تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

آیا کسب درآمد از اینترنت و همچنین کسب درآمد از گوگل شدنی است؟

کسب درآمد از اینترنت راحت است. البته برای کسی که بلد باشد چطور باید از آن پول دربیاورد. خیلی‌ها به سادگی می‌توانند این کار را انجام بدهند. همانطور که الان هم انجام می‌دهند. در مقابل این افراد، بعضی‌ها هم هستند که فکر می‌کنند اعتباری به اینجور شغل‌ها نیست! چون تجربه‌ به آنها این را ثابت کرده است. اگر شما هم یکی از این دسته آدم‌ها هستید، یک سوال از شما می‌پرسم؟ تا به حال چیزی درباره بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شنیده‌اید و درباره اینکه سئو چیست چیزی به گوشتان خورده است؟

 

اگر نه، پس همه‌ی تصورات و تجربه‌های قبلی‌تان را برای چند دقیقه دور بریزید و با این مقاله همراه بشوید تا یک راه حرفه‌ای، تخصصی، مطمئن و قابل انجام به دور از راهکارهایی که دلال‌ها به عنوان شغل اینترنتی به شما پیشنهاد می‌کنند یاد بگیرید.

 

گوگل معتبرترین موتور جستجوی دنیا

گوگل معتبرترین موتور جستجوی دنیاست. برای همین، یکی از معتبرترین بسترهای کسب درآمد از اینترنت را هم به خودش اختصاص داده است.
لابد می‌پرسید، چطور می‌شود از آن کسب درآمد داشت؟ اصلا درآمد خود گوگل از کجا است که بخواهد ما را هم به درآمد برساند. بگذارید، با یک توضیح ساده همه‌ی ماجرا را برایتان روشن کنم.
درآمد گوگل از طریق تبلیغات است. شرکت‌های زیادی هستند که حاضرند برای دیده شدن در گوگل به او پول بپردازند. چرا؟ چون سالانه بیشتر از 2 تریلیون جستجو با استفاده از این موتورجستجوی قدرتمند اتفاق می‌افتد که نشان می‌دهد چقدر کاربر دارد و چقدر کاربرهایش زیاد از آن استفاده می‌کنند! هر چه کاربرها از گوگل راضی‌تر باشند، بیشتر از آن استفاده می‌‎کنند.

 

این وسط، وجود دوتا چیز الزامی است:
– محتوای خوب! که شما می‌توانید آن را تولید کنید.
– به نمایش درآمدن محتواهای خوب به دست کسانی که درباره آنها جستجو کرده‌‌اند که این همان کاری است که گوگل دارد خودش را می‌کشد که به بهترین شکل ممکن انجامش بدهد.
حالا این وسط، سایت‌هایی که در صحفه اول نتایج به نمایش درمی‌آیند علاوه بر این که به گوگل سود می‌رسانند، سود زیادی هم کسب می‌کنند. یک عالمه کاربر که وارد سایت‌ها می‌شوند و می‌شود به هر کدامشان به چشم یک سکه‌ی طلا نگاه کرد! در ادامه متوجه می‌شوید که چطور بدون داشتن سرمایه می‌شود از یک یک کاربرهای واردشده به سایت درآمد به دست آورد.

 

 سئو چیست؟

حتما تا الان برایتان روشن شد که برای کسب درامد از گوگل باید یک سایت داشت! سایتی که محتواهای خوبی تولید کند که بقیه به آنها نیاز داشته باشند. آنوقت است که گوگل هم دست به دست شما می‌دهد و می‌گوید حالا که داری محتوای خوبی تولید می‌کنی که کاربرهایم به آن نیاز دارند بیا این بالا بالا ها بنشین تا در کنار کیسه خودم، کیسه تو را هم از پول پر کنم.
جدای از شوخی، رسیدن به جایگاه‌های اول گوگل واقعا موقعیت خیلی خیلی خوبی برای پول درآوردن است. وابسته به این که شما برای چه کلمه‌ی جستجو شده‌ای در صفحه اول قرار دارید، میزان این پول می‌تواند از متوسط تا خیلی خیلی زیاد!

