تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

منبع تغذیه وسیله‌ای است که توان الکتریکی را به بار الکتریکی مبدل می‌کند. به عبارتی وظیفه‌ی آن این است که  انرژی الکتریکی را به ولتاژ یا فرکانس تبدیل کند و انرژی حاصله را در خود نگه دارد. قیمت منبع تغذیه تعمیرات موبایل با توجه به نوع آن متفاوت است. در اینجا قصد داریم در مورد پیدایش، انواع، کاربرد و قیمت منبع تغذیه تعمیرات موبایل توضیحاتی را بطور اجمالی بیان کنیم.

 

اولین منبع تغذیه­‌ها در سال 1920 هم‌زمان با تولید و توسعه رادیو و نیاز آن‌ها به منبع انرژی دیگر بوجود آمدند. منبع تغذیه در ابتدا از نوع خطی و از چند لوله خلا درست شده بودند که کنترل المنت­‌ها را به عهده داشتند. در زمینه تعمیرات موبایل منبع تغذیه از نوع DC می‌­باشد که مدل­‌های مختلفی داشته و شامل منبع تغذیه خطی و منبع تغذیه سویچینگ می­‌باشند. همچنین با توجه به طراحی شرکت سازنده صفحه نمایش این منبع‌­ها به دو صورت آنالوگ و دیجیتال تقسیم می­‌گردد. از منبع تغذیه تعمیرات موبایل در مواردی مانند روشن کردن گوشی موبایل در نبود باتری گوشی، تست جریان­کشی برد گوشی و شوک دادن باتری موبایل استفاده می­‌گردد. در ادامه به بررسی برخی از بهترین و معروف‌ترین برندهای منبع تغذیه در سایت تخصصی ابزارک موبایل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی برخی از محصولات برند سانشاین

منبع تغذیه حرفه­‌ای سانشاین مدل P-3005DA با دقت بسیار بالا و دارای صفحه نمایشگر دیجیتال بوده و همچنین در زمان رسیدن دمای دستگاه به 40 درجه سانتی­گراد فن خنک کننده این دستگاه بطور اتومات روشن می­‌گردد. از دیگر مشخصات منبع تغذیه تعمیرات موبایل نمایش اعداد تا هزارم میلی آمپر بوده که نشان­دهنده دقت بالای دستگاه می­‌باشد. منبع تغذیه سانشاین قابلیت قفل آمپرروی 2 آمپر و 5 آمپر را دارد. توان مصرفی150 وات و فرکانس خروجی 50 تا 60هرتز را داراست. قیمت منبع تغذیه تعمیرات موبایل این برند معتبر با توجه به ویژگی­‌هایی که دارد بسیار مناسب است. سایت تخصصی ابزارک موبایل ارائه کننده این نوع منبع با کیفیت مناسب بوده و توانسته رضایت تعمیرکاران موبایل را به خود جلب کند. لازم بذکر است که شما می‌­توانید با کابل پاور منبع تغذیه و منبع تغذیه سانشاین، بدون نیاز به باتری انواع گوشی موبایل را روشن نمایید. در بعضی از منبع تغذیه ها کلیدهای ذخیره­‌سازی آمپر و ولتاژ جهت دسترسی سریع‌تر به تنظیمات دلخواه وجود دارد.

 

محصول دیگر این برند معروف، منبع تغذیه 5 آمپر سانشاین مدل P-3005d می‌­باشد. قیمت منبع تغذیه تعمیرات موبایل این مدل با نوعی که در بالا معرفی کردیم متفاوت بوده، علاوه بر این‌ها دارای ویژگی­‌های مخصوص بخود می‌­باشد. از جمله اینکه این منبع دارای کلید تنظیم دقیق­‌تر خروجی آمپر می­‌باشد و به کمک آن قادرید به صورت میلی آمپر خروجی را تنظیم کنید و قابلیت اطمینان و تطبیق پذیری که دارد آن را تبدیل به یک ابزار ضروری برای انواع برنامه­‌ها کرده است. منبع تغذیه 5 آمپر سانشاین در گوشی­‌های موبایل برای تشخیص جریان­کشی استفاده شده و در مراکز آزمایش و تعمیر، آزمایشگاه­‌ها و مدارس، تعمیرات لپ­تاپ و کامپیوتر نیز مورد استفاده قرار می­‌گیرد. نوع این منبع تغذیه خطی بوده و دارای حداکثر خروجی 5 آمپر و 30 ولت و فرکانس درونی 50 تا 60 هرتز می‌­باشد. وزن این منبع 5 کیلوگرم و بسیار پایدار و مقاوم است. محصولات این برند تنها محدود به این دو مدل نبوده بلکه دارای طیف وسیعی می­‌باشد و شما می‌­توانید با توجه به نیاز و قیمت منبع تغذیه تعمیرات موبایل کالای مورد نظر خود را از سایت ابزارک موبایل تهیه نمایید.

