تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

غیر فعال شدن دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای

غیر فعال شدن دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای در وردپرس

امروز به یک چیز عجیب در وردپرس برخوردم، یهو دیدم دکمه افزودن پرونده چند رسانه ای در بخش ویرایشگر غیر فعال شده و کار نمیکنه! با این روش تونستم حلش کنم. به همین دلیل برای شما عزیزانم منتشرش میکنم تا اگر روزی روزگاری با این مشکل مواجه شدید به آسانی آن را حل کنید.

رفع خطای غیرفعال شدن دکمه افزودن پرونده‌چند رسانه‌ای در وردپرس

کافیه فقط کد زیر را قبل از خط “That’s all, stop editing! Happy blogging” در فایل wp-config.php قالب خود اضافه کنید.

این کد به سادگی به وردپرس می گوید که هر اسکریپت را به صورت جداگانه بارگیری کند که کمک میکند جاوا اسکریپت با اسکریپت های حشره دار و ویژگی های اصلی وردپرس درگیر نشوند.

نکته: اضافه کردن این کد برای یک دوره بلندمدت مناسب نیست، زیرا شما هنوز یک اسکریپت دارید که باعث ایجاد مشکل می شود. یک راه ساده تر برای یافتن منبع مشکل با استفاده از ابزار عیب یابی است. این خطاهای کنسول را نشان می دهد که می توانید دلیل منجر شدن خطا را بیابید.

اگر میخواهید برای همیشه از شر این مشکل خلاص شید، علت را جستجو و بررسی کنید خطا از کدام افزونه یا قالب بوجود آمده است. خیلی راحته، با غیر فعال کردن افزونه ها و قالب میتوان علت را یافت.

اکنون وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و روی منو افزونه> افزونه های نصب شده کلیک کنید، مانند تصویر زیر تمام افزونه ها را انتخاب و غیرفعال کنید. سپس به صفحه ویرایشگر وردپرس رفته و دکمه را تست کنید و رسانه ای به پست خود اضافه کنید، اگر دکمه کار کرد یعنی مشکل از یکی از افزونه ها بوده است.

غیر فعال شدن دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای

بدین حال، یکی یکی افزونه ها را فعال کنید و دکمه را چک کنید، در این صورت متوجه خواهید شد مشکل از کدام افزونه بوده است. سپس افزونه را جایگزین و یا از یک برنامه نویس کمک بگیرید.

اگر مجددا مشکل حل نشد و دکمه غیر فعال بود، این بار قالب سایت خود را با یکی از قالب های پیش فرض وردپرس جایگزین کنید، ببینید مشکل برطرف می شود یا خیر.

غیر فعال شدن دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای

اگر خطا رفع شد یعنی مشکل از قالب بوده است و باید آن را پیدا و با کمک برنامه نویسان مشکل را برطرف نمایید.

موفق و پیروز باشید.

دسته بندی : آموزش

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.