تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

ریپل نوعی رمز ارز است با معادل انگلیسی Ripple که با علامت (XRP) شناخته شده است. این رمز ارز شبکه آزاد پرداخت محسوب میشود که در آن پول مورد معامله قرار میگیرد. شاید بهتر است بگوییم که ریپل یک نوع سیستم پرداخت توزیعشده محسوب میشود.

 

ریپل در رده ارزهای دیجیتال ارزان جهان قرار میگیرد که در چند ماه گذشته به علت رشد قابل ملاحظه سایر ارزهای دیجیتال مثل اتریوم و بیت کوین مورد توجه قرار گرفته است.

 

ریپل در وبسایت خود اعلام کرده که هدف از ایجاد آن رهایی مردم از «باغهای محصور» مالی است. منظور از این باغها کارتهای اعتباری، پرداختهای اینترنتی و در کل چیزهایی است که باعث محدودیت در دسترسیها میشوند. مثلا در قبال تبادل پول کارمزد دریافت میکنند و یا تاخیرهایی که بر مشتریان در زمان انجام تراکنش تحمیل میشوند.

 

ریپل ارزی دیجیتال است که در سال 2012 توسط جد مک کالب و کریس لارسن ایجاد شد. این رمز ارز میکوشد تا در فضای امن و به شکل فوری، پرداختهای بینالمللی در اندازههای مختلف با پایینترین کارمزد انجام گیرند. این رمز ارز حامی توکنهایی است که نماینده پول نقد رایج به شمار میروند.

 

به این ترتیب این ارز دیجیتال دارای مزایایی است که باعث جذب مشتری برای آن شدهاند. مشتریانی هم که در نظر دارند تا ریپل را نگهداری کنند، بهتر است که آن را در والتهای امن نگهداری کنند. در این زمینه بهترین راهکار استفاده از کیف پول کاغذی ریپل Ripple paper wallet است.

 

منظور از کیف پول کاغذی چیست؟
این نوع کیف پول یک ورق کاغذ است که حاوی کلید خصوصی و همینطور حاوی آدرس ریپل فرد است. در این کاغذ Qr code وجود دارد که قابل پرینت است.

 

آموزش ساخت کیف پول کاغذی ریپل
بهتر است بعد از خرید ریپل برای نگهداری آن از کیف پولهایی مثل کیف پول کاغذی استفاده کرد که امنیت دارند و کمهزینه هم هستند. چنانچه کیف پول کاغذی به شکل درست و در محیطی امن ساخته شود، غیر از صاحب کیف کسی نمیتواند به آن دسترسی داشته باشد.
در ادامه به صورت گام به گام چگونگی ساخت والت کاغذی برای ریپل را شرح دادهایم.

 

گام اول برای ساخت کیف پول کاغذی ریپل
در ابتدا یکی از سایتهای معتبر که امکان ایجاد والت کاغذی را دارند انتخاب کنید. به محض ورود فرد امکان ایجاد کیف پول برای او وجود دارد. در این سایتهای قسمتی با عنوان ساخت والت جدید وجود دارد و قسمتی هم با عنوان پرینت آن برای کاربر تعبیه شده است.
در برخی از سایتها میتوان قبل از کلیک روی دکمه ساخت کیف پول جدید، اتصال اینترنت را قطع کرد. در این حالت هم کیف پول برای کاربر قابل ایجادشدن است.

 

پیشنهاد میشود که آدرس والت را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید چرا که زمان ارسال ریپل به آن، داشتن این کد الزامی است. به یاد داشته باشید که تایپ کردن این آدرس کار سادهای نیست؛ این آدرس حکم شماره حساب شما را دارد و میتوانید آن را برای سایرین جهت ارسال ریپل بفرستید.
کلید محرمانه یا Secret key فقط باید برای شما باشد و آن را به صورت محرمانه نگهداری کنید. در غیر اینصورت هر کسی میتواند کیف پول شما را خالی کند.

 

گام دوم برای ساخت کیف پول کاغذی ریپل
در این مرحله باید والت را فعالسازی کنید. جهت فعالسازی میبایست حداقل بیست ریپل در آن وجود داشته باشد. این مقدار ریپل حکم ذخیره اولیه را دارد و قابل برداشت هم نیست. اگر کیف پول دارید از طریق آن این بیست ریپل را واریز کنید و اگر هم ندارید حتما باید برای انجام آن به یک صرافی معتبر مراجعه کنید.

