تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

نمایش پست‌های آپدیت شده

نمایش پست‌های آپدیت شده در وردپرس

خب برای بهبود رتبه سئو سایت هم که شده هر روز یا یک روز در میان تمامی سایت ها پست منتشر می کنند و به طور مداوم سایت به روز رسانی می شود. حال اگر بخواهید برای راحتی کار کاربران خود لیستی از پستهایی که به تازگی در سایت منتشر کردید را در سایت یا ابزارک نمایش دهید، کمی از وقت خود را برای خواندن این آموزش صرف کنید.

کد نمایش پست‌های آپدیت شده در وردپرس

به دو روش مختلف میتوان پست های به روز شده اخیر را در سایت نمایش داد. هر زمانی که یک پست را به روزرسانی میکنید، وردپرس زمان و تاریخ آن بروزرسانی را در جدول پستهای وردپرس به عنوان تاریخ آخرین به روزرسانی ذخیره میکند.

درابتدا کد زیر را درون فایل functions.php قالب خود کپی و جایگذاری کنید. پس از ذخیره کردن سایت را مجددا اجرا کنید. بله به همین سادگی توانستید لیست پست های به روز رسانی شده را در صفحه نمایش خود نشان دهید.

function wpp_lastupdated_posts() 
// Query Arguments
$lastupdated_args = array(
'orderby' => 'modified',
'ignore_sticky_posts' => '1'
);
//Loop to display 5 recently updated posts
$lastupdated_loop = new WP_Query( $lastupdated_args );
$counter = 1;
$string .= '<ul>';
while( $lastupdated_loop->have_posts() && $counter < 5 ) : $lastupdated_loop->the_post();
$string .= '<li><a href="' . get_permalink( $lastupdated_loop->post->ID ) . '"> ' .get_the_title( $lastupdated_loop->post->ID ) . '</a> ( '. get_the_modified_date() .') </li>';
$counter++;
endwhile;
$string .= '</ul>';
return $string;
wp_reset_postdata();
}
//add a shortcode
add_shortcode('lastupdated-posts', 'wpp_lastupdated_posts');

همچنین اگر میخواهید لیست پستهایی که به تازگی منتشر کزده اید را در فایل قالب خود نمایش دهید، فقط کافیه کد زیر را استفاده کنید.

<?php
if (function_exists(wpb_lastupdated_posts)) :
wpb_lastupdated_posts();
endif;
?>

به علاوه، برای نشان دادن آخرین پستهای وردپرس به روز رسانی شده در صفحات، پست ها و ابزارک ها از شورتکد زیر استفاده کنید. وارد نوشته، صفحه، ابزارک مورد نظر خود شوید و شورتکد زیر را در آن قسمت کپی و جایگذاری کنید. در ادامه سایت را اجرا کنید و لیست پستهای تازه منتشر شده را ببینید.

[lastupdated-posts]

 

نمایش لیست اخیر پستهای به روز رسانی شده وردپرس از طریق افزونه

در این قسمت در مرحله اول افزونه Display Posts Shortcode را نصب و فعال کنید، پس از فعال سازی افزونه، نیاز به پیکربندی تنظیمات نیست، فقط وارد ابزارک‌ها شده و ابزارک افزونه را در بخش دلخواه خود قرار دهید.

نمایش پست‌های آپدیت شده

Display Posts Shortcode یکی از بهترین افزونه های وردپرس است که می توانید با نصب آن لیست پستهای که تازه در سایت خود منتشر کرده اید را نمایش دهید.

سپس، اگر می خواهید از ویدجت متن پیش فرض وردپرس استفاده کنید، وارد بخش نمایش> ویرایشگر شوید. و کد زیر را در فایل functions.php قالب خود اضافه و ذخیره نمایید. حال سایت را اجرا کنید و از لیست پستهای اخیری که در سایت منتشر کردید لذت ببرید.

add_filter('widget_text', 'do_shortcode')

موفق و پیروز باشید.

دسته بندی : آموزش ، وردپرس

لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.