تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

مجموعه بازی سازان حامی فرهنگ و رسانه؛
در آستانه دومین سالگرد تاسیس گروه سوینا(سینمای نابینایان)با مدیریت سرکار خانم گلاره عباسی، مجموعه بازی سازان با هدف توسعه امکانات برابر برای تمامی کودکان، به عنوان یک حامی در کنار تیم سوینا ایستاده است. سوینا و بازی سازان در اولین برنامه خود در نظر دارند تا تعدادی DVD شامل انیمیشن های سینمایی توضیح دار شده سیندرلا با روایت سرکار خانم ویشکا آسایش و رابین هود با توضیح آقای سامان احتشامی را بصورت رایگان بین مخاطبین کودک سوینا توزیع کنند.

 

شایان ذکر است، بازی سازان، تجهیز کننده خانه های بازی کودک و شهربازی ها، با مدیریت دکتر حسین رضا سلطانی، خود را در ایجاد و توسعه امکانات رفاهی و سرگرمی برابر برای تمامی کودکان کشور موظف می داند، امیدواریم با حمایت از گروه سوینا در جهت پیشبرد این مسئولیت اجتماعی، بزرگ قدمی در راستای اهداف هردو مجموعه برداشته شود. بازی سازان با بیش از بیست سال سابقه در زمینه اجرا و راه اندازی فضای بازی کودکان، تجهیز ویلاها و فضای سبز شهری (تاب و سرسره پارکی و دستگاه های بدنسازی فضای باز)، همواره در تلاش برای ایجاد بستری مناسب برای شادی کودکان سرزمینمان بوده است.

 

فعالیت‌های «گروه سوینا» (سینمای نابینایان) از اوایل سال ۱۳۹۸ و به منظور ارایه محصولات فرهنگی و هنری به نابینایان و همچنین حمایت از توانمندی‌های نابینایان کشور در زمینه‌های فرهنگی و هنری آغاز شد. تیمی متشکل از برنامه‌ریز و هماهنگ‌کننده امور، عکاس، فیلمبردار، تدوینگر، طراح وب‌سایت، ویراستار، ناظر ضبط و … در کنار این گروه در حال فعالیت هستند. هدف ابتدایی سوینا، توضیح‌دار کردن و یا پرده‌خوانی فیلم‌ها بود اما اهداف و مأموریت سوینا به سرعت به سایر حوزه‌ها مانند، نقد و بررسی کتاب‌های صوتی،تلاش برای دسترس‌پذیر کردن نرم‌افزارهای کاربردی،رادیوی اینترنتی سوینا،تولید پادکست‌های ویژه و…. گسترش یافت.

 

علاقمندان می‌توانند گروه سوینا را در نشانی‌های اینترنتی زیر پی‌گیری کنند:
www.sevinagroup.com
www.instagram.com/sevinagroup

 

همچنین روش های ارتباط با بازی سازان از طرق زیر است:
instagram.com/bazisazan.shop
www.bazisazan.com

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.