تذکر: باید دقت کنید که کیف پول کاغذی ریپل حتما فعال شده باشد. معمولا ظرف چند دقیقه تایید تراکنشهای ریپل اعلام میشوند اما ممکن است این کار تا چند ساعت هم طول بکشد.
اگر کیف پول کاغذی ریپل فعال نشده بود سه حالت وجود دارد: 1) ایراد از سمت سایتی است که در آن کیف پول ساخته شده است. 2) ریپل به آدرس اشتباه ارسال شده است. 3) باید صبر کنید شاید اختلالی رخ داده باشد و اعلام تایید تراکنش چند ساعت به طول بیانجامد.

 

گام سوم برای ساخت کیف پول کاغذی ریپل
در این مرحله چگونگی انتقال ریپل از کیف پول مطرح است. برای انجام این کار میبایست رمز عبور خود را وارد کرده و سپس بنا به موجودی خود نسبت به ارسال مبلغ مورد نظر خود اقدام کنید.
توجه کنید که اگر مقدار زیادی ریپل موجود داشته و قصد نگهداری آنها را هم دارید و چنانچه آن کیف پول کاغذی را به کیف پول آنلاین یا کیف پول موبایلی خود منتقل کردید، حتما به هکرها توجه داشته باشید. امکان هک کردن کیف پولهای موبایلی و آنلاین بالا است.
پس بهتراست کیف پول کاغذی دیگری هم داشته باشید و مبلغی که قصد نگهداری آن را دارید به کیف پول جدید خود منتقل کنید. به این ترتیب از هکشدن در امان خواهید ماند.

 

هشدارهای درباره کیف پول کاغذی ریپل
هرگز به کسی حتی به آشنایان خود نگویید که کیف پول کاغذی دارید چون ممکن است آنها ناخواسته اطلاعات شما را لو دهند. چنانچه فردی موفق به سرقت والت کاغذی ریپل شود و آن را در اپلیکیشن Import خالی کند، به هیچ وجه قابل ردیابی نیست.
برای جلوگیری از انهدام برگه کاغذی که اطلاعات کیف پول کاغذی شما در آن است، سعی کنید دو نسخه از آن را در جایی که امکان آسیب رسیدن به کاغذ وجود نداشته باشد نگهداری کنید. گمشدن این کاغذ یعنی از دست دادن والت ریپل!
در زمان ارسال ریپل به کیف پول کاغذی خود حتما از صحت آدرس اطمینان پیدا کنید و بعد نسبت به ارسال ریپل اقدام کنید.

 

سخن آخر
زمانی که ریپل وارد بازار ارز دیجیتال شد، این سوال در سرمایهگذاران شکل گرفت که آیا امکان ریزش استیبل کوین ها نیز وجود دارد؟ یا خیر. چرا که ریپل نوعی رمز ارز است که برای شکستن محدودیتهای بازار از جمله پایین آوردن نرخ کارمزد ایجاد شد.
برای نگهداری این رمز ارز روشهای مختلفی وجود دارد؛ مثلا نگهداری آن در کیف پول کاغذی که امنترین شیوه هم محسوب میشود. روش ساخت این والت بسیار ساده است و در این مقاله به صورت کامل و به شکل ساده مراحل ساخت آن بیان شده است.

سوالات متداول
اگر در مورد رمز ارز ریپل و چگونگی نگهداری آن در کیف پول کاغذی سوال یا سوالاتی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، حتما سوالات زیر را دنبال کنید؛ احتمالا پاسخ آنها را خواهید یافت.

 

فرق ریپل با XRP در چیست؟
XRP نوعی ارز دیجیتال است که از طریق ریپل ایجاد شده است.

 

از ریپل میتوان فقط برای انجام تراکنش استفاده کرد؟
ریپل هم برای سرمایهگذاری است و هم برای انجام تراکنشها قابل استفاده است.

 

ریپل بهتر است یا بیت کوین؟
رمز ارز ریپل به علت نیاز به زمان کم جهت انجام تراکنش و همینطور به علت دریافت کارمزد پایین در مقایسه با بیت کوین دارای ارجحیت است.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.