تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

ارز شیبا در حقیقت یک ارز دیجیتال بوده که لوگوی آن سگ است. نام آن برگرفته از نژاد به سگ ژاپنی است. در سال ۲۰۲۰ توسط شخصی به نام ریوشی تولید شد. ارز شیبا به عنوان یک ارز جایگزین مطرح شد. این نوآوری اقدام به دعوت کردن از همه افرادی که به سگ های شیبا علاقه مند هستند کرده است و از آنها خواسته تا هر آثار هنری که به سگ شیبا مرتبط است را در بازار nft معرفی کنند. در حقیقت شیبا اینو قابلیت استخراج نداشته و در همان ابتدای ورود و معرفی دارای یک کوادریلیون توکن بود. بنیانگذار این ارز نیمی از عرضه را برای ایجاد نقدینگی قفل کرد و نیمه دیگر آن را به بنیانگذار اتریوم هدیه داد. بنیانگذار اتریوم نیز مقداری از سکه ها را اهدا کرد.

در مورد معرفی ارز مذکور باید بگوییم که بر روی بلاک چین قرار دارد. هویت بنیان  گذار ارز شیبا کاملاً ناشناس و مرموز است. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، عرضه ی این ارز یک کوادریلیون بوده است. خرید و فروش شیبا توسط کاربران ایرانی و خارجی انجام می  گیرد. شیبا اینو اقدام به شخصی سازی اصطلاحات تخصصی کرده است. این ارز یک ارز کاملاً رمزنگاری شده است. از جمله اصطلاحا می توان به «White Paper اشاره کرد که این رمز ارز به آن «Woofpaper» می گوید. رمز ارز مذکور یک رقیب بسیار جدی برای ارز دوج کوین است. در هنگام خرید رمزارز شیبا به داشتن یک کیف پول مناسب برای نگهداری آن توجه داشته باشید. شیبا در سال گذشته دستاورد بزرگی داشته است و توانست از رقیب خود که همان دوج است جلو بزنند. این رمز ارز کاربران مخصوص خودش را دارد.

معرفی میم کوین

معرفی میم کوین

ارز شیبا و ارز دوج کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال، همه ی آنها با هم به عنوان یک توکن میم یا میم کون شناخته شده هستند. اگر بخواهیم در قالب مثال توضیح دهیم باید بگوییم که شیبا گرفته شده از میم های یک سگ معروف است. احتمال پایین آمدن قیمت میم کوین ها با توجه به مورد توجه قرار گرفتن توسط معامله  گران وجود دارد و به همین دلیل نمی توانیم بگوییم که قیمت های آنها پایدار است، چرا که دارای قیمت نوسان پذیر و ناپایدار هستند. اگر بخواهیم میم کوین ها را با بیت کوین ها مقایسه کنیم باید بگوییم که میم کوین ها برخلاف بیت  کوین ها یک ماهیت تورمی دارند و دارای سقف عرضه نیستند. اکوسیستم بیشتر میم کوین ها با شوخی ها و مزاح های جامعه مطرح شده است . در بستر فناوری ارز دیجیتال فقط چند عدد میم کوین تولید شده است.  فناوری دوج از لایت کوین برگرفته و ارز دیجیتال شیبا نیز بر روی بلاکچین اتریوم تولید شده است.

خرید شیبا از صرافی ها امکان پذیر است. در مورد میم کوین ها همانطور که می دانیم جامعه محور بوده و این موضوع یک خطر بزرگ برای سرمایه  گذاران به شمار می رود. به همین دلیل سرمایه  گذاران باید آن را در نظر داشته باشند. میم کوین ها با ارز دیجیتال فرق دارند، از جمله وجه تمایز آن ها می  توان گفت کمی سوداگرانه تر هستند . میم کوین ها دارای نوسانات غیرمنتظره هستند و بی ثباتی زیادی دارند. البته باید اشاره کنیم که میم کوین ها با کاربرد محدود تولید شده و نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال عمر کمتری دارند. تعداد زیادی از میم کوین ها وجود دارند که قابلیت معامله در پلتفرم های اصلی را ندارند. از آنجایی که میم کوین ها در حجم های زیاد عرضه شده و عرضه آن ها بسیار زیاد است می توان گفت دارای قیمت پایینی هستند.

