تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

لازمه اصلی هر فروشگاه اینترنتی، درگاه پرداخت است. برای انتخاب بهترین درگاه پرداخت برای سایت، باید کارمزد، نوع خدمات و عملکرد پنل آن را در نظر بگیرید. پیشنهاد ما به شما شپا است.

 

شپا چیست؟

شپا، بستری است که برای ساده سازی و تسریع پرداخت‌های شما ساخته شده است. شپا برگرفته از شبکه پرداخت آنلاین به‌عنوان یکی از دپارتمان های اصلی اندیشه پردازان پالیز با رویکرد توسعه در ارایه خدمات پرداخت ریالی و بین المللی شکل گرفته است.

 

انواع درگاه پرداخت شپا

شپا، یک درگاه‌ پرداخت اینترنتی واسط مطمئن است که از شاپرک مجوز دارد. شپا دارای دو درگاه پرداخت دلاری و ریالی است. در ادامه هر دو را کامل برای شما شرح می‌دهیم.

 

درگاه پرداخت دلاری

با درگاه پرداخت دلاری می‌توانید؛ کلیه تراکنش‌های ارزی خود را مدیریت کنید. درگاه شپا تراکنش‌های دلاری را ۲۰ روزه با شما تسویه می‌کند.

 

درگاه پرداخت ریالی

این درگاه برای مدیریت تراکنش‌های ریالی است. کارمزد درگاه شپا تا ۴۵ روز رایگان است و پس از آن یک درصد تا سقف ۲۵۰۰ تومان کارمزد خواهد داشت.

 

کدام درگاه پرداخت اینترنتی برای من مناسب است؟

پاسخ به این سؤال برای همه کسب و کارها یکسان نیست. برای انتخاب درگاه باید حتما به نوع کسب و کار و شرایط‌ کاری‌تان توجه کنید. اگر کسب و کارتان را تازه راه‌اندازی کرده‌اید و تصمیم دارید در اسرع وقت فروش آنلاین آن را راه‌اندازی کنید‌؛ پیشنهاد می‌کنیم از درگاه واسط شپا استفاده کنید.

۰۲۱۹۱۰۹۳۰۰۰

دسته بندی : آموزش

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.