تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

برندهای بزرگ دوربین مداربسته

علاوه بر خوراک، پوشاک و سلامت، امنیت نیز در زندگی همه افراد مهم است و نقش استفاده از دوربین مداربسته به جهت کاربرد و عملکردی که در تأمین امنیت مردم در هر محیطی خواهد داشت، بسیار اهمیت دارد. در حال حاضر بسیاری از ساختمان‌های مسکونی برای تأمین امنیت ساکنان، اقدام به استفاده از دوربین‌های مداربسته در پارکینگ و لابی و .. می‌کنند اما استفاده از دوربین مداربسته تنها منحصر به تامین امنیت و حفاظت برای خانه‌های مسکونی نبوده و این نوع محصولات در انواع مختلفشان در حوزه‌های پلیسی، صنعتی، کترل ترافیک، فضایی و همچنین تصویر برداری نامحسوس، می‌توانند موارد استفاده گوناگونی داشته باشند. اگر در نظر دارید تا برای خانه و یا محیط کار خود از دوربین مداربسته استفاده نمایید اما با برندهای مختلف آن آشنایی ندارید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

آشنایی با کارکرد دوربین مداربسته

دوربین مداربسته که به اختصار cctv گفته می‌شود، مخفف شده کلمات closet circuit television بوده و معنای تحت‌اللفظی آن جعبه جادویی مداربسته است و به طورکل به دوربین‌هایی اطلاق می‌شود که در یک جا و به صورت ثابت نصب می‌شوند و با استفاده از آن‌ها می‌توان تصاویر را به جاهای دیگری ارسال نمود. دوربین‌های مداربسته انواع مختلفی دارند که بد نیست پیش از خرید و سفارش این محصول با آن‌ها آشنا شوید. این دوربین‌ها متناسب با نوع کارکرد و یا نحوه اتصال و شکل ظاهری‌شان به موارد زیر تقسیم می‌شوند.

  • دوربین‌های بولت Bullet: این دوربین‌ها به صورت استوانه‌ای و یا مکعبی تولید شده‌اند و با استفاده از پایه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده مناسب نصب روی دیوار هستند و بیشتر در فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • دوربین های دام Dome: این نوع دوربین مداربسته به صورت نیم کره طراحی شده و از آن جهت که قابل اتصال به سقف می‌باشند به آن‌ها دوربین مداربسته سقفی نیز گفته می‌شود.
  • دوربین های صنعتی Box: این محصول که به دوربین مداربسته صنعتی معروف است دارای طراحی مکعبی بوده و با استفاده از یک پایه مجزا به دیوار متصل می‌شود و از ویژگی‌های آن می‌توان به نصب لنز دوربین و قابلیت تنظیم آن اشاره کرد.
  • دوربین‌های چشم ماهی Fish Eyes: این دوربین ظاهری شبیه به دوربین دام دارد اما از قابلیتی برخوردار است که می‌تواند تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط نماید. از این نوع دوربین مداربسته بیشتر برای مکان‌هایی که نیاز به دید وسیع‌تر دارد، می‌توان استفاده کرد.

دوربین‌های مداربسته مدل‌های مختلف دیگری نیز دارند، اما شاید بتوان گفت پرکاربردترین آن‌ها همین مواردی است که ما به آن‌ها اشاره کردیم.

دوربین مداربسته هایک ویژن Hikvision

دوربین مداربسته هایک ویژن برندی چینی است که توانسته است در این سال‌ها به یکی از پرفروشترین برندهای دوربین مداربسته در جهان تبدیل شود و بخش وسیعی از بازار را به خود اختصاص دهد. بی‌شک می‌توان گفت طراحی عالی و کیفیت بالای این برند و همچنین تنوع محصولات، ویژگی‌هایی است که توانسته برند hikvision را به پرفروش‌ترین برند دوربین مداربسته تبدیل نماید. محصولات شرکت هایک ویژن شامل دوربین‌های تحت شبکه، ان وی آرها و دی وی آرها و همچنین آیفون‌های تصویری و .. می‌شود. برخی از ویژگی‌های دوربین مداربسته هایک ویژن را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

  • تنوع محصولات تولید شده
  • استفاده از لنزهای با کیفیت در دوربین‌ها
  • امکان پردازش تصاویر
  • برخورداری از رزولوشن بالا و وضوح تصاویر دریافتی
  • امکان ارتقای دوربین‌ها و افزودن تعداد آن‌ها
  • کاربری آسان

