تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

هاست وردپرس را می توان در بین یکی از محبوب ترین هاست به منظور راه اندازی کسب و کارهای مختلف به حساب آورد. خرید هاست وردپرس پر از نکات مختلف می باشد که هر کدام از آن ها مستلزم توجه بسیار زیادی هستند. یکی از مواردی که در این هاست ها به اهمیت بالایی دست پیدا کرده اند، نحوه انتخاب منابع می باشد. انتخاب منابع مناسب مناسب در هاست وردپرس به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه این مطلب به بررسی جامع تر آن خواهیم پرداخت. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

نحوه انتخاب منابع در هنگام خرید هاست وردپرس به چه صورت می باشد؟

یکی از سوالات ویژه ای که در رابطه با این موضوع پرسیده می شود این بوده که سایت های وردپرسی به چه میزان از منابع سخت افزاری نیاز دارند. موردی که وجود دارد این بوده که نمی توان یک جواب مشخص شده ای را برای این سوال در نظر گرفت و ابهامات متعددی در رابطه با آن وجود دارد. از این رو می توان اینطور بیان کرد که انتخاب منابع مناسب به این بستگی دارد که هدف شما از پایه گذاری وب سایتتان چیست.

به عنوان مثال پلن های مختلفی ارائه شده اند که میزان رم آن ها 64 یا 128 مگابایتی می باشند و قدرت پردازشی کمتر از 500 مگاهرتز دارند. در واقع می توان اینطور بیان کرد که این مقدار از حافظه نمی تواند آنطور که باید باعث عملکرد برتر شود.

 

چرا که این اعداد و اندازه ها تنها زمانی مناسب خواهد بود که سایت شما بسیار ساده باشد و عاری از هر گونه اطلاعات و افزونه های مختلف باشند؛ چیزی که امروزه در 70 درصد از سایت ها شاهد آن ها خواهید بود. اگر سایتتان فقط اندکی ارتقاء و پیشرفت داشته باشد، این اندازه ها کارآمد نخواهند بود و شما باید به فکر تهیه هاست دیگری باشد و یا منابع را افزایش دهید.

 

فضای دیسک یا فضای ذخیره سازی

تمامی فضای روی سرور با نام فضای دیسک یا فضای ذخیره سازی شناخته شده است. شما می توانید از این فضا برای ذخیره انواع فایل ها و اطلاعات خود استفاده کنید. البته ذخیره فایل هایی که وب سایت شما به آن ها نیاز دارد، در اولیت خواهند بود. این فایل ها می توانند در انواع و فرمت های مختلفی باشند که تصاویر، فایل های html و اسکریپت های وب سایت سایت در بین این موارد جای داده می شوند. البته کاربران بسیار زیادی وجود دارند که به منظور ذخیره انواع لاگ های فایل پشتیبان و یا سایر فایل ها و اطلاعات از کامپیوتر خانگی خود بهره می برند.

در یک مثال ساده می توان اینطور بیان کرد که فضای ذخیره سازی هاست وردپرس همانند قفسه های بایگانی هستند. از این رو هر چقدر به رشد بالایی در سایت خود دست پیدا کنید، فضای این قفسه ها نیز باید افزایش پیدا کنند. از این رو باید بتوانید یک پلن مناسب ر ا در خرید هاست اختصاصی وردپرس خود فراهم بیاورد. تمام این موارد از آن جهت است که بتوانید به توسعه وب سایت خودتان دست پیدا کنید. برای اینکه بتوانید یک پلن برنامه ریزی شده مناسبی را در اختیار داشته باشید، کافیست محیط وب سایت خودتان را درک کنید. با درک کردن محیط وب سایت این قابلیت را خواهید داشت تا یک فضای پهنای باند مناسب برای خودتان انتخاب نمایید. فضای وب پهنای باند اهمیت بسیار بالایی را با خود به همراه دارد و وجود آن بسیار حیاتی می باشد. به همین علت در ادامه توضیحاتی نیز در آن باره به شما خواهیم گفت.

 

پهنای باند برای هاست وردپرس
همانطور که اشاره شد حضور پهنای باند اهمیت بالایی را به خود اختصاص داده است. در یک تعریف ساده و کلی از پهنای باند می توان اینطور بیان کرد که مقداری از اطلاعاتی می باشد که بین وب سایت شما و کاربران انتقال داده می شوند. برای آنکه بتوانید میزان پهنای باند مورد نیازتان را برآورد نمایید، با کار چندان سختی روبه رو نیستید. برای تخمین این میزان کافیست تعداد بازدیدکنندگان صفحات وب خود را مشاهده کنید و بر اساس آن مشاهدات خود را یادداشت کنید و تخمین بزنید.

 

همچنین به غیر از نیاز سایت شما به پهنای باند، به موارد دیگری نیز توجه داشته باشید و آن نیاز آینده وب سایت شما به منابع مختلف است. برای اینکه شاهد یک عملکرد فوق العاده از هاست وردپرس خود باشید، کار عاقلانه ای است اگر بخواهید نیازهای آینده وب سایتتان را پیش بینی کنید. چرا که اگر به عنوان مثال در یک ماه بیش از نیاز خودتان و مقدار تخمین زده شده استفاده کردید، باید هزینه های اضافی را نیز برای آن ها پرداخت نمایید. اگر یک برنامه ریزی دقیق و مناسب داشته باشید از بروز همچنین مواردی به صورت کامل جلوگیری می کنید.

 

سخن آخر
هاست وردپرس یکی از انواع مختلف هاست ها به حساب می آید که توانسته ویژگی های متعددی را به خود اختصاص دهد. خرید هاست وردپرس شامل نکات گسترده ای است که از جمله آن ها می توان به نحوه انتخاب منابع آن اشاره داشت. اگر منابع شما به درستی انتخاب شوند، عملکرد نیز فوق العاده خواهد بود. از این رو محیط وب سایت خودتان را به خوبی درک کنید و بر اساس نیازهای آن و رشد و ارتقایی که در آینده خواهد داشت، بهترین انتخاب را داشته باشید.

در این مطلب به بررسی مهم ترین این نکات پرداخته شد. به طور کلی اگر وب سایت شما در حوزه های بسیار گسترده ای فعایت دارد، می توانید منابع خودتان را به صورت سفارشی ارائه نمایید.

دسته بندی : آموزش ، وردپرس

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.