تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

آیا شما می خواهید شمارش معکوس به صورت انیمیشن در وردپرس داشته باشید تا در هنگامی که یک رخ داد در وب سایت خود دارید و یا یک فروش فوق العاده و یا فروش روزهای تعطیل دارید به بازدید کنندگان خود اطلاع دهید؟ امروز می خواهیم به شما افزونه شمارش معکوس انیمیشنی در وردپرس جهت نمایش رخداد های شما در وب سایت به کاربران خود معرفی کنیم.

 

ابتدا شما نیاز دارید به نصب و فعال سازی افزونه ی Countdown Timer Ultimate که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. هنگامی که برای اولین بار افزونه را فعال نمودید برای ساخت اولین شمارنده معکوس ابتدا به پیشخوان مراجعه نموده سپس به بخش Countdown Timer » Add Timer رفته تا وارد صفحه ی زیر شوید.

 

اولین چیزی که شما برای شمارنده ی معکوس خود نیاز دارید انتخاب یک عنوان می باشد. این عنوان به شما کمک می کند تا هویت شمارنده خود را شناسایی کنید و بتوانید آن را مشخص کنید.

بعد از آن شما نیاز دارید بر روی تاریخ انقضاء یا Expiry Date کلیک نموده تا صفحه ی انتخاب تاریخ و زمان منقضی شده برای شما باز شود. سپس شما باید نوع انمیشین و اندازه دایره های تایمر خود را مشخص کنید هم چنین شما می توانید رنگ پس زمینه دایره ها و پیش زمینه روز ساعت دقیقه و ثانیه را هم مشخص نمایید تا بتوانید تایمر معکوس دلخواه خود را بسازید.

 

اگر بخواهید می توانید هر قسمت را که خواستید غیر فعال کنید تا در بخش شمارنده معکوس نمایش داده نشود به عنوان مثال شما می خواهید بخش روز در شمارنده معکوس نمایش داده نشود کافیست تیک days را از بخش مورد نظر بردارید. فراموش نکنید که پس از انجام تنظیمات مورد نظر بر روی ذخیره ی تغییرات کلیک نمایید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

 

نمایش شمارنده ی معکوس انیمیشنی در وردپرس

حال بعد از ساخت شمارنده انیمیشنی به قسمت Countdown Timer از بخش پیشخوان مراجعه نموده پس کلیک بر روی این قسمت با صفحه ی زیر روبرو خواهید شد. پس از مشخص شدن نوع شمارنده ی شما از بخش روبروی عنوان کد کوتاه یا همان shortcode مورد نظر خود را کپی نموده سپس هر قسمت از وب سایت که می خواهید آن را بچسبانید. می توانید این شرت کد را در نوشته ها و یا برگه ها قرار داده تا برای شما به صورت زیر نمایش داده شود.

دسته بندی : آموزش ، وردپرس

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.