تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

در این مقاله قصد داریم تا انواع دستگاه جوجه کشی را تشریح کرده و حتی نحوه درآمدزایی با استفاده از یک ماشین جوجه کشی را نیز برای شما دوستان بازگو نماییم. در انتهای این مقاله شما با انواع انکیباتور جوجه کشی و همچنین با تکنولوژی کارکرد آنها آشنا خواهید شد و خواهید توانست از هر پرنده ای به صورت خانگی و حتی صنعتی جوجه کشی نمایید.

 

جوجه کشی چیست؟
فراوری جوجه از تخم نطفه دار را جوجه کشی مینامند ، به طور مثال هر پرنده ای که روی تخم نطفه دار میخوابد و آن را تبدیل به جوجه مینماید در واقع عملیات جوجه کشی را انجام داده است.

 

دستگاه جوجه کشی چیست؟
دستگاه جوجه کشی محصولی میباشد ماشینی ، که جایگزینی برای مرغ مادر محسوب میگردد ، این محصول با استفاده از لوازمی که در داخل دستگاه به کار گرفته شده است میتواند شرایط رطوبتی و دمایی مورد نیاز هر تخم نطفه داری را تهیه نماید.

 

آیا میتوان دستگاه جوجه کشی را در منزل ساخت؟
بله شما میتوانید دستگاه جوجه کشی را در منزل نیز بسازید فقط نیاز به کمی آموزش دارید که برای فراگیری این آموزش ها هم میتوانید به جستجوگر معروف گوگل مراجعه کرده و کلمه ” ساخت دستگاه جوجه کشی ” را جستجو نمایید سپس در نتایج به دست آمده نوع دستگاه جوجه کشی مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و با توجه به آموزش ها بسازید.

 

نکته مهمی که بایستی حتماً بدانید این است…
دستگاه های دست ساز این توانایی را ندارند که از تمامی پرندگان جوجه کشی نمایند و دقت در آنها بسیار کمتر از دستگاه های جوجه کشی تولید شده در کارخانه ها میباشد به همین دلیل سعی کنید تا تخم های نطفه دار زیادی درون این دستگاه ها قرار ندهید چراکه هرچه تعداد تخم ها درون دستگاه بیشتر باشد احتمال ضرر و زیان شما نیز بیشتر خواهد بود ، پس سعی کنید در ابتدای کار با تعداد کم شروع کنید.

 

انواع دستگاه جوجه کشی کدامند؟
ماشین جوجه کشی انواع مختلفی دارد که از این دست میتوان به انواع خانگی و صنعتی آن اشاره نماییم ، برخی دیگر از دستگاه های جوجه کشی نیز فوق صنعتی هستند و برای استفاده در مرغداری های بزرگ و مراکز تولید جوجه یک روزه طراحی شده اند.
دستگاه جوجه کشی خانگی همانطور که از نامش پیدا است یک محصول برای جوجه کشی در خانه میباشد ، عموماً ماشین های جوجه کش خانگی دارای ابعاد کوچکی هستند و مناسب برای محیط هایی مانند ویلا ها ، منازل و از این دست میباشند.
دستگاه های جوجه کشی صنعتی نیز به صورت کاملاً صنعتی تولید میگردد به نوعی که از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشند. این نوع ماشین های جوجه در آوری عموماً در مقابل ضربه و عوامل طبیعی استحکام مناسبی دارند.

 

بهترین دستگاه جوجه کشی را در سطح جهان و ایران چه کارخانه هایی تولید مینمایند؟
بهترین محصولات در سطح جهان بدون شک متعلق به دستگاه جوجه کشی آرکام ساخت کره جنوبی میباشد ، اما در سطح ایران گروه صنعتی اسکندری موسوم به eig بهترین سازنده دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی میباشد.
گروه صنعتی اسکندری با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در این زمینه یکی از قدیمی ترین ها محسوب میگردد ، EIG همیشه سعی بر این داشته تا بتواند بهترین ها را تولید و ارائه نماید که تا به امروز در این زمینه کاملاً موفق عمل کرده است.

