تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

تکرار شدن تصویر شاخص

رفع مشکل تکرار شدن تصویر شاخص در پست وردپرس

محاله کسی ندونه تصویر شاخص در پست وردپرسی یعنی چی!  تصویرشاخص یکی از مهمترین بخش ها در تولید محتوا است و شمای کلی یک پست را به بازدید کنندگان سایت نشان میدهد.

در کل تصویر شاخص یک پست، مفهوم کلی موضوع را مشخص می کند و من بازدید کننده میفهمم که پست راجب چیه و هدفش چیه. حالا اگر به هر دلیلی این تصویر به طور نامنظم و تکراری در سایت نمایش داده بشه خیلی ضایع است و بازدید کننده را دل زده می کند و توجهی به ادامه مطلب نمی‌کنه. (یعنی تصویر شاخص کنار هم کپی و دو بار در باکس ظاهر شده است.) این مسئله شاید برای شما حرفه‌ای ها آسان و راحت بنظر برسد اما سوال خیلی از کاربران ما هم هست!

روش رفع مسئله کپی شدن تصاویر شاخص در وردپرس

به یک دلیل ممکنه این مورد پیش بیاد، مثلا یک تصویر با کیفیت و عالی به عنوان تصویر شاخص قرار میدید، بعد همون تصویرم در بخش محتوا میگذارید. بعضیا دوست دارند تصویر را در حالت دیداری وردپرس هم بگذارند و نمیدونن همین امر باعث میشه دو بار تصویر در پست نمایش داده شود.

روش رفع مسئله کپی شدن تصاویر شاخص در وردپرس

با استفاده از این روش میتونید از شر این مشکل خلاص بشید و زیبایی سایت خود را برگرادنید. در ابتدا وارد پیشخوان وردپرس بشید و پستی که تصویر شاخصش تکثیر شده را باز کنید و در باکس تصویر شاخص، تصویر را بررسی کنید و سپس، در بخش دیداری ویرایشگر ببینید تصویر تکرار شده یا خیر! حال تصویر را در بخش دیداری حذف کنید و پست را به روز رسانی کنید. همین 🙂

اکنون، پست را مجددا مشاهده کنید و خواهید دید تصویر کپی شده حذف شده است.

موفق و پیروز باشید.

دسته بندی : آموزش

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.