دوربین مداربسته داهوا Dahua

برند دوربین  داهوا نیز یک برند چینی است که جزء یکی از محبوب‌‌ترین شرکت‌های تولید کننده دوربین مداربسته در جهان به شمار می‌آید. کیفیت بالا، تنوع محصولات و طراحی بسیار کاربردی از عواملی است که توانسته برند داهوا را در رتبه سوم جهانی پس از هایک ویژن و بوش قرار دهد. محصولات داهوا شامل دوربین‌های مداربسته، دوربین‌های مراکز کنترل و .. می‌شود و می‌توان از محصولات این برند برای مصارف امنیتی، نظامی، صنعتی و .. استفاده نمود. از جمله ویژگی‌های دوربین مداربسته داهوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برخورداری از طراحی خاص
  • بهره‌مندی از تکنولوژی هوشمند
  • قابلیت ضبط تصاویر در محیط‌های کم نور
  • برخورداری از تکنولوژی 4K و کیفیت بالای تصاویر
  • برخورداری از قابلیت زوم با ویژگی Auto Tracking روی تصاویر ثابت و متحرک
  • قیمت مناسب محصولات برند داهوا

دوربین مداربسته شیائومی

دوربین شیائومی Xiaomi  نیز یکی از برندهایی است که در حوزه تولید محصولات الکترونیکی فعالیت دارد و برندی چینی به شمار می‌آید. از جمله محصولات این برند می‌توان به گوشی تلفن همراه، ابزارها و وسایلی برای هوشمندسازی اماکن مختلف و همچنین دوربین مداربسته اشاره کرد. چنانچه برای خانه و یا محیط کار خود به دنبال انتخاب یک دوربین مداربسته با کیفیت هستید محصولات برند شیائومی می‍تواند با کیفیتی که دارد خواسته شما را برآورده سازد. زیرا در حال حاضر این شرکت در حوزه تولید وسایل امنیتی و نظارتی نقش مهمی داشته و محصولات آن در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله محصولات شرکت شیائومی در این زمینه می‌توان به دوربین مداربسته تحت شبکه این برند اشاره کرد. دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی از کیفیت و کارایی بسیار فوق‌العاده و همچنین طراحی خاصی بهره مند است. ویژگی‌هایی که در مورد این نوع دوربین‌ها می‌توان برشمرد شامل موارد زیر می‌شود.

  • کیفیت تصاویر بسیار عالی با رزولوشن بالا
  • امکان کنترل دوربین از طریق گوشی تلفن همراه
  • امکان چرخش 360 درجه دوربین مداربسته و قابلیت کنترل جهات مختلف
  • قابلیت دید در شب با استفاده از دوربین مداربسته شیائومی که کمک می‌کند تصاویر با وضوح زیادی دریافت شود.
  • امکان ضبط ویدیو به صورت فشرده در کارت حافظه MicroSD
  • مجهز بودن به میکروفون و اسپیکر که می‌توان علاوه بر تصویر، صدای محیط را نیز شنید.
  • مجهز بودن به چراغ‌های LED مادون قرمز جهت ثبت تصاویر واضح در شب

درباره فروشگاه دوربین مارکت

فروشگاه دوربین مارکت در سال 1389 فعالیت خود را با همکاری یک تیم تحصیلکرده و کاربلد در زمینه دوربین مداربسته و شبکه و .. شروع کرد. دوربین مارکت همواره سعی داشته است تا محصولات به روز شده در حوزه تکنولوژی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین مجموعه دوربین مارکت تاکنون توانسته است با برخورداری از متخصصان و کارشناسان کاربلد و خبره، در سطح فروش و همچنین نصب و راه‌اندازی محصولات بین رقبای خود از پیشرفت چشمگیری برخوردار شود. مشتریان این مجموعه در حال حاضر می‌توانند با مراجعه به سایت دوربین مارکت به آدرس الکترونیکی www.doorbinmarket.com از تمامی محصولات این مجموعه که شامل انواع دوربین مداربسته مانند دوربین مداربسته داهوا، شیائومی و دوربین مداربسته هایک ویژن می‌شود اطلاعات لازم را به دست آورده و سفارش و خرید خود را با استفاده از مشاوره کارشناسان این مرکز نهایی کنند.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.