تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

طراحی وب سایت نسخه موبایل با افزایش استفاده کاربران از گوشی همراه خود برای وب گردی از اهمیت بیشتری پیدا کرده است. یکی از خدمات طراحی سایت دیجی ویت ارائه سایت با نسخه موبایل برای مشتریان خود است. دیجی ویت یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی در زمینه ارائه خدمات طراحی وب سایت است. شاید هنوز برای خیلی از شرکت‌های طراحی سایت حرفه‌ای اهمیت طراحی نسخه موبایل وب سایت در کنار طراحی سایت احساس نشده است. برای این شرکت‌ها و طراحان باید ذکر شود که طراحی نسخه موبایل سایت صرفا کوچکتر ساختن اشیاء نیست. در عوض، طراحی نسخه موبایل سایت دارای یک فلسفه و دیدگاه کاملا متفاوت است. در طراحی وب سایت دیجی ویت چه برای طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت شخصی به این فلسفه و دیدگاه توجه زیادی شده است.

تکنیک‌های طراحی وب سایت، نسخه موبایل

1-طراحی وب سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا

یک طراحی وب سایت واکنش گرا نوع دستگاه کاربر (دسکتاپ، موبایل، تبلت) را تشخیص و تنظیمات خود را با آنها مطابقت می‌دهد. از جمله مزایای طراحی وب سایت واکنش گرا این است که فقط یک URL اینترنتی ضروری است. نگاه و احساس مشابه به سایت صرف نظر از نوع دستگاه، یک جنبه مهم در ایجاد وفاداری و شناخت برند است. از طرف دیگر، در طراحی وب سایت واکنش گرا به ندرت نیاز برای بهینه سازی آن برای کاربران موبایل احساس می‌شود. از آنجا که HTML هم برای نمونه‌های دسکتاپ و هم برای موبایل یکسان است، محتوا نیز در اصل یکسان است. با این حال، کاربران تلفن همراه اغلب انتظارات و نیازهای متفاوتی دارند. عملکرد و ناوبری کندتر نیز از مهمترین اشکالات در طراحی سایت واکنش گرا است.

 

2-طراحی وب سایت اختصاصی برای موبایل

راهبرد طراحی دوم ایجاد یک سایت برای دسکتاپ و یک سایت جداگانه برای کاربران تلفن همراه است. سپس وب مسترها می‌توانند متناسب با انتظارات کاربران مختلف، محتوا را متناسب سازند. یک سایت اختصاصی معمولا سریعتر بارگیری می‌شود و عملکردی بهتر از سایت ساخته شده با طراحی واکنش گرا دارد. نقطه ضعف آشکار سایت‌های اختصاصی این است که شرکت‌ها باید بیش از یک سایت را برای یک برند واحد مدیریت کنند. این امر باعث ایجاد دردسر می‌شود زیرا طراحان برای دستیابی به یک پیام مداوم در هر دو سایت کار می‌کنند. این مسئله می‌تواند وقتی کاربر دسکتاپ به طور تصادفی سایت موبایل را مشاهده می‌کند، یا برعکس، مشکلاتی ایجاد کند. طراحان باید لینک‌های تغییر مسیر و سایر ابزارهای سمت سرور را در اختیار داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که کاربران مناسب ترین نسخه را مشاهده می‌کنند.

 

3-درک کردن کاربر نهایی

به نظر می‌رسد که کاربران وب موبایل با کاربران وب دسکتاپ متفاوت هستند، اما این واقعیت احتمالا مهمترین اقدام در هنگام طراحی برای سیستم عامل‌های موبایل است. کاربران موبایل عمدتا هدف گرا هستند. آنها به دنبال رستوران هستند، رزرو را بررسی می کنند، می‌خواهند ‌ببینند که چه فیلم‌هایی اکنون روی پرده است و غیره. وب گردی آنها معمولا هدفمند است. طراحان خوب این موضوع را درک می‌کنند و اطمینان می‌دهند که همه عناصر طراحی به هدف سایت کمک می‌کنند.

 

4- اولویت بندی عملکرد

مهمتر از همه ، یک سایت موبایل باید خوب کار کند. واکنش آهسته، لینک‌های خراب و شکسته، رابط کاربری ضعیف و اشکالات و باگ‌ها همه جزء مهمترین اهداف هر توسعه دهنده وب موبایل است. طراحان یک فرصت برای جلب توجه بازدید کننده دارند. بر روی دسکتاپ ، یک طرح خیره کننده و زیبایی شناسانه به تنهایی می‌تواند این ترفند را انجام دهد. با این حال ، برای دسترسی به اهداف در طراحی وب موبایل، دسترسی و کار با سایت باید سریع و آسان باشد و دقیقا مطابق آنچه انتظار می رود، طراحی سایت انجام شود.

 

5-تمرکز بر روی برندسازی

در نهایت، برندسازی و محتوا سنگ بنای اصلی هر شرکتی است. طراحی وب موبایل نمی‌تواند از هویت سازمان مادر خود غافل شود. کاربران موبایل غالبا به جای جستجو، مستقیما به یک سایت خاص مراجعه می‌کنند، بنابراین شناخت نام برند ضروری است. حتی اگر این برند در حال حاضر نفوذ زیادی در بازار داشته باشد، اطمینان از تجربه‌ای با کیفیت برای همه کاربران موبایل به حفظ و ایجاد وفاداری برند کمک خواهد کرد. با استفاده از خدمات طراحی سایت شرکت دیجی ویت می‌توانید برند خود را تقویت کنید. با طراحی سایت دیجی ویت علاوه بر تقویت برند، به رشد و رونق کسب و کارتان کمک خواهید کرد.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.