تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

نمادها در صرافی ها به عنوان شناسه منحصر به فرد یا نام مخفف برای هر دارایی مانند طلا، سهم، ارز دیجیتال یا کالا استفاده می شوند. طلا یکی از دارایی های محبوب است و به این دلیل که دارایی امن و قابل اعتمادی در مقابل مواردی همچون تورم به شمار می آید، بسیار استفاده می شود و مورد توجه معامله گران زیادی است.

 

همچون همه دارایی های دیگر برای معامله طلا در بازار نیز، معامله گران باید با فوت و فن های زیادی آشنا باشند. اینکه چطور بر روی طلا سرمایه گذاری انجام شود، به طور کامل بستگی به هدف تریدرها از سرمایه گذاری دارند.

 

در این مقاله قصد داریم به بررسی نماد طلا در صرافی های مختلف بپردازیم. مخفف طلا در فارکس یا نماد طلا XAU بنابراین نماد XAU/USD نماد اونس طلا در فارکس است که نرخ اختلاف ارزش طلا با دلار معامله می شود.

 

نماد طلا در تریدینگ ویو

تریدینگ ویو یک پلتفرم نموداری و تجزیه و تحلیل بازار است که توسط معامله گران و سرمایه گذاران برای تجزیه و تحلیل بازارهای مالی استفاده می شود. این ابزارها و ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد که می تواند به معامله گران در تصمیم گیری آگاهانه تر کمک کند. تریدینگ ویو ابزارهای مختلفی را برای تحلیل طلا ارائه می دهد. این ابزارها مانند نمودارها، اندیکاتورها و ابزارهای رسم هستند.

 

چند نمونه نماد طلا در تریدینگ ویو را در ادامه خواهید شناخت. XAUUSD (طلا به دلار) که رایج ترین نماد طلا در این پلت فرم می باشد. XAU/EUR (طلا به یورو) که نشان دهنده قیمت اونس طلا به یورو است. قراردادهای آتی طلای آمریکا در بورس کالای شیکاگو با GC نشان داده می شود. GOLD نیز نماد صرافی های ایران است که برای نشان دادن قیمت گرم طلا استفاده می شود.

 

مزایای تریدینگ ویو

این پلت فرم مزایای زیادی دارد از آن جمله می توان به ارائه داده های لحظه به لحظه بازار، ارائه ابزارهای نموداری پیشرفته که امکان سفارشی سازی نمودارهایی همچون اندیکاتورهای تکنیکال را فراهم می آورند و امکان تقویت تحلیل ها و استراتژی ها با کمک شبکه های اجتماعی را فراهم می کنند.

قیمت طلا در تایم فریم های مختلف و در صرافی ها ممکن است متفاوت باشد که در ادامه این نماد را در چند صرافی مورد بررسی قرار می دهیم.

 

نماد طلا در کوکوین

کوکوین از جمله صرافی های ارز دیجیتال است که جز دستگه صرافی متمرکز و فعال به حساب می آید. این صرافی فعالیت خود را از 2017 در جزیره سیشل شروع کرده است. رابط کاربری راحتی دارد و خدمات پشتیبانی آن 24 ساعت می باشد. داشتن کارمزدهای کم و ارائه روش های شفاف از جمله مزایای این صرافی است.

 

نماد طلا در صرافی کوکوین چند شکل مختلف است. قیمت اونس طلا به دلار آمریکا همچنان با XAUUSD نشان داده می شود. اونس طلا به تتر با XAU/USDT نشان داده می شود. توکن دیجیتال با پشتوانه طلای فیزیکی نیز با PAXG معادل یک گرم طلای خالص نشان داده می شود. Gold نیز یک توکن طلای دیجیتال است که قیمت این توکن به قیمت طلا در بازارهای جهانی مرتبط است.

 

برای تحلیل طلا در کوکوین از ابزارهای تحلیل تکنیکال این صرافی استفاده می شود. از این اندیکاتورها می توان به شاخص میانگین متحرک، شاخص RSI ، شاخص MACD اشاره کرد که برای شناسایی روندهای بلند مدت و کوتاه مدت طلا و شناسایی نقاط اشباع خرید و فروش طلا و تغییر روند طلا کمک می کنند.

