خدمات و امکانات مناسبی را برای کاربران خود فراهم کند تا مشتریان از فعالیت در هر پلتفرم دیگری بی نیاز شوند.

تنوع تعداد رمزارزها و همچنین خدمات در این صرافی مناسب است و می‌تواند نظر هر کاربر با هر میزان تجربه و نیازی را برآورده کند.

 

موضع‌گیری کوینکس در برابر ایرانیان

همانطور که می‌دانید بسیاری از صرافی‌های بزرگ دنیا خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌‌دهند. به همین دلیل بایستی قبل از ثبت نام و واریز وجه در هر صرافی از موضع‌گیری آن در برابر کاربران ایرانی اطمینان حاصل کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید و سرمایه شما توسط صرافی مسدود نشود.

صرافی کوینکس از ابتدای تاسیس خود مشکلی با کاربران ایرانی نداشته و طبق شواهد موجود این صرافی سخت‌گیری خاصی نسبت به ایرانیان ندارد. هم‌اکنون تعداد بسیار زیادی از کاربران در حال فعالیت در این صرافی بدون هیچ مشکل خاصی هستند.

 

آیا صرافی کوینکس کلاهبردار است؟

صرافی ارز دیجیتال کوینکس در رده‌بندی مربوط به صرافی‌ها در سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) وجود دارد و در رتبه 50 قرار دارد. وجود یک صرافی در کوین مارکت کپ موضوع مهمی است و می‌توانداعتبار ویژه‌ای به پلتفرم مورد نظر ببخشد.

کوینکس علاوه بر مشتریان ایرانی زیادی که دارد، به بسیاری از کاربران در دیگر نقاط دنیا نیز خدمات ارائه می‌کند و تا کنون مشکلاتی مانند کلاهبرداری و یا پولشویی نداشته و توانسه درصد رضایت بسیاری از کاربران را به خوبی جلب کند.

 

امنیت صرافی کوینکس

صرافی ارز دیجیتال کوینکس تمام مراحل امنیتی خود از جمله تایید دو مرحله ای، تایید دو مرحله ای گوگل، کد جلوگیری از کلاهبرداری (Anti phishing code) و… را برای کاربران خود فراهم کرده تا خیال کاربران را از امنیت این صرافی راحت کرده و سد محکمی در برابر کلاهبرداران و افراد سودجو ایجاد کرده باشد.

 

کارمزد در صرافی کوینکس

یکی از موارد مهم در یک صرافی ارز دیجیتال، میزان کارمزد دریافتی از کاربران است. این موضوع برای طیف وسیعی از کاربران اعم از حرفه‌ای و مبتدی دارای اهمیت بسیار زیادی است. صرافی‌هایی که کارمزد بیشتری از مشتریان خود دریافت می‌کنند به مرور زمان محبوبیت خود میان کاربران را از دست می‌دهند.

میزان کارمزد دریافتی صرافی ارز دیجیتال کوینکس در معاملات اسپات 0.2 درصد است. این میزان در معاملات آتی (Futures) به عنوان میکر (Maker) به میزان 0.3 درصد و تیکر (Taker) حداکثر 0.5 درصد است.

 

توکن اختصاصی صرافی کوینکس

امروزه برخی از صرافی‌ها دارای توکن اختصاصی هستند. ارزش توکن اختصاصی صرافی‌ها معمولا با توجه به عملکرد صرافی، میزان مشتریان، حجم معاملات و… متغیر است. صرافی کوینکس دارای یک توکن اختصاصی به نام CET است.

سرمایه گذاری روی این نوع توکن‌ها برای برخی کاربران جذاب است و در صورت عملکرد مناسب صرافی مورد نظر ممکن است این رمزارزها رشد خوب و قابل توجهی داشته باشند. البته این امکان هم وجود دارد که در صورت ورشکستگی، شکایت و یا کلاهبرداری صرافی مورد نظر قیمت توکن آن افت شدیدی را تجربه کند و موجب نا رضایتی و زیان سرمایه‌گذاران شود.

 

فعالیت در کوینکس، آری یا خیر؟

در این مقاله موضوع کلاهبرداری صرافی کوینکس و خدمات آن مورد بررسی قرار گرفت تا کاربران با توجه به نیازهای خود بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند.

با توجه به مدارک و مستندات موجود، صرافی ارز دیجیتال کوینکس برنامه ویژه ای برای جذب کاربران ایرانی دارد و سخت گیری‌ای خاصی در قبال کاربران ایرانی ندارد. اما پیشنهاد می‌شود جهت افزایش امنیت، کاربران ایرانی از یک VPN با آی‌پی ثابت استفاده کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند. زیرا ممکن از هر لحظه قوانین و سیاست‌های این صرافی در قبال کاربران ایرانی تغییر کند.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.