تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

آموزش گل آرایی در شهرستان ها قبلا میسر نبود و تنها پایتخت بود که با داشتن بهترین آموزشگاه گل آرایی خودنمایی می کرد . لذا همیشه حسرت یادگیری گل آرایی در بهترین آموزشگاه های گل آرایی ایران برای آن ها وجود داشت که اکثرا در تهران هستند و دسترسی به این آموزشگاه وجود نداشت اما اوضاع با اومدن گلترنت خیلی وقته فرق کرده !!! گلترنت با ارایه تمامی خدمات مرتبط با گل و گیاه آماده خدمت رسانی به شما است . از جمله خدمات گلترنت می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • آموزش آنلاین گل آرایی
  • خرید آنلاین گل و گیاه
  • خرید ابزار های مرتبط با گل و گیاه
  • خدمات امداد گل و گیاه
  • پکیج های یادگیری گل آرایی همراه با ابزار و گل

گلترنت اولین پلتفرم آموزش آنلاین گل آرایی

 

گلترنت به عنوان اولین پلتفرم آموزش آنلاین گل آرایی و خرید و فروش آنلاین گل و گیاه و ارایه دهنده خدمات آن این بستر را ایجاد کرد تا شما عزیزان از راه دور و بدون طی کردن مسافت طولانی از شهرستان به تهران به آسانی گل آرایی را فرا بگیرید . این سامانه با ضبط ویدیو های آموزشی گل آرایی به زبان فارسی و ارایه آن به صورت ویدیو های ضبط شده به شما در مسیر یادگیری گام به گام گل آرایی کمک خواهد کرد شما را نسبت به حضور در کلاس های حضوری بی نیاز می کند . در گلترنت اسامی گل ها ، اسامی برگ ها ، اسامی ابزار ها ، نحوه استفاده از هر ابزار ، زیر سازی و گل آرایی به صورت کامل ازآموزش داده شده است که شما را قادر می سازد با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت گل آرایی را فرا بگیرید .

آموزش آنلاین به همراه پشتیبانی مدرس دوره

در گلترنت شما در کنار یادگیری گل آرایی ، می توانید از پشتیبانی 1 ماهه دوره استفاده نمایید تا در صورت داشتن هرگونه مشکل در سریع ترین زمان برطرف شود . لازم به ذکر است شما می توانید در کنار استفاده از ویدیو های آموزشی ، گل و ابزار مورد نیاز خود برای یادگیری هر ویدیو را از نزدیک ترین گل فروشی تهیه کنید به آسانی به تکرار و تمرین مشغول شوید . در گلترنت هر شخصی امکان آموزش گل آرایی را خواهد داشت پس به راحتی میتوانید مهارت های خود را به اشتراک بگذارید و آز آن کسب درآمد کنید !

آموزش آنلاین گل آرایی در تمامی آیتم ها

از آموزش هایی که در گلترنت قابل مشاهده است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • 1- آموزش گل آرایی انواع دسته گل ( کادویی ، گرد ، سازه ، عروس ، روستیک و … )
  • 2- آموزش انواع گل آرایی تشریفاتی ( آرک ، جام گل ، میز گل ، پایه گل ، ماشین عروس ، پله ، تتو گل ، اکسسوری عروس و … )
  • 3- آموزش گل آرایی گل فروشی ( دسته گل ، دسته گل عروس ، سبد گل ، پایه گل ، ماشین عروس ، شیشه آرایی ، دسته گل سازه و … )
  • 4- آموزش اکسسوری عروس ( تاج ، تل ، دستبند ، نقاب ، تتو گل با گل طبیعی ، گردن بند ، انگشتر و … )
  • 5- سازه های اروپایی و گل آرایی مدرن ( گل آرایی و ساخت انواع سازه های ایستاده ، ساخت انواع سازه های دسته گل ، گل آرایی تلفیقی و … )

برای مشاهده همه آموزش ها به وب سایت گلترنت مراجعه کنید .

 

حرفه ای هستیم و به آن می بالیم !

گلترنت با داشتن بیش از 10 کارشناس خبره گل آرایی همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است . این کارشناسان از سال 1394 با یادگیری گل آرایی در آموزشگاه گل آرایی بوی گل مشغول فعالیت و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند . این در کنار همکاری با بیش از 300 گل آرا حقیقی است که به عنوان گل آرا در اپلیکیشن گلترنت فعالیت می کنند . شما می توانید با دنبال کردن این عزیزان ، از جدید ترین کار های هنری گل آرایی لذت ببرید و با ثبت امتیاز به کار آن ها در رده بندی کردن گل آرا های ایران کمک کنید .

 

خدمات اپلیکیشن گلترنت ، خرید آنلاین گل و آموزش آنلاین گل آرایی

در گلترنت ( پلتفرم آموزش آنلاین گل آرایی و خرید گل و گیاه و دریافت خدمات مرتبط ) می توانید از نزدیک ترین گل فروشی ها یا گلخانه ها خرید آنلاین گل خود را انجام دهید و به سرعت خرید خود را تحویل بگیرید !!! این خدمت جدیدی است که شما را قادر می سازد تا در سریع ترین زمان ممکن گل خود را با بهترین کیفیت ، تحویل بگیرید و در نهایت با گرفتن عکس از گل و اعلام نظر ، امتیاز خود را برای گل فروشی ثبت کنید . شما نه تنها می توانید از گل فروشی های اطراف خود خرید کنید بلکه می توانید از گل آرا های برند تهران و شهرستان ها نیز درخواست گل آرایی داشته باشید و با دیدن کار های هنری آن ها ، امتیازی برایشان ثبت و در رده بندی بهترین گل آرا ها ما را یاری کنید .

 

خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی و دریافت پشتیبانی نگهداری

دیگر خدمتی که در اپلیکیشن گلترنت ارایه می شود ، خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی است که به سرعت آن ها را دریافت می کنید با این تفاوت که شرایط منزل خود را وارد خواهید کرد و باب همان ، گیاهان پیشنهادی گلترنت را خواهید دید که شریط نگهداری آن ها در محیط خانه شما امکان پذیر است به علاوه می توانید نحوه نگهداری آن را در گلترنت مطالعه و باب آن از گیاهان خود مراقبت کنید . ضمنا کارشناسان گل و گیاه ما آماده پاسخگویی به مشکلات آفتی و نگهداری گیاهان شما نیز هستند .

 

خرید ابزار های مرتبط با گل و گیاه !

دیگر برای خرید ابزار های مورد نظرتان به سادگی از طریق گلترنت می توانید اقدام کنید و نیازی نیست برای خرید ابزار های گل آرایی تا بازار گل بروید ! به سادگی از طریق گلترنت یا بازار گل یا نزدیک ترین گل فروشی می توانید خرید خود را انجام دهید . همچنین شما می توانید بعد از تهیه ویدیو های ضبط شده گل آرایی ( آموزش آنلاین گل آرایی ) نسبت به تهیه ابزار ها و متریال های به کار رفته در هر ویدیو از طریق گلترنت اقدام کنید .

 

جمع بندی :

در صورتی که به دنبال استفاده از خدمات آموزش آنلاین گل آرایی ، خرید آنلاین گل و گیاه ، استفاده از پشتیبانی نگهداری از گل و گیاه و … استفاده کنید همین امروز به سایت گلترنت مراجعه کنید و اپلیکیشن گلترنت را نصب و شروع به فعالیت کنید . تو گلترنت می تونید هم گل آرایی یاد بگیرید هم در سریع ترین زمان ممکن از خدمات گل آرایی و نگهداری از گل و گیاه استفاده و حتی برای عزیزانتان گل تهیه کنید .

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.