تبليغات تبليغات تبليغات خرید هاست ارزان

سلام؛

امروزه افراد برای شرکت های خود و همچنین فروشگاه های اینترنتی , سایت های دانلود , سایت های آموزشی و از این دست وبسایت ها , علاوه بر بخش دیدگاه ها و پرسش و پاسخ یا ارسال ایمیل و صفحه ی ارتباط با ما، احتیاج به محیطی برای برقراری ارتباطی آنلاین با کاربران خود دارند تا از خدمات خود به هر شکلی که هست، پشتیبانی به عمل آورند.

یکی از بهترین سرویس ها، “سرویس چت آنلاین Zopim ” می باشد که در وبسایت خود این امکان را به کاربران می دهد که با هم گفتگویی آنلاین داشته باشند اما شاید بپرسید این موضوع چه ربطی به وبسایت وردپرسی ما دارد؟
باید خدمت شما عرض کنم که این سرویس، افزونه ای برای وردپرس فراهم کرده تا شما قادر به برقراری گفتگوی آنلاین در وبسایت خود باشید و بتوانید به راحتی با کاربران خود ارتباط برقرار کنید و خواسته های آن ها را شنیده و به آنها پشتیبانی دهید، یا از محصول خاص خود پشتیبانی کنید.

اگر موافق هستید به بررسی این افزونه بپردازیم!

 

افزونه ی Zopim Live Chat

zopim-live-chat

در گام اول افزونه ی “Zopim live chat” را نصب و فعال می نماییم. سپس همانگونه که مشاهده می کنید در پیشخوان وردپرسی شما با عنوان “Zopim Chat” ظاهر خواهد شد. با کلیک بر روی آن با صفحه ای همانند زیر رو به رو خواهیم شد:

zopim-setting

با مشاهده ی این صفحه، متوجه می شویم که باید در وبسایت Zopim اکانت داشته باشیم تا با وارد کردن نام کاربری و پسورد خود در آن سایت به وردپرس خود، بتوانیم متصل شویم.

پس به وبسایت Zopim رفته و بر روی گزینه ی Sign up جهت ساخت اکانت کلیک می کنیم.

zopim-website

در صفحه ای باز می شود، اطلاعاتی از قبیل نام و ایمیل را از شما درخواست می کند.

zopim-account

توجه کنید که برای ثبت نام در این سایت، آی پی ایران دچار مشکل هست و از شما در هنگام ورود اطلاعات، ایراد خواهد گرفت. پس برای ثبت نام  از نرم افزارها و پروکسی هایی که آی پی شما را تغییر می دهند استفاده نمایید.

پس از ثبت نام ایمیلی جهت تایید برای شما ارسال خواهد شد، آن را تایید کنید. پس از تایید ایمیل، صفحه ای در Zopim برای شما جهت تکمیل اطلاعات باز خواهد شد که باید اطلاعات درخواستی را وارد نمایید.

zopim-sing

 

فیلدهای ضروری در این فرم عبارت است از: انتخاب پسورد، تایید پسورد، نام شرکت (نام سایت)، تعداد کارمندان.
فیلد مربوط به شماره ی تلفن اهمیتی ندارد و آن را خالی بگذارید.

پس از آن وارد محیط پیشخوان زوپیم خواهید شد و با پنجره ی پاپ آپی رو به رو می شوید که باید اطلاعات کاربری خود را تکمیل کرده و بر روی گزینه ی next کلیک کنید، به شما اسکریپتی می دهد که می توانید آن را در قالب خود، برای نمایش جایگذاری نمایید.

zopim-script

محیط پیشخوان سیستم زوپیم نیز دارای امکانات خوبی است که می توانید مشاهده کنید. شما در این محیط می توانید چت آنلاین، خارج از محیط وردپرس نیز داشته باشید. از توضیح این بخش صرف نظر می کنیم زیرا در حوزه ی فعالیت های ما نیست.

به بخش تنظیمات این افزونه در پیشخوان وردپرس می رویم. ایمیل و پسورد زوپیم را در آن وارد کرده تا کد فانکشن افزونه نمایش داده شود.

حال در این محیط بین دو پرانتز، اسکریپتی که زوپیم در سایت خود به شما داده بود را وارد کنید و تنظیمات را بروز نمایید.

update-script2

حال وبسایت خود را رفرش کنید. خواهید دید که پنجره ی پشتیبانی در پایین صفحه، سمت راست ایجاد خواهد شد.

zopim-chat

جمع بندی!

آیا می دانید که ۸۳ درصد از مشتریان و یا کاربران شما احتیاج به پشتیبانی دارند؟ و این را نیز حتما می دانید که پشتیبانی آنلاین باعث رضایت آنها از عملکرد شما خواهد شد؟ با استفاده از سیستم زوپیم می توانید پشتیبانی فوق العاده ای را به مشتریان و یا کاربران خود ارائه دهید و رضایت آنها و راحتی خود را فراهم نمایید.


لایف سرور تبليغات

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

انتشار یافته : بدون ديدگاه
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.