تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

کلمات کلیدی عباراتی هستند که شما در هنگام تولید محتوا و نوشتن مقاله ی خود از آن ها استفاده می کنید. به طور کلی این کلمات بیانگر موضوع کلی مقاله ی شما می باشند به طوری که با خواندن یک صفحه از نوشته های شما ، مخاطب به موضوع کلی آن متن و این عبارات دست می یابد.

تولید محتوا چیست؟ این عبارات باید در متن به تعداد مشخصی تکرار شوند تا اهمیت آن مشخص گردد ، البته تکرار زیاد آن ها اصلا توصیه نمی شود زیرا نوشته ی شما حالت اسپم به خود می گیرد . همان طور که کلید واژه ها نباید در متن زیاد باشند ، کم بودن آن در متن باعث می شود که این کلمه از نظر موتور های جستجوی گوگل چندانبا اهمیت به نظر نرسد و در نتایج جستجوی خواننده نشان داده نشوند . اگر می خواهید مطالب بیش تری درباره ی این کلمات بدانید ، تا انتهای این متن با ما همراه باشید .

 

نکات مهم در خصوص انتخاب عبارات کلیدی :

مکان قرار گیری کلید واژه ها : از جمله مهم ترین نکات برای به کار بردن درست کلمه ی کلیدی محل قرار گرفتن آن ها در متن می باشد . نوشتن این کلمات در عنوان مطالب ، یکی از بهترین مکان ها برای کلمات کلیدی است. علاوه بر آن استفاده از آن ها در پاراگراف اول متن و به خصوص خط اول پاراگراف اول می تواند در بهتر دیده شدن متن شما کمک کند . مکان های دیگر جهت قرار دادن آن ها در دل متن ، توضیحات زیر عکس ها و …. می باشد .

 

تکرار عبارات کلیدی : این موضوع بسیار حائز اهمیت است، چرا که تعداد تکرار نامناسب می تواند تمامی زحمات شما را بر باد دهد. تعداد تکرار ها با توجه به میزان طولانی بودن متن شما می تواند متفاوت باشد ، اما تعداد معقول آن در متن های متوسط نباید کم تر از سه بار و بیش تر از هفت بار باشد . از آن جایی که این عبارت ، مهم ترین عبارت در متن شماست تکرار کم آن باعث دیده نشدن سایت شما در جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر و تکرار بیش از حد آن باعث جریمه شدن سایت شما به دلیل اسپم کردن می باشد.

 

انتخاب کلمات کلیدی مناسب : در انتخاب کلمه ی خود باید توجه داشته باشید که در متن شما کدام واژه ها از همه مهم تر هستند و موضوع نوشته شده ی شما را توضیح می دهند . از طرفی کلید واژه ها باید به نحوی باشند که با احتمال بیشتری توسط مخاطبان جستجو می شوند. بنابراین دانستن آن که اکثر مخاطبان به دنبال چه چیزی در حیطه ی فعالیت شما می گردند بسیار مهم است .

 

برای مثال اگر فعالیت شما غذا های آماده می باشد ، انتخاب کلمه ی کلیدی غذا به تنهایی کافی نیست . عبارت غذا یک کلمه ی بسیار عمومی است که در هر لحظه توسط هزاران نفر جستجو می شود، این جستجو هم می تواند برای غذای مناسب کودکان در شش ماهگی ، غذای مناسب بیماران کلیوی ، غذای پرندگان و …. باشد . می بینید که این موضوعات هیچ ارتباطی به زمینه ی فعالیت شما ندارند پس به دنبال یافتن بهترین آن ها باشید .

 

تعداد واژه های یک عبارت کلیدی : بررسی ها نشان داده است که انتخاب چند واژه در کنار هم برای عبارات کلیدی بهتر از یک یا دو واژه است و بازدهی بیشتری برای متن شما دارد . برای مثال بازدهی عبارت “غذای مناسب نوزاد هشت ماهه ” بهتر از انتخاب عبارت ” غذای نوزاد است ” ، آن هم برای متنی که در خصوص نوزادان هشت ماهه نوشته اید .

 

چگونه کلمه ی کلیدی مناسب پیدا کنیم ؟

سئو چیست؟ بسیاری از ابزار ها هستند که به شما در پیدا کردن کلمات کلیدی کمک می نمایند هم چون :

  • کی ورد پلنر گوگل ( Google keyword planner ) : یکی از موارد پرکاربرد در این زمینه است که زیر نظر خود گوگل می باشد، به همین دلیل موارد دریافت شده از آن بسیار معتبر می باشند . با سرچ کردن موضوع مد نظر خود در این ابزار ، می توانید متوجه شوید که این واژه ها تا به حال چند بار توسط افراد جستجو شده اند .
  • پیشنهادات سرچ گوگل : همه ی ما بارها از این ابزار در جستجو های خود استفاده کرده ایم و می دانیم که چقدر کاربردی است. می توانید بخشی از عبارت کلیدی که در ذهن دارید را در گوگل جستجو کنید و می بینید که خود گوگل پیشنهاداتی برای شما در آن زمینه دارد . این پیشنهادات، کلمات کلیدی مناسبی برای شما می باشند که قبلا توسط افراد بسیاری جستجو شده اند .
  • وب سایت keywords tool : این وب سایت هم در پیدا کردن کلید واژه های مناسب برای شما مفید می باشد . این سایت یک ویژگی منحصر به فرد نسبت به موارد قبل دارد، این که در وهله ی اول واژه هایی مناسب به عبارات جستجو شده ی شما اضافه می کند و علاوه بر آن این پیشنهادات را به ترتیب الفبا می چیند و برای هر حرف پیشنهادات جداگانه ای دارد .

ابزارهای مهم دیگری جهت یافتن کلمات کلیدی مناسب برای متن شما وجود دارند، اما ما سعی کردیم مهم ترین و بهترین آن ها را بیان کنیم.

 

نتیجه گیری نهایی در خصوص واژه های کلیدی :

در این مطلب درخصوص کلید واژه ها ، نحوه ی پیدا کردن کلید واژه های مناسب و هر آن چه به شما در انتخاب کلمات کلیدی مناسب کمک می کند سخن گفتیم . دریافتیم که به کار بردن بهترین عبارات کلیدی در پیش برد اهداف و تکنیک های سئو تاثیر به سزایی دارد و برای بازدید مطلب و وب سایت شما بسیار موثر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سئوکار مراجعه نمایید.

دسته بندی : رپرتاژ آگهی

لایف سرور تبليغات

برچسب ها :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.