 

این که چطور یک سایت داشته باشید و چطور یک محتوای خوب تولید کنید که به صفحه اول گوگل برسد چیزی است که شما را از بقیه متمایز می‌کند و شغل شما را از یک شغل اینترنتی ساده و کم‌درآمد به یک شغل تخصصی و پردرآمد بالا می‌برد. این دقیقاً چیزی است که قصد داریم در سایت وبمسترهات به شما بیاموزیم.

 

گوگل برای پیدا کردن بهترین محتواها برای جستجوهای کاربرهایش یک سری فاکتور را در نظر می‌گیرد. حدود 200 فاکتور وجود دارد که گوگل به وسیله آنها سایت‌ها را رتبه‌بندی می‌کند. وقتی شما این فاکتورها را بشناسید و بدایند که چطور باید آنها را اعمال کنید، می‌توانید سایتی داشته باشید که در صحفه اول قرار دارد و شغلی داشته باشید که اسمش ” سئوی سایت ” است. کتاب 201 فاکتور رتبه بندی گوگل رو از همین لینک میتوانید به رایگان دریافت کنید.

 

به عبارت خیلی ساده: سئو یعنی بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو تا این موتورها بتوانند ارزش سایت را تشخیص بدهند و محتوایش را به کاربرهایی برسانند که می‌خواهند به آن دسترسی داشته باشند. به کسی که با استفاده از فاکتورهای سئو این کار را انجام می‌دهد سئوکار گفته می‌شود.

چطور می‌توانیم از طریق سئو درآمد داشته باشیم؟

چطور از طریق سئو پول دربیاوریم؟ آیا به سرمایه نیاز داریم؟ سوال‌های خوبی است. مسئله خوش‌حال‌کننده در این زمینه این است که سئو حرفه‌ی کاملا منعطفی است و برای هر کسی و دارای هر شرایطی مناسب است. سئو از سه طریق می‌تواند برای شما درآمد ایجاد کند:

 

– سئوی سایت برای دیگران

این روزها، اکثر کسب و کارها در شرف اینترنتی شدن هستند. مدیران کسب و کار به خوبی متوجه این موضوع شده‌اند که اگر یک شعبه اینترنتی در فضای انلاین نداشته باشند، کلاهشان پس معرکه است. به همین خاطر است که هر کارخانه، شرکت، عمده فروش، خرده فروش و حتی دکتر و وکیل و روانشناسی که می‌بینید دارد برای خودش یک سایت می‌زند. آنها به کسی نیاز  دارند که سئوی سایتشان را به او بسپارند. فرصت خوبی است که بتوانید از این شرایط بهترین استفاده را ببرید.

 

تنها سرمایه‌ای که ممکن است برای شروع آن نیاز داشته باشید، هزینه‌ای است که صرف آموزش می‌کنید. در ابتدا، ممکن است با خودتان خیال کنید کار سختی است یا عملی نیست.
بیایید با خودمان روراست باشیم. ما حاضریم، پول و زمان زیادی صرف تحصیل کنیم و در حرفه‌ای که اصلا معلوم نیست بازار کار دارد یا نه متخصص بشویم. به نظر شما، ارزشش را ندارد که یک دهم یا حتی کمتر از این هزینه و زمان را صرف گرفتن تخصصی بکنیم که این روزها، بیشترین پتانسیل بازار کار را در خودش جای داده است و به راحتی می‌توانید به عنوان شغل دوم هم رویش حساب بکنید؟
صرف هزینه برای یادگیری سئو، خیلی کم است. و اگر آدم پیگیری باشید حتی می‌توانید با خواندن مطالب یک وبسایت که در این زمینه محتوا تولید کرده است، تا حد زیادی از آموزش‌ها را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

– با استفاده از تبلیغات

برای اینکار هم، نیاز به هزینه زیادی ندارید. در اینجا، باید از آموزش و یادگیری یک قدم فراتر بگذارید و یک سایت طراحی کنید که این روزها، به لطف وردپرس کار خیلی راحتی شده است. وردپرس، یک سیستم مدریت محتوا است که به شما کمک می‌کند بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی یک سایت با ویژگی‌های متنوع طراحی کنید.
بعد، باید یک حوزه که مناسب برای سایت خود انتخاب کنید. می‌تواند در رابطه با موضوع موردعلاقه‌یتان باشد مثلا آشپزی و یا مربتط با مدرک تحصیلی‌تان. حتی می‌داند در حوزه شغلی باشد که الان در آن مشغول به فعالیت هستید.

