تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

غیر فعال کردن حالت نمایش خطا در وردپرس

غیر فعال کردن حالت نمایش خطا در وردپرس

گاهی اوقات پس از وارد کردن آدرس سایت در مرورگر، وب سایت شما اجرا نمی شود، در این صورت اولبن کاری که به ذهنتان می رسد فعال کردن خطاهای وردپرس است که بتوانید علت را کشف و مشکل را برطرف نمایید.حال بعضی از کاربران مبتدی نمی خواهند این خطاها را مشاهده کنند و روش مخفی کردن نمایش خطاهای وردپرس و php در وب سایت را نمی دانند. این آموزش صرفا برای آن دسته از عزیزان است.

روش مخفی کردن نمایش خطاهای وردپرس

در مرحله اول وارد پنل کاربری هاست خود شوید، سپس روی فایل wp-config کلیک راست و روی edit کلیک کنید. حال در این فایل به دنبال کد زیر باشید و مقدار true را به false تغییر دهید و در آخر تغییرات اعمال شده را ذخیره کنید.

define('WP_DEBUG', false);

بدین حال، دیگر در وب سایت شما خطاهای و هشدارهای وردپرس نمایش داده نمی شود. مشاهده کردید چقدر سریع و ساده ارور ها را  از دید کاربران مخفی کردید.

همچنین برای غیرفعال کردن فایل error_log در سی پنل خود میتوانید فایل wp-config را ویرایش کنید. کد زیر را یافته و مقدار on را با off جایگزین کنید.

ini_set('display_errors','Off');

این فایل تمام خطاهای های قالب، افزونه و  هر مورد دیگری که مربوط به وب سایت شما می باشد را ذخیره کرده و شما می توانید آنها را مشاهده و آنها را برطرف کنید. با به کاربردن تکه کد بالا دیگر این ارورها را نخواهید دید.

موفق و پیروز باشید.

دسته بندی : آموزش ، وردپرس

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.