 

نماد طلا در نوبیتکس

نوبیتکس از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال به حساب می آید که پشتیبانی خیلی خوبی در 24 ساعت دارد. این صرافی در 1396 تاسیس شد و طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را برای خرید و فروش ارائه می دهد. رابط کاربری آسان و ارائه پلتفرم معاملاتی قدرتمند از ویژگی های این صرافی است.

 

در مورد نماد طلا در نوبیتکس باید بدانید که در حال حاضر امکان معامله نماد طلا در این صرافی وجود ندارد. اما احتمال اینکه تعدادی از آن ها در نوبیتکس لیست شود، وجود دارد. از محبوب ترین ارزهای دیجیتال طلا که در صرافی های کریپتوی معروف معامله می شوند عبارتند از تترگلد (XAUT)، پکسوس گلد(PAXG) گلد کوین (GLC) و دیجیکس گلوبال (DGX) . اما به خاطر داشته باشید که چارت طلا در این صرافی وجود ندارد.

 

نماد طلا در بینگ ایکس

طلا یک نماد با ارزش پایدار است که امروزه یک دارایی مالی به حساب می آید و افراد مختلف از طریق خرید و فروش و نگهداری آن یک روش سرمایه گذاری را مورد استفاده قرار می دهند. صرافی بینگ ایکس از معتبرترین صرافی های آنلاین است که نماد طلا نیز در آن معامله می شود.

 

بینگ ایکس یک صرافی ارز دیجیتال که در سال 2018 تأسیس شد. این صرافی در سنگاپور ثبت شده است و خدمات خود را به کاربران در سراسر جهان ارائه می دهد. بینگ ایکس طیف وسیعی از محصولات و خدمات را ارائه می دهد. کارمزدهای پایین، رابط کاربری آسان و طیف وسیعی از محصولات و خدمات، این صرافی محبوب است.

 

این صرافی همچنین به دلیل تعهد خود به امنیت شناخته شده است. همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، نماد طلا در بیشتر صرافی ها به صورت XAU است. اما نماد طلا در صرافی بینگ ایکس با نماد GOLD نمایش داده می شود و معامله می گردد. این نماد در بینگ ایکس تنها در معاملات فیوچرز استاندارد معامله می شود.

 

نماد طلا در کوینکس

کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال متمرکز (CEX) است که در سال 2017 تاسیس شد. این صرافی در هنگ کنگ ثبت شده است و خدمات خود را به کاربران در سراسر جهان ارائه می دهد. کوینکس به دلیل کارمزد های پایین، رابط کاربری ساده و تنوع بالای ارزهای دیجیتال، به یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال تبدیل شده است.

 

کوینکس به طور مستقیم طلا را به شما نمی فروشد. نماد طلا در صرافی کوینکس موجود است. یکی از خلاقیت های بازار ارزهای دیجیتال، ایده ارز دیجیتال بر مبنای طلا می باشد که یکی از روش های جدید سرمایه گذاری در بازار کریپتو به شمار می آید. این ارزهای دیجیتال با پشتوانه طلا، برای افرادی مناسب است که از نوسانات رمز ارزها در هراسند.

 

اما ارزهای دیجیتال با پشتوانه طلابا قیمت جهانی تغییر می کند و یک دارایی با ارزش و با ثبات به شمار می آید. از مزایای رمز ارزهای طلا یا نماد طلا در کوینکس می توان به نمایش قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال که از چارت قیمت به صورت زنده استفاده می کند اشاره کرد. همچنین دسترسی مناسبی برای این رمز ارزهای طلا وجود دارد. هر توکن دیجیتال بر مبنای طلا، ذخیره واقعی طلا را دارد. حفظ ارزش این دارایی هم که از مهمترین مزیت های آن به شمار می آید.

 

مهمترین مزیت معامله طلا در بازار

از مزایای معامله طلا در این بازار، شفافیت خرید و فروش آن و قیمت مشخص آن می باشد. اما در کنار این مزایا، نباید از نوسانات آن نیز غافل شد بنابراین روش ها و استراتژی هایی نظیر اسکالپ برای این سرمایه گذاری توسط معامله گران در نظر گرفته می شود. ارز دیجیتال طلا برای معامله گران نگرانی و استرسی ندارد و بدون آنکه از طلای فیزیکی استفاده شود آن را خرید و فروش و یا نگهداری می کنند. بنابراین یکی از روش های کم ریسک استفاده از نماد طلا یا رمز ارزهای دیجیتال طلا می باشد.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.