 

بعد از این که یک موضوع را انتخاب کردید، باید محتوای خوب و مناسب تولید کنید و با استفاده از دانش سئو، محتواهایتان را برای کلمات کلیدی(همان کلمات جستجو شده توسط کاربرها) مختلف به صفحه اول جستجوی گوگل و جایگاه‌های بالای آن برسانید.

 

وقتی توانستید کاربر به سمت سایت خودتان جذب کنید، کار تبلیغات هم شروع می‌شود. یکی از راحت‌ترین و بی‌دردسرترین راه‌های تبلیغاتی این است که از تبلیغات کلیکی استفاده کنید. به این صورت که یک سری بنر تبلیغاتی که احتمالا این روزها در سایت‌های زیادی آنها را مشاهده می‌کنید در صفحات سایت خود قرار می‌دهید. به ازای هر کلیک از جانب کاربرها، هزینه‌ای را دریافت خواهید کرد.

 

– فروش محصولات و خدمات

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد هم این است که به واسطه سایت محصولات و خدماتتان را به مشتری‌های آنلاین بفروشید. محتوایی تولید کنید که کاربرها را به سایتتان بکشاند و آنها را به نوعی به سمت محصولات و خدماتتان جذب کند.

محصول و خدمات شما حتی می‌توانند وجود فیزیکی نداشته باشد. مثلا محصولات دانلودی یا خدمات آنلاین.
همچنین می‌تواند وجود فیزیکی داشته باشد. مثلا گوشی، لوازم جانبی گوشی، لوازم جهیزیه، لوازم عروس، وسایل دکوراسیون و خدمات مربوط به تعمیرات خودرو، خدمات مربوط به تعمیر گوشی در محل و خیلی چیزهایی دیگر که ممکن است مستقیما از خودتان تولید شده باشند یا نه! ممکن است فقط واسطه باشید. واسطه ارائه خدمات یا فروش محصولات.
اگر دستی توی بازار داشته باشید، حتما می‌دانید که هر فروش چقدر می‌تواند سود برایتان بیاورد. کسی که در کار تولید یا فروش میز تلویزیون است، می‌داند که بالا آمدن در کلمه‌ای مثل ” خرید میز تلویزیون ” و جذب روزانه صدها مشتری، چقدر می‌تواند شگفت‌انگیز و رویایی باشد.

 

شغل سئو برای چه کسانی مناسب است؟

– آیا تا به حال نتوانسته‌اید شغلی داشته باشید که با مقطع و رشته تحصیلیتان متناسب باشد و برایتان درامد مناسبی داشته باشد؟
– آیا شغل دارید ولی زمان اضافه‌ای دارید که می‌خواهید به نوعی با یک شغل دوم آن را پر کنید و به درامد اصلی‌تان اضافه کنید؟
– آیا از کار کردن زیرنظر دیگران خسته شده‌اید و دلتان می‌خواهد کاری داشته باشید که محدودیت زمان و مکان برایش معنا نداشته باشد؟
– ایا یک خانم خانه‌دار هستید و دلتان می‌خواهد در کنار شغل خانه‌داری، یک فعالیت مفید و موثر اجتماعی دیگری هم داشته باشید؟
کمی بیشتر درباره سئو و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو تحقیق کنید! نمی‌گویم برای همه، ولی برای اکثریت افرادی که در دسته‌‌های بالا قرار دارند، در صورت وجود علاقه شغل مناسبی به حساب می‌آید.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.