تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

ارزهای دیجیتال تحول شگرفی در معادلات اقتصادی جهان به وجود آورده‌اند. این ارزها قرار است در آینده نه‌چندان دور جایگزین پول‌های رایج دنیا شوند. این روزها تب خریدوفروش ارزهای دیجیتال در سرتاسر دنیا و البته در کشور ما بسیار داغ است و افراد بسیاری هستند که بر روی این ارزها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

 

خریدوفروش ارزهای دیجیتال توسط پلتفرم‌های معاملاتی مختلف و صرافی‌ها انجام می‌شود. افراد با پیش‌بینی روند افزایش قیمت این ارزها به خریدوفروش آن‌ها می‌پردازند و معاملات مختلفی انجام می‌دهند. اما در کنار این افراد گروهی نیز به‌عنوان واسطه میان کاربران و بازارهای معاملاتی وارد این عرصه شده و اقدام به طراحی سایت ارز دیجیتال یا اکسچنج (exchange) می‌کنند.

 

این وب‌سایت‌ها مبادلات ارز میان کاربران را آسان کرده و یک بستر مجازی ایجاد می‌کند تا معاملات از طریق آن انجام شود. درواقع وب‌سایت‌های ارز دیجیتال نوعی صرافی آنلاین هستند.

 

ما در این مقاله قصد داریم به‌طور ویژه در مورد روش راه‌اندازی این وب‌سایت‌ها صحبت کنیم.

 

مزایای راه‌اندازی وب‌سایت‌های ارز دیجیتال

شاید این سؤال در ذهن شما پیش آمده باشد که، چطور می‌توان از وب‌سایت ارز دیجیتال درآمد بالا داشت؟ مانند هر وب‌سایت دیگری انجام فرایند سئو و ارتقاء رتبه وب‌سایت در موتورهای جستجو باعث می‌شود تا افراد برای خرید ارزهای دیجیتال بیشتر به وب‌سایت شما مراجعه کنند. به‌این‌ترتیب با افزایش تعداد معاملات وب‌سایت و دریافت پورسانت این معاملات درآمد شما افزایش خواهد یافت.
این روزها بیشتر افراد برای رفع نیازهای خود از جستجوهای اینترنتی استفاده می‌کنند. بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط گوگل بخش عمده از کاربران بر روی وب‌سایت‌های اول تا سوم نتایج جستجو کلیک می‌کند بنابراین سئوی وب‌سایت‌های ارز دیجیتال برای موفقیت آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
جالب است بدانید که حتی بسیاری از صرافی‌های سنتی این روزها فعالیت خود را درزمینهٔ ارزهای دیجیتال نیز گسترش داده‌اند. زیرا آن‌ها نیز می‌دانند که در آینده‌ای نه‌چندان دور جابجایی پول بسیار کمتر خواهد شد و افراد از ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف استفاده می‌کنند.

 

یک وب‌سایت ارز دیجیتال باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟
برای راه‌اندازی یک وب‌سایت خوب در هر زمینه‌ای قبل از هر چیز باید نیازهای کاربر خود را در نظر بگیرید. وب‌سایت‌های ارز دیجیتال هم از این قاعده مستثنا نیستند. شما باید بدانید که کاربر برای سهولت انجام معاملات خود به چه ابزاری نیاز دارد. داشتن یک طراحی منحصربه‌فرد و ارائه ویژگی‌های موردنیاز کاربر، وب‌سایت شما را از سایر وب‌سایت‌های موجود متمایز خواهد کرد.
وب‌سایت ارز دیجیتال باید دارای ویژگی‌های عمومی زیر باشد

  • امکان ثبت‌نام (sign in/sign up)
  • تأیید هویت (User Verification)
  • امکان واریز و برداشت پول (deposit/Withdrawal)
  • بستر معاملاتی (Transactions Creation)
  • ابزارهای آنالیز (analytical Tools)
  • پنل مدیریت(Management Panel)
  • موتور معاملاتی(Training engine)
  • رابط کاربری(User interface)

در کنار این ویژگی‌های عمومی، وب‌سایت‌های ارز دیجیتال می‌تواند شامل ویژگی‌های دیگری از قبیل: ماشین‌حساب تبدیل قیمت‌های ارز دیجیتال، احراز هویت دومرحله‌ای، اتصال نمودار قیمت ارزها به‌صورت لحظه‌ای، بخش وبلاگ و ارائه مقالات مرتبط با تریدینگ ارزهای تجاری، اتصال به درگاه‌های پرداخت مستقیم، صفحه راهنما برای کاربران به همراه آموزش‌های ویدئویی و ارائه تحلیل‌های تکنیکال باشد.
وجود این ویژگی‌ها در وب‌سایت‌های ارز دیجیتال می‌تواند وب‌سایت شما را از سایر وب‌سایت‌ها منحصربه‌فرد کند.

 

برای راه‌اندازی یک سایت ارز دیجیتال چه باید کرد؟

راه‌اندازی وب‌سایت‌های ارز دیجیتال کار ساده‌ای نیست. شما نمی‌توانید شخصاً و بدون کمک گرفتن از متخصصین توسعه وب و برنامه‌نویسی، وب‌سایت ارز دیجیتال راه‌اندازی کنید. زیرا علاوه بر طراحی منحصربه‌فرد این وب‌سایت‌ها، امنیت آن‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است. بنابراین برای راه‌اندازی وب‌سایت ارز دیجیتال باید مسیر کاملاً حرفه‌ای را طی کنید.
مراحل راه‌اندازی این وب‌سایت به ترتیب به‌صورت زیر بیان می‌شود.