 

آشنایی با برخی از محصولات برند داژنگ

در زمینه منبع تغذیه تعمیرات موبایل برند داژنگ از معروف­‌ترین برندها می­‌باشد. همچنین قیمت منبع تغذیه تعمیرات موبایل 5 آمپر برند داژنگ بسیار مناسب برای تعمیرکاران موبایل است. منبع تغذیه 5 آمپر و 30 ولت داژنگ مدل PS-305D دارای صفحه نمایش دیجیتال، حفاظت و ایمنی در برابر اتصال کوتاه، حداکثر خروجی 5 آمپر و محدوده­‌ی ولتاژ خروجی دستگاه بین 0 تا 30 ولت با کیفیت و قیمت مناسب یکی از محصولات این برند است. منبع تغذیه 5 آمپر داژنگ مدل PS-305D در بین تعمیرکاران موبایل از جمله محبوب­‌ترین منبع تغذیه­‌ها می­‌باشد. این منبع دارای توان مصرفی 101تا 200 وات، دارای دو نمایشگر مجزا برای نمایش ولتاژ و جریان، دارای یک عدد LED برای نمایش اتصال کوتاه و محافظت در برابر آن، دارای سیستم خنک کننده قدرتمند، دارای فرکانس خروجی بین 50 تا 60 هرتز و ولتاژ مورد نیاز این دستگاه 220 ولت است.

 

نکاتی که در زمان خرید منبع تغذیه باید دقت داشته باشید!

اما موارد و نکاتی را که باید در زمان انتخاب و خرید منبع تغذیه تعمیرات موبایل بدان توجه نمایید: کالیبره بودن دستگاه، میزان صدای فن منبع تغذیه، خروجی دقیق ولتاژ و آمپر منبع تغذیه، وزن و ابعاد منبع تغذیه و شرکت تولید کننده منبع تغذیه تعمیرات موبایل که از برندی معروف و شناحته شده مانند داژنگ، سانشاین، یاکسون از جمله مواردی است که باید آن‌ها را مدنظر داشت. قیمت منبع تغذیه تعمیرات موبایل در برندهای مختلف با یکدیگر یکسان نیست زیرا هر یک قابلیت‌­های خاص و حرفه‌­ای خود را دارند برای آشنایی بیشتر با این محصولات و دانستن تفاوت­‌های آن‌ها، کافیست کمی مطالعه و جستجو در اینترنت داشته باشید تا به اطلاعات لازم دسترسی داشته باشید.

 

آنچه باید از ابزارک موبایل بدانید!

ابزارک موبایل یک فروشگاه معتبر در زمینه خرید ابزار تعمیرات موبایل، لوازم تعمیرات موبایل و قطعات یدکی موبایل می­‌باشد. مجموعه ابزارک موبایل با داشتن کادری مجرب و مدیریت صحیح همه تلاش خود را در جهت رضایت مشتری و ارائه محصولات با کیفیت و در قیمت مناسب نموده و در این راه موفق عمل کرده است. علاقه‌­مندانی که قصد خرید از ابزارک موبایل را دارند می­‌توانند به وبسایت abzarakmobile.com مراجعه و انواع ابزار تعمیرات موبایل مانند: منبع تغذیه تعمیرات موبایل، هیتر هویه، تیغ تعویض ای سی، لوپ تعمیرات موبایل و  قطعات یدکی موبایل، قاب و شاسی و کابل و شارژر موبایل را مشاهده نموده و از قیمت همه محصولات از جمله قیمت منبع تغذیه تعمیرات موبایل مطلع شده و سفارش خرید نمایند. جهت تماس تلفنی می­‌توانید از طریق شماره 09176824099 با ابزارک موبایل ارتباط برقرار کنید. در سایت تخصصی از ابزارک موبایل با توجه به دسته‌­بندی محصولات شما براحتی قادرید به تمامی محصولات دسترسی داشته باشید.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.