 

چرا خرید دستگاه جوجه کشی خارجی توصیه نمیشود؟
عموماً میشنویم که خرید دستگاه جوجه کشی خارجی توصیه نمیشود ، اما چرا؟
به دلیل اینکه ایران در حال تحریم میباشد ، در صورتی خرابی ماشین جوجه کشی خریداری شده امکان تهیه قطعات یدکی این محصول وجود نخواهد داشت و عملاً گارانتی دستگاه بی فایده خواهد بود. اما اگر شما یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای ایرانی خریداری نمایید خواهید توانست از گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند گردید.

 

چگونه از دستگاه جوجه کشی درآمد زایی نماییم؟
شاید باور این داستان که بسیاری از صاحبان مرغداری های امروز همان افرادی هستند که یک دستگاه جوجه کشی برای یک کار کوچک در خانه و یک درآمد کم خریداری کرده بودند اما امروز با گسترش کار خود توانسته اند صاحب یک مرغداری شوند. شما هم میتوانید با خرید یک دستگاه جوجه کشی و پرورش طیور در حیاط خانه خودتان و حتی در یک گاراژ یا یک اتاق کوچک کم کم پا به این عرصه بگذارید. فراموش نکنید برای اینکار شما فقط یک دستگاه جوجه کشی و تعدادی تخم نطفه دار نیاز دارید…

 

دستگاه جوجه کشی را از کجا تهیه کنیم؟
دستگاه جوجه کشی را به سه صورت میتوانید تهیه فرمایید که عبارتند از:
به یک فروشگاه لوازم مرغداری مراجعه فرمایید و از آنجا تهیه کنید
به صورت آنلاین از فروشگاه های دستگاه های جوجه کشی خریداری فرمایید
با کارخانه سازنده تماس گرفته و شماره تماس نمایندگی موجود در شهر خودتان را تهیه کنید

 

پیشنهاد خرید یک دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت
اگر به دنیال یک دستگاه جوجه کشی ارزان اما با کیفیت هستید میتوانیم به شما پیشهاد خرید دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5 را بدهیم که با کیفیت ترین و البته ارزان ترین دستگاه جوجه کشی خانگی محسوب میگردد. شما خواهید توانست با استفاده از این دستگاه جوجه کشی از هر پرنده ای که بخواهید به صورت حرفه ای جوجه کشی نمایید.
برای خرید EASY BATOR 5 نیز میتوانید با شماره تماس 09144485590 در ارتباط باشید و یا اینکه به وب سایت اینترنتی درج شده در زیر مراجعه فرمایید:

 

https://ranjooje.com

در مورد گروه صنعتی اسکندری
گروه صنعتی اسکندری همانطور که گفته شد تا به امروز سعی بر این داشته تا بهترین ها را تولید نماید و در این زمینه نیز کاملاً موفق عمل کرده است.
دستگاه های جوجه کشی تولیدی گروه صنعتی اسکندری به صورت خانگی و صنعتی میباشند. این کارخانه در ایران بهترین ماشین جوجه کشی را تحت عنوان ایزی باتور 6 تولید و عرضه نموده است. این ماشین جوجه کشی را دستگاه جوجه کشی حرفه ای مینامند چراکه تمامی المان های مورد نیاز در یک دستگاه جوجه کشی کاملاً رعایت شده است ، همچنین بیشترین امکان در بین دستگاه های جوجه کشی بر روی ایزی باتور 6 اجرا شده است.
به تازگی این واحد صنعتی حدود یک میلیون دلار بر روی تکنولوژی جدید خود با همکاری آرکام کره سرمایه گذاری کرده است و ما منتظر دستاورد جدید این کارخانه هستیم…

 

ایران جوجه
وب سایت ایران جوجه به آدرس اینترنتی www.iranjooje.com نمایندگی رسمی گروه صنعتی اسکندری میباشد که یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی نیز محسوب میگردد. شما عزیزان میتوانید به راحتی از این وب سایت انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی را مشاهده کرده و به صورت آنلاین خریداری نمایید. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های جوجه کشی ایران جوجه دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بی قید و شرط میباشد.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.