تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

چرا باید بازدید وب سایت بیشتری داشت؟

ترافیک وب سایت هم یک شاخص مهم و هم یک محرک رشد تجارت می باشد. این امر می تواند به شما کمک کند تا:

  • دریابید که بازاریابی شما چقدر خوب کار می کند.
  • برای تصمیم گیری به جمع آوری بینش هایی درباره مخاطبان خود بپردازید.
  • توانایی سئو سایت و قابلیت های جستجو کردن در موتورهای جستجو را در خود بهبود ببخشید.
  • مبادرت به تولید تقدم های بیشتر ، افزایش تبدیل ها و جذب مشتری بیشتر نمایید.

با این حال نیل به این مزایا مستلزم هدایت ترافیک به وب سایت شما به روشی درست و تمرکز بر پیشروی توام با کیفیت است. در این مطلب ، ما روش های رایگان را مطرح می کنیم که ترافیک وب سایت شما را به گونه ای تحت تأثیر قرار دهند که بر روی فروش شما تأثیر بگذارند.

 

ترافیک رایگان در مقابل ترافیک با کیفیت

ترافیک وب سایت شما به بهبود رتبه وب سایت شما کمک می کند که به نوبه خود موجب ایجاد ترافیک بیشتری می شود ، اما شما می خواهید مطمئن شوید که افزایش ترافیک نیز با افزایش تعامل همراه است. اگر میزان بازدید شما در حال افزایش است اما نرخ تبدیل شما در حال کاهش است ، ترافیک مناسبی ندارید.

 

روش های گوناگونی برای بهینه سازی وب سایت شما برای تبدیل وجود دارد – این روش ها شامل فرم های فراخوان برای اقدام و هدایت در مکان های مناسب ، ارائه اطلاعاتی که بازدیدکنندگان شما به دنبال آن هستند و پیمایش آسان و بصری می باشند. اما اولین قدم ، جذب بازدیدکنندگان درست از سایت شما می باشد. هدف شما از ورود به وب سایت ، هدایت بازدیدکنندگان با صلاحیت بیشتر به سایتتان می باشد. یعنی افرادی که به احتمال زیاد به افراد هدایت شده و مشتری تبدیل می شوند.

 

کانالهایی که ترافیک با کیفیت را به وب سایت شما هدایت می نمایند.

 هیچ ابزاری وجود ندارد که بتواند ترافیک وب سایت رایگان و با کیفیتی را برای وب سایت شما ایجاد کند. بلکه ترکیبی از کانال ها وجود دارند که برای هدایت بازدیدکنندگان با هم کار می کنند. برخی از آنها به تلاش، برخی به زمان و برخی هم به پول نیاز دارند. برخی از استراتژی ها و کانال هایی که ترافیک را برای وب سایت شما به ارمغان می آورند شامل موارد زیر است:

  • دایرکتوری های آنلاین
  • سئو داخلی
  • سئو خارجی
  • پست الکترونیک
  • رسانه های اجتماعی
  • تبلیغات آنلاین
  • وبلاگ نویسی

در بخش بعدی، به جزئیات بیشتر در مورد موثرترین (و قابل اعتمادترین) راه های افزایش بازدید وب سایت به صورت رایگان می پردازیم.

 

راه های رایگان برای افزایش بازدید وب سایت از گوگل

 1. یک لیست رایگان از  Google My Business  ایجاد کنید

آیا می دانید یک لیست بهینه شده از GMB، 7 برابر بیشتر از یک لیست ناقص بازدید دارد؟ فراموش نکنید که لیست شما به وب سایت شما لینک شده است ، بنابراین استفاده از آن این یک روش عالی برای جذب بازدید بیشتر به وب سایت شما می باشد.

 

به خاطر داشته باشید که گوگل در مورد نتیجه گیری  عملکرد دقیق و هوشمندتر خواهد داشت. اگر لیست شما تمام اطلاعاتی را که مشتری بالقوه برای تصمیم گیری به آن نیاز دارد را فراهم می کند ، ممکن است افراد از وب سایت شما چشم پوشی کنند و مستقیماً با تجارت شما تماس بگیرند یا از آن بازدید کند – چیزی که حتی بهتر از بازدید از وب سایت است!