دلایل محبوبیت SHIB

در سال ۲۰۲۰ که سال همه  گیری جهانی کرونا بود موجب سقوط بازار ارزهای دیجیتال شد و به دنبال آن سرمایه گذاران کوچکتر به ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتر هجوم بردند، آنها این کار را برای محافظت در برابر عاملی به نام تورم انجام دادند. چنین اتفاقی در بازار سهام باعث افزایش یافتن میم کوین  ها شد. بسیاری از افراد معتقدند که علت محبوبیت پیدا کردن ارز شیبا، نفوذ پیدا کردن آن در رسانه های اجتماعی است، مخصوصا از طرف مدیرعامل تسلا یعنی همان ایلان ماسک. زمانی که ایلان ماسک در تلویزیون و رسانه های اجتماعی با Dogecoin شوخی کرد باعث کاهش قیمت آن شد. در این بین سایر میم کوین ها من جمله شیبا از محبوبیت توکن  های میم کوین استفاده کرده و موجب ارتقای خود شدند. در سال نوامبر ۲۰۲۱ بود که قیمت ارز شیبا به یکباره افزایش چشمگیری داشت.

در همین دوره بود که خرید و فروش شیبا افزایش پیدا کرد. از همان سال ها بود که یکی از بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در آمریکا به نام کوین بیس اقدام به لیست کردن شیبا اینو در پلتفرم خود کرد. و به همین دلیل باعث شد تا تنها در کمتر از ۳ روز قیمت شیبا افزایش بسیار زیادی داشته باشد. در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۱ بود که بالاترین قیمت شیبا به ثبت رسید. شاید باید بگوییم که بازی Shiboshi از دلایل متمایز شدن شیبا بوده است. با معروف شدن بازی هایی که توکن های آن غیر قابل تعویض بود، تعداد زیادی Shiboshi در عرض نیم ساعت فروخته شد. با این اقدام به راه اندازی توکن های مذکور با استفاده از پلتفرم ShibaSwap کرد. همراه با پیشرفت و توسعه بازی مذکور محبوب شیبا اینو نیز افزایش پیدا می  کند.

شیبا اینو چگونه کار می کند؟

شیبا

شیبا اینو یک توکن بوده و مبتنی بر اتریوم ساخته شده است. به همین دلیل با اکوسیستم آن سازگار است. توسعه  دهنده شیبا گفته بود که بلاک چین اتریوم یک میزبان بسیار عالی برای این ارز بوده است. چرا که کاملا امن بود و اجازه غیر متحرک بودن را به پروژه می داد. در مورد کارکرد شیبا باید بگوییم که با استفاده از توکن به وجود آمده است و کاربران می  توانند از همه آنها استفاده کنند. SHIB، از آنجایی که اکوسیستم شیبا را تامین می کند یک ارز اصلی است و مجموعه عرضه آن بسیار بالا می باشد. همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم توسعه دهنده ی ارز شیبا، در زمان انتشار نصف عرضه را به بنیان گذار اتریوم داد، هر چند که هدف آن ایجاد نقدینگی بود. بنیانگذار اتریوم نصف عرضه را به یک صندوق در هند اهدا کرد و همین موضوع باعث افزایش چندین برابری قیمت ارز شیبا شد. اما با سوزاندن کمتر از نصف کل عرضه باعث کاهش مقدار موجود آن در دست کاربران شد.

LEASH، دومین توکن می باشد. اما در مورد آن باید بگوییم که مجموعه عرضه آن نسبت به توکن شیبا اینو بسیار کمتر است. BONE که از توکن های دیگر اکوسیستم شیبا اینو بوده این امکان را به کاربران می دهد تا در مورد پیشنهادات رای دهند، البته مجموعه عرضه ی آن به ۲۵۰ میلیون رسیده است. البته جنبه های دیگری مانند ShibaSwap وجود دارد. شیبا سواپ یک پلتفرم است. صرافی ارز دیجیتال به کاربران اجازه می  دهد که به صورت غیرمتمرکز ارزهایی که رمزگذاری شده را خریداری و معامله کنند. Shiboshi، یک توکن غیر قابل تعویض بوده که توسط شیبا اینو تولید شده و همانطور در قسمت بالا اشاره کردیم به بلاک چین مبتنی است. البته دارای ویژگی های متفاوت و منحصر به فرد است . خرید شیبا در دوره ی صعود ارز شیبا افزایش پیدا کرد.