 

مطالعه قوانین مربوط به حوزه ارز های دیجیتال

وب‌سایت‌های ارز دیجیتال دارای قوانین حقوقی مختلفی هستند که در هر کشور متفاوت است. بنابراین برای راه‌اندازی این وب‌سایت‌ها قبل از هر چیز باید آگاهی کامل نسبت به قوانین داشته باشید تا ناخودآگاه آن‌ها را نقض نکنید و وب‌سایت شما بسته نشود. علاوه بر قوانین داخلی کشور، شما باید در مورد قوانین ارزهای دیجیتال و تریدینگ نیز مطالعه کنید. بانک مرکزی ایران وب‌سایت‌های ارزی دیجیتال را به رسمیت می‌شناسد و به آن‌ها مجوز خریدوفروش می‌دهد

 

اگر قصد دارید وب‌سایت خود را در کشوری غیر از ایران نیز گسترش دهید؛ باید قوانین آن کشور را نیز رعایت کنید. در برخی از کشورها راه‌اندازی وب‌سایت‌های ارز دیجیتال ممنوع است و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.
رقبای خود را شناسایی و تحلیل کنید

 

این روزها بازارهای ارز دیجیتال بازارهای پر رقیبی هستند. برای اینکه بتوانید در این بازار موفق عمل کنید؛ باید رقبای خود را بشناسید و آن‌ها را آنالیز کنید. مانند هر وب‌سایت دیگری، راه‌اندازی وب‌سایت‌های ارز دیجیتال نیازمند استراتژی‌های قوی است. به همین دلیل شما باید رقبای خود را بشناسید. علاوه بر این، شناخت رقبا به شما کمک می‌کند تا اشتباهات آن‌ها را تکرار نکنید و از تجربیات آن‌ها برای راه‌اندازی یک وب‌سایت بهتر کمک بگیرید.

 

با شناخت رقبای خود می‌توانید خدمات منحصربه‌فردی در وب‌سایت‌تان ارائه دهید. به‌این‌ترتیب از دیدگاه کاربران وب‌سایت شما ارزشمندتر شناخته می‌شود.

 

حالا وقت آن رسیده که سایت خود را طراحی کنید

برای راه‌اندازی یک وب‌سایت ارز دیجیتال باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ۱. خرید دامنه
  • ۲. خرید هاست
  • ۳. کد نویس و طراحی قالب وب‌سایت یا خرید اسکریپت

این سه مرحله اصلی‌ترین مراحل طراحی وب‌سایت هستند.

برای خرید هاست باید به امنیت و ظرفیت آن توجه کنید. حجم معاملاتی وب‌سایت‌های ارز دیجیتال زیاد است و دردسترس بودن، سرعت و امنیت این معاملات برای کاربر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

طراحیUI و UX این سایت نیز باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شود؛ تا علاوه بر ساده و مینیمال بودن، برای کاربر کارآمد باشد. کد نویسی سایت باید به‌گونه‌ای باشد که مخاطب احساس راحتی در هنگام استفاده از وب‌سایت شما داشته باشد و دچار سردرگمی نشود.

 

نکته دیگر در طراحی وب‌سایت‌های رمز ارز، سرعت آن‌هاست. معاملات آنلاین باید به‌سرعت و بدون فوت وقت انجام شوند. بنابراین سرعت این وب‌سایت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

کدهای نوشته‌شده در این سایت باید دارای امنیت بالایی باشند تا از هرگونه حمله هکری محافظت شود. در نتیجه بخش امنیت وب‌سایت شما نیز اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

انتخاب زبان برنامه‌نویسی یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های طراحی سایت است که اگر به‌درستی انجام نشود؛ در مراحل بعدی روی کارایی سایت تأثیر زیادی دارد. معمولاً برای برنامه‌نویسی سایت‌های ارز دیجیتال از فریم ورک قدرتمند لاراول استفاده می‌شود. استفاده از برنامه ورد پرس برای سایت‌های ارز دیجیتال مرسوم نیست. چون این برنامه به دلیل محدودیت‌های این زبان برنامه‌نویسی مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

 

برای برنامه‌نویسی وب‌سایت‌های ارز دیجیتال می‌توان از اسکریپت‌های صرافی ارز دیجیتال استفاده کرد که می‌توانند باقیمت مناسب یک سیستم کارآمد را برای راه‌اندازی وب‌سایت به شما ارائه دهد این اسکریپت‌ها امنیت بالایی داشته و خیال شمارا از بابت مشکلات هکری آسوده می‌کند. برای خرید اسکریپت‌های صرافی ارز دیجیتال می‌توانید از شرکت معتبر فعال در این زمینه مانند ژاکت کمک بگیرید.

 

جمع‌بندی
راه‌اندازی وب‌سایت ارز دیجیتال، نوعی آینده‌نگری و سرمایه‌گذاری مطمئن است که می‌تواند درآمد رو به رشدی را برای شما رقم بزند. برای موفقیت در این زمینه قبل از هرچیز باید اطلاعات کاملی داشته باشید. دانش مربوط ب تریدینگ ارزهای دیجیتال در کنار آگاهی از مقررات و شناخت رقبا، موفقیت شما را تضمین می‌کند. برای طراحی وب‌سایت ارز دیجیتال حتما از افراد متخصص کمک بگیرید. اسکریپت‌ها نیز به عنوان نرم‌افزار پلتفرمی کوچک وب می‌توانند بخش زیادی از نیازهای وب‌سایت شما را تامین کنند. این پلتفرم‌ها سرعت و امنیت وب‌سایت را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهند.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.