تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

سیستم عامل اندروید پرکاربرترین سیستم عامل دیوایسهای هوشمند در میان کاربران ایرانی می باشد. به عبارت دیگر بسیاری از ایرانیان از گوشی های هوشمند و تبلتهایی که از سیستم عامل اندروید برخوردار می باشد استفاده میکنند. نصب بازی و اپلیکیشن بر روی دیوایس های اندرویدی بر خلاف سیستم عامل iOS قابل مدیریت بوده و از مرجعی به جز مرجع اصلی اپلیکیشن های اندروید یعنی گوگل پلی نیز امکانپذیر است. اگرچه بهترین و قابل اعتمادترین مرجع برای نصب یک برنامه گوگل پلی می باشد امّا به دلیل تحریم بودن و فیلتر بودن کاربران ایرانی به دانلود فایل های برنامه و بازی های مورد نیاز خود از سایت های متفرقه نیز عادت نمودند.

 

امّا بد نیست بدانید که همه ی این سایتهای اندرویدی قابل اعتماد نبوده و گاها شیطنتهایی چه به صورت سهوا و چه عمدا توسط این سایت های اتفاق میفتند. انتشار فایل های آلوده و بدافزار برای دیوایس های اندرویدی بخصوص وقتی آن اپلیکیشن از گوگل پلی نصب نشده کار چندان دشواری نیست. وبسایت لینروید یکی از بهترین و بروزترین وبسایت های اندرویدی کشور است که به صورت لحظه ای بلافاصله پس از گوگل پلی اپلیکیشن ها و بازی های آن به آخرین نسخه از آپدیت گوگل پلی بروز می شوند.

 

همچنین برای دانلود اینستاگرام ، دانلود واتساپ یا دانلود اسنپ چت که جزو محبوبترین اپلکیشن های حال حاضر کشور هستند می توانید به وبسایت لینروید مراجعه کرده و آخرین نسخه از آنها را دانلود کنید. لازم به ذکر است که تمام بازی ها و اپلیکیشن های وبسایت لینروید به صورت رایگان بوده و مستقیما از گوگل دریافت شده و در سایت قرار داده می شوند. همچنین نسخه مود و نسخه های غیر رسمی برنامه ها و بازی های هم در وبسایت قرار داده می شود.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.