کیف پول های ارز دیجیتال شیبا اینو

برای نگهداری از ارز شیبا نیاز به کیف پول های معتبر است. در این مطلب در مورد کیف پول های که از ارز شیبا پشتیبانی  می کند صحبت می کنیم. بعد از معامله ی شیبا نیاز به ذخیره آن دارید. دانستن کیف پول های شیبا به شما در این امر کمک می کند. لجر از جمله کیف پول هایی است که از ارز شیبا پشتیبانی  می کند. کیف پول لجر امنیت بسیار زیادی داشته و برای حفظ امنیت خود از استاندارد های گوناگون استفاده می  کند. از دیگر کیف پول های ارز دیجیتال شیبا اینو می توان به Trezor اشاره کرد. در حقیقت این کیف پول، یک کیف پول سخت افزاری بوده که اجازه ذخیره یا انتقال و دریافت رمز ارزهای بسیاری را به کاربران داده و امنیت بسیار زیادی دارد. این کیف پول نسبت به کیف پول های نرم افزاری، سطح امنیت بیشتری دارد. برخلاف دیگر کیف پول ها کلید های خصوصی در این کیف پول در یک دستگاه واقعی و فیزیکی ذخیره می  شوند.

آفلاین بودن این کیف پول در هنگام متصل بودن به کامپیوتر امکان حمله های سایبری و هک شدن را بسیار پایین آورده است. این کیف پول قابلیت ذخیره کردن انواع ارزهای دیجیتال را دارد. کیف پول lumi wallet، رابط کاربری بسیار خوبی داشته و همه کاربران می  توانند به راحتی از آن استفاده کنند. از بزرگترین مزایای آن می  توان به نیاز نداشتن به اطلاعات شخصی اشاره کرد. شما در هنگام ثبت نام نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی ندارید. همچنین باید اشاره کنیم که این کیف پول بدون هزینه یا رایگان است و همه کاربران می توانند از آن استفاده کنند. کیف پول تراست والت، از کیف پول های دیجیتالی بسیار پرطرفدار است و توانایی پشتیبانی از رمز راز های گوناگون را دارد. ظاهر این کیف پول بسیار ساده بوده و رابط کاربری خوبی دارد.

کیف پول من و خدمات ان

خدمات کیف پول من

کیف پول من یک صرافی ارز دیجیتال است که در آن امکان و خرید و فروش شیبا و دوج کوین و دیگر ارز های دیجیتال وجود دارد. خرید ارز از کیف پول من امکان پذیر است. کیف پول من یک سامانه داخلی برای نگهداری از بیشتر ارزهای دیجیتال بوده و این امکان را در اختیار افراد و کاربران حقوقی و حقیقی گذاشته است تا بتوانند به راحتی از سرویس های ذخیره استفاده کنند. صرافی ارز دیجیتال، کاملاً امن بوده و یک محیط امنی را برای انجام تراکنش ها و معاملات ارز های گوناگون مانند شیبا فراهم کرده تا کاربران بتوانند در یک محیط امن ارز های گوناگون را معامله کنند. کاربران در این سایت می توانند هر زمان که بخواهند هزاران تراکنش در جهت خرید شیبا و ارزهای دیگر انجام دهند و از بابت امنیت کیف پول نگرانی ندارند.

چرا که در انجام تراکنش ها در این سایت هیچگونه خطایی وجود ندارد. این سامانه خدمات گوناگون و مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده است. هدف این سامانه افزایش تولیدات جی ان پی و توسعه و رونق کسب و کارها در داخل کشور است و در این زمینه به بهترین شکل فعالیت می کند. کاربران می توانند با استفاده از کیف پول ، ارز ها راذخیره و نگهداری کنند. همچنین کاربران با استفاده از خدمات این سامانه می توانند در کمترین زمان ارزها را به تومان و پول ملی تبدیل کنند. با استفاده از کیف پول می توانید در کوتاه ترین زمان عملیات هایی مانند انتقال و تراکنش و غیره را در یک محیط امن انجام دهید. در این سامانه امکان خرید و فروش و معامله انواع ارزهای جدید و قدیمی وجود دارد و کاربران می توانند ارزهای کمپانی ها و شرکت های گوناگون و البته معتبر را خریداری کنند.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.