تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

فراسیب، به­عنوان مرجع فارسی اپل در ایران با ارائه محصولات، خدمات و آموزش های مختلف در این روزهای تحریم، درست مثل یک فرشته‌ی نجات به کاربران اَپلی کمک می‌کند تا از کار با گوشی هوشمند خود احساس رضایت و آرامش داشته باشند. کاربران بسیاری به استفاده از گوشی‌های هوشمند اپل عشق می‌ورزند، اما این افراد گاهاً از پیچیدگی‌های سیستم عامل خاص اپل، اطلاعات کافی ندارند؛ چرا که کشور ایران از سوی آمریکا تحریم شده و کلیه‌ی نمایندگی‌های شرکت اَپل و… از کشور خارج شده‌اند.

 

البته همه‌ی خدمات مورد نیاز گوشی‌های اپل به خدمات حضوری نیاز ندارد و بخش عمده‌ی آن با خرید برخی امکانات در بستر اینترنت حل خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما وبسایتی را معرفی کنیم که مراجعه به آن برای همه‌ی کاربران اپل در ایران، ضروری است!

 

با فراسیب آشنا شوید!

وبسایت فراسیب، برای همه‌ی کاربران اپلی اعم از کاربران آیفون، اپل واچ، آیپد یا مک، درست مثل گوهری نایاب است؛ چرا که با خدمات مختلفی که در این اوضاع تحریم ارائه می‌کند، کار استفاده‌کنندگان از این برند محبوب را راحت کرده است. این مجموعه از تیرماه سال 1398 فعالیت جدی خود را با تغییر نام از “آی نکست اپل” به “فراسیب” و با راه‌اندازی وبسایتی اقدام به ارائه خدمات بیشتر نموده است.

 

مجموعه فراسیب که متشکل از دو بخش اصلی و یک بخش فرعی می‌باشد، با هدف اطلاع‌رسانی کامل خبری اَپل، فروش محصولات اصلی و تجهیزات جانبی این برند معروف و محبوب شکل گرفته است. در این مقاله به‌منظور استفاده و بهره‌وری بهتر از این وبسایت جامع و کامل به معرفی بخش‌های مختلف آن خواهیم پرداخت…

با مجله‌ی خبری فراسیب از به‌روزترین اخبار اپلی مطلع شوید!

اگرچه در ظاهر، کار بخش مجله‌ی خبری بسیار ساده است، اما اولین و مهم‌ترین بخش استارتاپ فراسیب میباشد. در مجله‌ی خبری از جدیدترین بروز رسانی‌ها و اخبار تخصصی اَپل مطلع خواهید شد، به‌علاوه در این بخش با معرفی محصولات مختلف، امکان نقد و بررسی آن نیز وجود دارد، به عبارت دیگر با مطالعه این مجله خبری علاوه بر اطلاع‌رسانی، آموزش‌های بسیاری خواهید دید. ناگفته نماند که در این بخش امکان مشاهده‌ی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مربوط به آی دیوایس‌ها نیز وجود داشته و راهکارهای رفع ارورهای سیستم عامل اپل به‌خوبی آموزش داده می‌شود.

 

فروشگاه اینترنتی فراسیب؛ تأمین‌کننده‌ی نیازهای کاربران اپل

همه‌ی کاربران اپل، برای استفاده از امکانات محصولات این برند به موارد مجازی مثل: اپل آیدی، اشتراک اپل وان، اشتراک پریمیوم، گیفت کارت اپل، خرید اپل آرکید و اشتراک اسپاتیفای نیاز دارند که در ادامه به معرفی برخی از این محصولات مجازی میپردازیم:

گیفت کارت اپل:

کاربران سیستم هامل های اپل برای استفاده و خرید محصولاتی که در فروشگاه های مجازی اپل ارائه می‌شود، به گیفت کارت آیتونز نیاز دارند. گیفت کارت اپل جایگزین کارت بین‌المللی بوده و با داشتن آن می‌توانید از سرویس‌های اَپل بهره‌مند شوید. گیفت کارت اپل قابلیت شارژ توسط اَپل آیدی را نیز دارد.

 

اشتراک اسپاتیفای:

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که به موسیقی و آهنگ علاقه دارند، حتماً به اشتراک اسپاتیفای نیاز خواهید داشت. با خرید اسپاتیفای، میتوانید از تمامی امکانات اسپاتیفای بهره­مند شده و به میلیون‌ها آهنگ دسترسی پیدا کنید. اشتراک اسپاتیفای از دیگر خدمات فروشگاهی مجازی است که در مجموعه‌ی ایرانی فراسیب به کاربران ارائه می‌گردد.

اپل آرکید:

همان‌طور که گفته شد کمپانی Apple همواره سرویس‌های به روزی را ارائه می‌کند که اخبار آن از طریق مجله‌ی خبری فراسیب به اطلاع کاربران خواهد رسید. اپل آرکید که یکی از جدیدترین سرویس‌های اشتراکی اپل است، به‌منظور دسترسی بیشتر کاربران اپلی به بازی‌ها و استفاده در دسکتاپ یا موبایل تولید شد. هر فرد با پرداخت مبلغی به‌صورت ماهیانه می‌تواند از امکانات اَپل آرکید استفاده کند.

 

فراسیب، همراه همیشگی کاربران اَپل در ایران

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های وبسایت کارآمد فراسیب آن است که هیچ کاربری مجبور به عضویت در آن نخواهد بود، به‌علاوه شما در این سایت شاهد هیچ‌گونه تبلیغاتی نیستید و در بستری آرام، امن و حرفه­ای می­توانید خدمات مورد نیاز خود را به شکل غیرحضوری دریافت نمایید. با وجود فراسیب دیگر نگرانی برای استفاده از امکانات اَپل وجود نخواهد داشت؛ چرا که این مجموعه با بکار گیری افرادی متخصص و حرفه‌ای به‌صورت کاملاً تخصصی به افزایش اطلاعات درباره این گجت محبوب پرداخته و ضمن آشنایی کاربران با محصولات اَپل، آن‌ها را به‌صورت اورجینال به دست مشتریان می‌رساند.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.