 

2. انجام سئو داخلی

بسیاری از تاکتیک های سئو وجود دارد که می توانید در هر یک از صفحات وب سایت خود انجام دهید تا رتبه آنها در موتورهای جستجو افزایش پیدا کند و بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید. این موارد شامل تولید محتوای با کیفیت بالا که مخاطب شما در جستجوی آن است و نوشتن توضیحات متای مختصر برای صفحات شما می باشد. دانستن اینکه سئو چیست و چه چیزی باعث کلیک کردن روی لینک آن می شود ، کاربران را برای انجام این کار بیشتر ترغیب می کند. تاکتیکهای سئو داخلی از جمله این موارد رایگان می باشند، اما انجام این کار کمی طول می کشد.

 

 دیگر روش های رایگان برای افزایش بازدید وب سایت

1. در دایرکتوری های آنلاین قرار بگیرید

راه دیگر برای افزایش بازدید به وب سایت شما این است که در فهرست های آنلاین رایگان و سایت های بررسی قرار بگیرید. برای اکثر این سایت ها ، پروفایل شما دارای لینکی به وب سایت شما خواهد بود ، بنابراین به روزرسانی فعالانه این فهرست ها و دریافت نظرات مثبت احتمالاً موجب بازدید بیشتر وب سایت می شود.

 

2. بک لینکها را ایجاد کنید

بک لینک در واقع یک لینک به وب سایت شما از وب سایت دیگری است. بک لینک از مشاغل مکمل یا تأثیرگذارهای صنعت ، نه تنها تجارت شما را در مقابل مخاطبان بیشتری قرار می دهد ، بلکه موجب ایجاد ترافیک واجد شرایط به وب سایت شما می گردد. علاوه بر این ، گوگل در صورت مشاهده دیگر سایت های معتبر که به شما اشاره می کنند ، بک لینک را انتخاب می کند و میزان اعتمادش  به تجارت شما را افزایش می دهد. اعتماد بیشتر گوگل موجب کسب رتبه های بالاتر می شود که منجر داشتن بازدید بیشتر می گردد. با داشتن بک لینک با کیفیت به طور رایگان در گوگل مورد توجه قرار بگیرید.

3. در رسانه های اجتماعی مطلب پست کنید

رسانه های اجتماعی یکی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی رایگان در همه جا هستند و در هدایت بازدید از وب سایت شما نقش مهمی بر عهده دارند. از فیسبوک ، اینستاگرام و لینکدین برای تبلیغ پست های وبلاگ و دیگر صفحات مفید در وب سایت خود استفاده کنید. به این ترتیب می توانید مخاطبان شبکه های اجتماعی خود را به بازدید کنندگان وب سایت بدل کنید و در صورت ارسال مطالب قابل اشتراک ، از شبکه های آنها بازدید کنید.

 

4- هشتگ ها را در پست های خود قرار دهید

با افزودن هشتگ به پست هایی که صفحات وب سایت و پست های وبلاگ شما را تبلیغ می کنند، می توانید دامنه دسترسی خود را فراتر از شبکه خود افزایش دهید و توسط کاربرانی که محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند کشف شوید.

 

  • بیشتر بدانیم: قیمت سئو چگونه محاسبه می شود؟

 

5. از صفحات فرود استفاده کنید

صفحات فرود یکی دیگر از منابع رایگان بازدید از وب سایت شما می باشد. اینها صفحات خاص برای پیشنهادهای شما هستند ، مانند استفاده از کد تخفیف ، بارگیری راهنمای رایگان یا شروع دوره آزمایشی رایگان. این موارد دربرگیرنده جزئیاتی می باشد که کاربران برای پیشروی به جلو و تبدیل شدن به بازدید کننده به آن نیاز دارند و بدین ترتیب روی یک اقدام خاص متمرکز هستند که احتمال وقوع آن را بیشتر می کنند. از آنجا که صفحات فرود بسیار خاص هستن، شما می توانید در پیام رسانی خود بسیار هدفمند شوید و تعداد بازدیدکنندگان از این صفحات را افزایش دهید.

 

6. کلمات کلیدی طولانی را هدف قرار دهید

در حالی که کلمات کلیدی طولانی غالبا بیشتر جستجو می شوند ، رتبه بندی آنها در موتورهای جستجو راحت تر است. از طرف دیگر ، با هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی ، شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر ایجاد می کنید – و داشتن رتبه بالاتر به معنای بازدید بیشتر است.

7. بازاریابی ایمیلی را شروع کنید

ارسال خبرنامه ها به صورت منظم و تبلیغ پیشنهادات از طریق ایمیل یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان می باشد و همچنین می تواند به جذب بازدید از وب سایت کمک کند.

اگر نیاز به یک مشاور در زمینه سئو سایت دارید، تیم آژانس سئودو شما را به سمت افزایش بازدید و فروش راهنمایی خواهند کرد.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.